Tips van: Jeffreythespartaan
Hallo iedereen,
vandaag even 10 euro op mijn Interwetten account gezet, en probeer met deze 10 euro een leuke bankroll op te bouwen. Meestal speel ik singles of combi's met een odd rond de 2.
Ik zal proberen mijn tips zsm hier neer te zetten.
Jeffrey
vandaag even 10 euro op mijn Interwetten account gezet, en probeer met deze 10 euro een leuke bankroll op te bouwen. Meestal speel ik singles of combi's met een odd rond de 2.
Ik zal proberen mijn tips zsm hier neer te zetten.
Jeffrey
in 17-12-2014 17:29 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor vanavond:
Groningen - Volendam 1
Paderborn - Schalke X2
Odd: 1,89
Inzet 1,50
Ik verwacht dat Groningen sterker zal zijn dan Volendam, heb volendam wel eens zien spelen en hebben mij echter de laatste tijd niet kunnen overtuigen. Schalke verwacht ik dat ze minimaal gelijk gaan spelen, ze hebben nu 2 overwinningen achter de rug waarvan 1 nog in de europa league.
Groningen - Volendam 1
Paderborn - Schalke X2
Inzet 1,50
Ik verwacht dat Groningen sterker zal zijn dan Volendam, heb volendam wel eens zien spelen en hebben mij echter de laatste tijd niet kunnen overtuigen. Schalke verwacht ik dat ze minimaal gelijk gaan spelen, ze hebben nu 2 overwinningen achter de rug waarvan 1 nog in de europa league.
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Livetip
De graafschap - FC Twente
Team naar volgende ronde 1
Odd: 1,95
Inzet: 1,50
De graafschap verdedigt een 1-0 voorsprong en zie aanvallend voetbal van de Superboeren.
De graafschap verdedigt een 1-0 voorsprong en zie aanvallend voetbal van de Superboeren.
Laatste tip van vanavond die ik speel.
Monchengladbach - Werder Bremen 1
AC Arles - Guingam volgende ronde 2
Odds: 2,33
Inzet 1,50
Monchengladbach verwacht ik veel sterker, nummer 4 tegen nummer 20. Guingamp speelt tegen de nummer laatst van Ligue 2.
Inzet 1,50
Monchengladbach verwacht ik veel sterker, nummer 4 tegen nummer 20. Guingamp speelt tegen de nummer laatst van Ligue 2.
Je hebt je topic onder het verkeerde onderwerp geplaatst, ipv wedden op voetbal moet je hem onder tips van leden plaatsen ;-)
rodajc:
Je hebt je topic onder het verkeerde onderwerp geplaatst, ipv wedden op voetbal moet je hem onder tips van leden plaatsen ;-)
Ik zag het helaas ja, hopelijk kan een mod hem even verplaatsen. ;-)
jeffreythespartaan:
Voor vanavond:
Groningen - Volendam 1
Paderborn - Schalke X2
Inzet 1,50
Ik verwacht dat Groningen sterker zal zijn dan Volendam, heb volendam wel eens zien spelen en hebben mij echter de laatste tijd niet kunnen overtuigen. Schalke verwacht ik dat ze minimaal gelijk gaan spelen, ze hebben nu 2 overwinningen achter de rug waarvan 1 nog in de Europa league.
Voor vanavond:
Groningen - Volendam 1
Paderborn - Schalke X2
Inzet 1,50
Ik verwacht dat Groningen sterker zal zijn dan Volendam, heb volendam wel eens zien spelen en hebben mij echter de laatste tijd niet kunnen overtuigen. Schalke verwacht ik dat ze minimaal gelijk gaan spelen, ze hebben nu 2 overwinningen achter de rug waarvan 1 nog in de Europa league.
jeffreythespartaan:
Livetip
Livetip
jeffreythespartaan:
Inzet 1,50
Inzet 1,50
2/3 goed, prima winstje gepakt vandaag :)
Beste Jeffrey,
Leuk dat je je tips met ons wilt delen, ik heb je topic naar de "leden topics" verplaatst
Veel succes!!!
Leuk dat je je tips met ons wilt delen, ik heb je topic naar de "leden topics" verplaatst
Veel succes!!!
juul1982:
Beste Jeffrey,
Veel succes!!!
Beste Jeffrey,
Veel succes!!!
Dankje, was iets te snel met mijn topic plaatsen ;-)