Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Frontline

Viktoria Plzen - Manchester City pick 1 @5.50
Olympiakos Piraeus - Paris SG pick 2 @1.95
Napoli - Borussia Dortmund pick 2 @2.50
Marseille - Arsenal pick 2 @2.30
Combo 50 euro op deze CL wedstrijden die dinsdag en woensdag spelen @61.67 en je bent 3K rijker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfrontline in 15-09-2013 19:04 Leden topics
in 15-09-2013 19:04 Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
------------------------------
0 Vind ik leuk's
Als is vals
frontline:
Combo 50 euro op deze CL wedstrijden die dinsdag en woensdag spelen @61.67 en je bent 3K rijker

Ik heb de titel van je topic even aangepast want daar kon niemand wijzer van worden.
Succes met je combi, in mijn ogen weggegooid geld!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
suc6, opzich nog niet eens zo heel kansloos, denk alleen dat city en dortmund X wordt, had je ze beter x1 kunnen pakken
:)
0 Vind ik leuk's
Gewoon doen. Als iedereen van voetbalwedden dit doet op unibet. Dan bestaat unibet donderdag niet meer...
0 Vind ik leuk's
Als is vals
frontline:

De kans dat je 'm wint is natuurlijk minimaal. Ben sowieso niet zo'n fan van combo's. Desalniettemin succes! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Wat is de redenering erachter? Veel succes ermee maar ik speel geen van de 4 mee behalve PSG misschien :)
0 Vind ik leuk's
Waarom denk je dat Arsenal niet gaat winnen van Marseille? Geef is een goeie reden. Ben benieuwd.
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Yoo,, mensen ik will ALL IN gaan om me geld terug te compenseren. Feyenoord had me genaaid met hun slechte verdediging.
Wat denken jullie dat het verstandigst is.
Vandaag ROMA of woensdag op ARSENAL?
Thanks ;)
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Antwoord jij misschien eerst op mijn vraag waarom jij denkt dat deze ploegen gaan winnen? ;)
Ik zeg niet dat het niet kan dat Arsenal gaat winnen, maar € 50 op zo'n riskante combi is in mijn ogen weggegooid geld. Dit is louter mijn mening.
Jij moet zelf beslissen wat je doet met je geld ;-)
0 Vind ik leuk's
mick1880:
Antwoord jij misschien eerst op mijn vraag waarom jij denkt dat deze ploegen gaan winnen? ;)
Ik zeg niet dat het niet kan dat Arsenal gaat winnen, maar € 50 op zo'n riskante combi is in mijn ogen weggegooid geld. Dit is louter mijn mening.
Jij moet zelf beslissen wat je doet met je geld ;-)

Oke kijk, Viktoria plzen gaat winnen omdat ze thuis gewoon ijzersterk zijn. Ze winnen steeds met 5-0, 4-0 etc... tegenpartij zie ik niet winnen.
PSG wint omdat zlatan altijd op hoog niveau speelt bij CL wedstrijden. Maar wil niet ALL IN op ze doen omdat ik de tegenpartij niet moet onderschatten. Maar bij Arsenal kan ik het er wel op wagen omdat M.Ozil pas naar Arsenal is getransferd en hij het een goed begin wilt maken.
En Dordmund is een grote gok.
Maar denken jullie dat Arsenal@2.50 meer kans heeft om te winnen tegen Marseille of liever ALL in op een andere wedstrijd?
0 Vind ik leuk's
Als is vals

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.