Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Iahim

Nederland, Jupiler League, 20.00u: Excelsior - Cambuur Leeuwarden > Cambuur Leeuwarden @ 1.62 (y)
Tsjechië, Gambrinus Liga, 20.15u: Viktoria Plzen - Budejovice > Viktoria Plzen @ 1.18 (y)
Oostenrijk, Erste Liga, 20.30u: SV Grödig - Austria Lustenau > SV Grödig @ 1.72 (y)
€10,- >> €32,88 :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagiahim in 3-05-2013 13:19 Leden topics
in 3-05-2013 13:19 Leden topics
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
iahim:
LIVELIVELIVELIVELIVELIVELIVELIVE
KNVB Beker Finale
AZ Alkmaar - PSV Eindhoven
Under 4,5 goals @ 2.37 = €20,- >> €47,40 (y)
Correcte score 3-3 @ 9.50 = €3,50 >> €33,25 (n)
:D

Lekkere livebet vandaag, helaas wel ten koste gegaan van m'n combi maar live toch nog mooie winst gemaakt! :)
0 Vind ik leuk's
iahim:
stvv44:
Ik zou het persoonlijk ook niet spelen op die manier, want dan heb je sowieso deels verlies. Nuja, je hebt iig 1/2. Het glas is halfvol, of halfleeg, het is maar hoe je het bekijkt.

Ik heb €23,50 ingezet en €47,40 gewonnen.. Lijkt mij gewoon een glas dat tot de rand gevuld is als je het mij vraagt? :p

Dan had je toch wel meer gezet op de ene bet als op de andere, neen?
0 Vind ik leuk's
Carpe diem!
stvv44:
iahim:
stvv44:
Ik zou het persoonlijk ook niet spelen op die manier, want dan heb je sowieso deels verlies. Nuja, je hebt iig 1/2. Het glas is halfvol, of halfleeg, het is maar hoe je het bekijkt.

Ik heb €23,50 ingezet en €47,40 gewonnen.. Lijkt mij gewoon een glas dat tot de rand gevuld is als je het mij vraagt? :p

Dan had je toch wel meer gezet op de ene bet als op de andere, neen?

Ik zet €20,- op de ene en €3,50 op de andere? Nouja het zal allemaal wel, ik ben er tevreden mee haha!
0 Vind ik leuk's
Klopt maar toch 3.5 minder op je bankroll. Winst uiteindelijk is het belangrijkste maar dan toch zoveel mogelijk? Nuja, ieder z'n manier van spelen.
0 Vind ik leuk's
Carpe diem!
Vandaag een hele mooie combi weten te maken, verspreid over de hele dag.. Ben vrijwel zeker van drie simpele wedstrijdjes en dus EASY MONEY! Wie speelt 'm mee?
Rusland, Premier League, 15.30u: Rubin Kazan - Mordoviya Saransk > Rubin Kazan @ 1.33 (y)
Slowakije, Superliga, 18.30u: FK Senica - AS Trencin: AS Trencin +1 @ 1.90 (n)
Frankrijk, Ligue 2, 20.00u: Guingamp - RC Lens > Guingamp @ 1.60 (y)
€20, >> €80,86 :(
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze combi met je mee!
0 Vind ik leuk's
Nog een twee mooise singles gevonden zojuist, eentje voor tennis vanmiddag en eentje voor honkbal van vannacht, speel ze nu alvast high stake, denk dat de odds nog wel wat gaan zakken namelijk!
Tennis, MTP Madrid, 16.30u: Pablo Andujar - Kei Nishikori > Kei Nishikori -1,5 @ 1.73 (n)
€15,- >> €25,95 :(
Honkbal, USA, MLB, 03.40u: Arizona Diamondbacks - Philadelphia Phillies > Arizona Diamondbacks @ 1.62 (y)
€20,- >> €32,40 :)
0 Vind ik leuk's
iahim:
Vandaag een hele mooie combi weten te maken, verspreid over de hele dag.. Ben vrijwel zeker van drie simpele wedstrijdjes en dus EASY MONEY! Wie speelt 'm mee?
Rusland, Premier League, 15.30u: Rubin Kazan - Mordoviya Saransk > Rubin Kazan @ 1.33 (y)
Slowakije, Superliga, 18.30u: FK Senica - AS Trencin: AS Trencin +1 @ 1.90 (n)
Frankrijk, Ligue 2, 20.00u: Guingamp - RC Lens > Guingamp @ 1.60 (y)
€20, >> €80,86 :(
klijn4:
Ik speel deze combi met je mee!

Heel erg zuur.. Rubin Kazan doet wat 't moet doen en wint met 2-1, Guingamp vernietigt Lens met maar liefst 7-0.... En dan alleen bij Trencin één doelpuntje te weinig voor een mooie klapper.. Helaas, morgen weer een dag!
0 Vind ik leuk's
Dit weekend even een weekendje zonder bets, maar vandaag weer een mooie combi gevonden.. Heb er zeer veel vertrouwen in!
Tsjechië, Gambrinus Liga, 19.00u: FK Teplice - Banik Ostrava > FK Teplice DNB @ 1.40 (y)
Zweden, Allsvenskan, 19.07u: Helsingborgs IF - BK Häcken > Helsingborgs IF @ 1.83 (y)
Zwitserland, Challenge League, 19.45u: FC Aarau - FC Locarno > FC Aarau @ 1.16 (y)
€30,- >> €89,16 :)
0 Vind ik leuk's
iahim:
Dit weekend even een weekendje zonder bets, maar vandaag weer een mooie combi gevonden.. Heb er zeer veel vertrouwen in!
Tsjechië, Gambrinus Liga, 19.00u: FK Teplice - Banik Ostrava > FK Teplice DNB @ 1.40 (y)
Zweden, Allsvenskan, 19.07u: Helsingborgs IF - BK Häcken > Helsingborgs IF @ 1.83 (y)
Zwitserland, Challenge League, 19.45u: FC Aarau - FC Locarno > FC Aarau @ 1.16 (y)
€30,- >> €89,16 :)

Een hele mooie maandagavond, ben benieuwd wie 'm allemaal heeft meegespeeld?
EAAASY MONEYYYYYYY :D
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.