Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Gys0

Welkom in mijn Topic.
Ik zal mijn bets die ik speel in dit topic posten, zal verder weinig tot amper informatie toevoegen aan mijn bets, enkel de bets die ik speel.
Ik adviseer iedereen om toch altijd je eigen research nog te doen. En mij niet, noch iemand anders, blinde lings te volgen.
Low - Medium - High Stake, uitleg.
Low = 1-3% Van mijn Bank Roll.
Medium = 4-7% Van mijn bank Roll.
High = 8-10% Van mijn Bank Roll.
Dit is niet altijd de manier waarop ik mijn inzet bepaal, maar het merendeel van de keren wel.
Zoals je ziet gebruik ik ook een vorm van het taart model, mijn eigen ervaring tot nu toe heeft mij geleerd om hier wel gebruik van te maken.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggys0 in 6-04-2012 20:29 Leden topics
in 6-04-2012 20:29 Leden topics
157 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Combi; Liverpool O4,5 Corners & Ajax over 3,5 Corners @2.59 High Stake (n)

Combi; Inter & Everton To win @2.67 High Stake (y)

Ajax To win @3.20 High Stake (y)

Tottenham To win @4.00 Medium Stake (n)

0 Vind ik leuk's
As Roma to win @2.45 2x high stake (y)        

Wolfsburg to win @2.60 high stake (n)

0 Vind ik leuk's
Go ahead eagles to win @2.35 highstake (n)
Jong Ajax & VVV Venlo to win @2.48 medium stake (y)
0 Vind ik leuk's
Ajax DNB @3.90 2x High Stake (y)

Ajax To win @5.50 Medium Stake (y)
Ik vind persoonlijk de odds voor winst Ajax aan de hoge kant, dit is echt een wedstrijd die op zichzelf staat en qua spel vind ik PSV niet eens zo heel erg superieur aan Ajax. Als de odds dichter bij elkaar hadden gelegen had ik niet op 1x2 gespeeld, aangezien deze wedstrijd gewoon niet te voorspellen valt.

Combi; Manchester City DNB & Wolfsburg to win @3.40 High Stake (n)

Manchester City To win @2.40 3x High Stake (n)
Dit is een wedstrijd die City moet winnen om nog aan te kunnen haken bij Chelsea, Manchester City beschikt over een blessure vrij elftal waar Liverpool kampt met de afwezigheid van maar liefst 8 spelers onder wie Gerrard, wat toch een fikse aderlating is. Kwalitatief gezien is Manchester City ook gewoon stukken sterker, op bijna elke positie.

De wedstrijd van Liverpool afgelopen Donderdag tegen Besiktas kan ook nog wel eens een rol van betekenis gaan spelen, toen het na verlenging werd uitgeschakeld in een strafschoppen serie.

Combi; Heerenveen DNB - Manchester City DNB - Atletico Madrid DNB - Paris SG DNB @8.10 Low Stake (n)
0 Vind ik leuk's
Heerenveen To Win @2.35 2x High Stake (n)
Heerenveen is aan een prima reeks bezig, speelt goed verzorgd voetbal en scoort aan de lopende band.
Ik verwacht dat ze een maatje te groot zullen zijn voor Excelsior vanmiddag.

Ado Den Haag To Win @3.40 Medium Stake (n)
Ado is aan een goede reeks bezig, en scoren gaat ze ook goed af.
De belangrijkste reden voor mij om Ado vanmiddag te spelen is 't feit dat Fc Groningen bijna de complete voorhoede mist (De leeuw, top scorer/Antonia & Hoesen). Fc Groningen krijgt toch nog vrij veel doelpunten tegen en met een speler als Kramer die de verdediging continue bezig houdt, zie ik Ado den haag hier vandaag met 3 punten het veld verlaten.
0 Vind ik leuk's
Niet zo'n beste dag gehad, net quite gespeeld door de 1-3 winst van Ajax.
Voor zometeen;

Atletico Madrid To Win @2.50 High Stake (n)

Atletico Madrid Ah -1 @5.25 Medium Stake (n)

Atletico Madrid O4,5 Corners @2.00 2x High Stake (n)

0 Vind ik leuk's
PSG To Win @2.50 3x High Stake

Napoli To Win @2.30 2x High Stake
0 Vind ik leuk's
gys0:
PSG To Win @2.50 3x High Stake (n)

Napoli To Win @2.30 2x High Stake
(n)

Echt onbegrijpelijk dat PSG niet gewonnen heeft, hadden kans na kans gedurende de hele wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Juventus To Win @2.60 4x High Stake

Handicap -1 To Win Juventus @5.75 2x High Stake

Handicap -2 To Win Juventus @14.50 Low Stake

Dit is een wedstrijd die beide ploegen maar al te graag willen winnen, Juventus wil het kampioenschap zo snel mogelijk beslissen, waar Roma nog in wil lopen.
Ik verwacht een wedstrijd die gesloten zal beginnen Roma zal op een gegeven moment moeten gaan komen, het zij door een achterstand, wat Juventus in de kaart zal spelen. Met een dodelijke speler als Tevez voorin heb ik er vertrouwen in dat als Juventus eenmaal op voorsprong komt ze het ook zullen gaan & willen beslissen met meerdere doelpunten. Tevens vond ik de verdediging van Roma geen goede indruk maken afgelopen Donderdag tegen Feyenoord (1-2), gaven veel & onnodige ruimtes weg, Juventus beschikt over het soort aanvallers dat dit direct af kan straffen.
0 Vind ik leuk's
gys0:
Juventus To Win @2.60 4x High Stake (n)

Handicap -1 To Win Juventus @5.75 2x High Stake (n)

Handicap -2 To Win Juventus @14.50 Low Stake (n)

Dit is een wedstrijd die beide ploegen maar al te graag willen winnen, Juventus wil het kampioenschap zo snel mogelijk beslissen, waar Roma nog in wil lopen.
Ik verwacht een wedstrijd die gesloten zal beginnen Roma zal op een gegeven moment moeten gaan komen, het zij door een achterstand, wat Juventus in de kaart zal spelen. Met een dodelijke speler als Tevez voorin heb ik er vertrouwen in dat als Juventus eenmaal op voorsprong komt ze het ook zullen gaan & willen beslissen met meerdere doelpunten. Tevens vond ik de verdediging van Roma geen goede indruk maken afgelopen Donderdag tegen Feyenoord (1-2), gaven veel & onnodige ruimtes weg, Juventus beschikt over het soort aanvallers dat dit direct af kan straffen.

Helaas heeft Juventus 't nagelaten om af te maken met een 0-1 voorsprong tegen 10 man en Roma die absoluut geen degelijke aanval opgezet heeft tot aan de 1-1 (alsnog een gelukstreffer die in eigen doel verwerkt werd).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.