Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Endiehandy

Beste voetbalwedvrienden,
In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden van de weddenschappen die ik plaats. Zelf heb ik veel ervaring met wedden, en ik heb goede en minder goede momenten meegemaakt. Tegenwoordig probeer ik vooral zo veel mogelijk op de Nederlandse, Turkse en Spaanse competities te wedden, omdat ik deze competities op de voet volg. Engeland, Duitsland en de andere Europese competities staan bij mij op het tweede plan. Zelf speel ik bij Unibet en de bijvermelde quoteringen zijn dan ook de quotes die Unibet hanteerde op het moment dat ik inlegde.
De eerste coupon die ik met jullie wil delen is de volgende:
BATE Borisov - Valencia : 2 (2,10)
Galatasaray - CFR Cluj : 1 (1,72)
Man. United - Sporting Braga : 1 (1,30)
Totaal: 4,70
Ongeacht het succes van deze coupon zal ik de komende tijd alles wat ik inleg, op deze site met jullie delen. Voor suggesties, tips en kritiek sta ik altijd open!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar endiehandy
Country flagendiehandy in 22-10-2012 23:36 Leden topics
in 22-10-2012 23:36 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo VWvriend,
De turkse comp is die betrouwbaar? :-$
Uw pronostiek ziet er niet slecht uit y
Bate heeft slechte statistieken tegenover Spaanse clubs,maar kun je iets meer zeggen over Valencia?
En wat weet je te vertellen over Galatasaray?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Boempatat,
Haha, zolang er geen wedstrijden worden omgekocht kun je de Turkse competitie aardig voorspellen in mijn optiek :d .
Wat Galatasaray-Cluj betreft: Galatasaray heeft 0 uit 2 en moet vanavond winnen om nog kans te maken op de tweede plaats. De ploeg zit in een dipje, maar daar heeft Cluj ook last van. Spits Modou Sougou (die ene van de 2 goals tegen Basel) is geblesseerd en dit weekend werd thuis met 0-1 verloren van Constanta. De quote van 1,72 was het proberen waard, al is deze nu wel gezakt zag ik daarnet.
De gedachte achter Valencia is min of meer hetzelfde. Bate heeft tot nu toe de maximale score. Mocht Valencia punten laten liggen vanavond, wordt het lastig om de volgende ronde te bereiken. Ik weet dat Bate de vorige wedstrijd heeft gestunt tegen Bayern, maar daar kwam heel veel geluk bij kijken. Zo miste Kroos bij 0-0 voor open doel, en Bate scoorde telkens uit de kluts. Ik denk dat het geluk nu wel op is...
0 Vind ik leuk's
Denken dat het geluk op is, niet echt een sterke argumentatie :p
0 Vind ik leuk's
Stefansr,
Daar ben ik het niet mee eens. 'Denken dat het geluk op is' zorgt er meestal voor dat je hoge quotes pakt. Als je ziet dat een ploeg keer op keer gelukkig wegkomt met een bepaalde uitslag, kun je dit omzetten in je eigen voordeel. Als Bate de eerste 2 wedstrijden verloren zou hebben, had Valencia nou een quote van 1,40. Maar over deze argumentatie mag je natuurlijk het jouwe van denken. Ik vind dat de rol van argumentatie soms ook wordt overschat. Want iedereen kan argumenteren wat hij wil, maar als een ploeg in de 10e minuut rood krijgt, kan alle argumentatie de prullenbak in :p
0 Vind ik leuk's
Na de deceptie van gisteren:
BATE Borisov - Valencia : 2 (2,10)
Galatasaray - CFR Cluj : 1 (1,72)
Man. United - Sporting Braga : 1 (1,30)
Totaal: 4,70
is het vandaag tijd om het er weer op te wagen.
Ajax - Man. City : 2 (1,90)
Dinamo Zagreb - PSG : 2 (1,55)
Malaga - Milan : Over 1,5 (1,22)
Totaal: 3,59
0 Vind ik leuk's
Ajax - Man. City : 2 (1,90)
Dinamo Zagreb - PSG : 2 (1,55)
Malaga - Milan : Over 1,5 (1,22)
Totaal: 3,59
Na twee verliezen op rij is het zaak de Europese campagne goed af te sluiten, om met een goed gevoel het weekend in te gaan.
Vandaar dat ik vandaag kies voor zekerheid.
PSV - AIK : 12 (1,10)
Newcastle United - Club Brugge : 12 (1,25)
Inter - Partizan : 12 (1,16)
Rubin Kazan - Neftchi Baku : 1 (1,22)
Totaal: 1,95

0 Vind ik leuk's
PSV - AIK : 12 (1,10)
Newcastle United - Club Brugge : 12 (1,25)
Inter - Partizan : 12 (1,16)
Rubin Kazan - Neftchi Baku : 1 (1,22)
Totaal: 1,95
Voor het weekend heb ik ik het volgende gespeeld.. Veel risico, maar in mijn ogen toch best aardig.
Sivasspor - Akhisar : 1 (1,50)
Everton - Liverpool : 1 (2,65)
Feyenoord - Ajax : 2 (2,30)
Freiburg - Bor. Dortmund : 1X (2,25)
Gaziantepspor - Orduspor : X2 (1,55)
Totaal: 31,88
0 Vind ik leuk's
Gaat niet bepaald goed zeg!
0 Vind ik leuk's
Sivasspor - Akhisar : 1 (1,50)
Everton - Liverpool : 1 (2,65)
Feyenoord - Ajax : 2 (2,30)
Freiburg - Bor. Dortmund : 1X (2,25)
Gaziantepspor - Orduspor : X2 (1,55)
Totaal: 31,88
Absoluut dieptepunt..
0 Vind ik leuk's
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Fenerbahce - Antalyaspor : Team 1 wins to 0? Nee (1,53)
Ado '20 - FC Eindhoven : 2 (1,53)
Goztepe - Sakaryaspor : 1 (1,40)
Totaal: 3,28
Dit houdt in dat Antalyaspor een doelpunt moet maken. Indien ze niet scoren, moeten ze 0-0 spelen.
Goztepe - Sakaryaspor is een Turkse bekerwedstrijd. Goztepe speelt op het tweede niveau, terwijl Sakaryaspor onderaan staat op het derde niveau.
Ik hoop dat er eindelijk eens wat te juichen valt, de afgelopen week is niet bepaald goed verlopen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.