Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Johniho123

Aangezien het de laatste dagen met ups en downs gaat en ik toch wel geregeld goede tips geef en krijgt wil ik dit in een forum hier bijhouden. :d
Mijn doel is natuurlijk om mijn bankroll zo hoog mogelijk te krijgen, maar wel met geduld en precisie.
Ik heb in ieder geval geleerd dat ik nooit meer zo snel moet incashen.
Ik zal proberen geregeld tips te plaatsen.
Succes allemaal en hoop jullie veel goede tips te kunnen geven. (h) (h) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johninho123
Country flagjohninho123 in 9-01-2013 13:34 Leden topics
in 9-01-2013 13:34 Leden topics
91 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Atlanta Hawks - Chicago Bulls Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Under 182.0 1,91
Golden State Warriors - Phoenix Suns Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Under 204.0 1,91
San Antonio Spurs - Washington Wizards Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Over 193.5 1,91

2/3 systeem
0 Vind ik leuk's
johninho123:
China Basketbal
02 Feb 2013 - Jiangsu Dragons v Qingdao DoubleStar Eagles - Money Line
Jiangsu Dragons @ 1.30
02 Feb 2013 - Xinjiang Flying Tigers v Zhejiang Lions - Money Line
Xinjiang Flying Tigers @ 1.30
02 Feb 2013 - Shandong Kingston Lions v Zhejiang Golden Bulls - Money Line
Shandong Kingston Lions @ 1.15
@1.95
Greeks Basketbal Singel
Ilisiakos @ 3.00 Money LineOpen
Kolossos Rhodes v Ilisiakos Ging goed tot 4e kwart daarnaa compleet weggegeven.
0 Vind ik leuk's
NCAA
Virginia Cavaliers @ Georgia Tech Yellow Jackets – 2 Virginia Cavaliers @ 1.91
0 Vind ik leuk's
New York Knicks - Detroit Pistons Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1
1,14 5-2-13
Oklahoma City Thunder - Dallas Mavericks Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1
1,25 5-2-13
Philadelphia 76ers - Orlando Magic Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1
1,21 5-2-13
Utah Jazz - Sacramento Kings Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1
1,24 5-2-13
Indiana Pacers - Chicago Bulls Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Over 176.5
1,91 5-2-13
Je weddenschap: vijfvoudig odds @4,08
Lekker hoor!!!!!!
0 Vind ik leuk's
NCAA
Iowa State Cyclones - Oklahoma Sooners Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 1,33 5-2-13
Sacramento St. Hornets - Northern Arizona Lumberjacks Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 1,33 5-2-13
Syracuse Orange - Notre Dame Fighting Irish Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 1,23 5-2-13
Towson Tigers - North Carolina-Wilmington Seahawks Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 1,27 5-2-13
@2,78 3/4 systeem
Jammer van Sacramento.. maar toch blij :)
0 Vind ik leuk's
NHL
Colorado Avalanche - Dallas Stars Side weddenschappenInclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 1 1,68 5-2-13
Phoenix Coyotes - Minnesota Wild Side weddenschappenInclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 1 1,68 5-2-13
Toronto Maple Leafs - Carolina Hurricanes Side weddenschappenInclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 2 1,98 5-2-13
@5.14 2/3 Systeem
Ook hier jammer van Avalanche, maar toch ook blij :D
0 Vind ik leuk's
Heerlijk Nachtje weer !! (y) :d
0 Vind ik leuk's
BS Weert - De Friesland Aris Leeuwarden Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1
2,15 5-2-13
Abbotsford Heat - Rochester Americans Over/OnderTotaal aantal doelpunten 5,5 Je weddenschap: Under 5.5
1,72 5-2-13
Je weddenschap: tweevoudig Odd 3,70
0 Vind ik leuk's
Denver Nuggets - Milwaukee Bucks Over/OnderTotaal aantal punten meest scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Under 221.5 1,45
Houston Rockets - Golden State Warriors Over/OnderTotaal aantal punten meest scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Under 223.5 1,45 Wat een score van Houston zeg pff 140
[Groen]Indiana Pacers - Atlanta Hawks Over/OnderTotaal aantal punten minst scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Over 176.5 1,45[/groen]
@3.01
Bradley Braves - Evansville Aces Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 1,77
Houston Rockets - Golden State Warriors Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 1,69
Indiana Pacers - Atlanta Hawks Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 1,40
@4.30 2/3 systeem
0 Vind ik leuk's
Winnipeg Jets - Florida Panthers Over/OnderTotaal aantal doelpunten Je weddenschap: Over 5.5 1,95
Detroit Red Wings - Calgary Flames Side weddenschappenInclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 1 1,60

St Louis Blues - Nashville Predators Side weddenschappenInclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 1 1,52
@4.40 2/3 systeem
Ik snap er niks van ... Calgary die ineens uit wint van Detroit :S St louis is wel sterk ook niet verwacht.. Misschien is het nog iets te vroeg allemaal.. Ik zal denk ik ook geen nhl voorlopig plaatsen.. De meningen over de andere wedstrijden die ik gaf klopte wel maar die zet ik dan weer niet :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.