Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: elnino666

Ik ga ook maar eens beginnen met het geven van tips, het zullen vooral tips zijn van het nederlands voetbal en darts. Om te beginnen heb ik een hele mooie tip voor jullie:

FC Volendam-Basaksehir - Winst Basaksehir @1,85 op mybet.

Volendam heeft een goed seizoen achter de rug maar ik als trouwe supporter verwacht dat het dit seizoen minder gaat worden. Ze zijn de belangrijke schakels kwijtgeraakt. Muhren en Veerman tijdens het seizoen en nu zijn ook Marengo, Kuwas en waarschijnlijk ook Overtoom vertrokken. Ik denk dat de nieuwkomers Kees Kwakman en Jack Tuyp niet heel veel zullen toevoegen. Volendam heeft trouwens een paar dagen geleden 4-1 verloren van Heerenveen.

Basaksehir is voor mij een onbekende ploeg maar ze spelen in de Super Lig (hoogste divisie van Turkije), ze zijn daar vorig jaar 4e (!) geworden. Tevens hebben ze gelijk gespeeld tegen Anderlecht en Club Brugge laatste week.

Ik verwacht een simpele overwinning voor basaksehir!!

Succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagelnino666 in 14-07-2015 14:02 Leden topics
in 14-07-2015 14:02 Leden topics
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
elnino666:
Mijn tips voor vandaag:

Sparta-Achilles'29 - Sparta to win Both Halves @2,8 (2-0 HT, 3-0 FT)
FC Volendam- Jong PSV - Under 0,5 goals away team @3,2 ( 3-0 FT)
FC Emmen-RKC - Home team to score in both halves @2,48 (2-0 HT, 6-1 FT)
VVV- Go ahead - VVV draw no bet @1,76 (2-1 FT)
Fortuna Sittard - Dordrecht - Dordrecht draw no bet @1,57 (0-5 FT)

Succes!

Heeerlijke avond, alles goed!
0 Vind ik leuk's
Tussenstand van mijn picks: (Ik reken per tip 10 euro stake en small stake 5 euro)

Oefenwedstrijden - 2 tips - 1 goed - inzet 20 euro - 18,50 euro terug - 93% ROI - 1,50 verlies
Eredivisie - 5 tips - 1 goed - inzet 45 euro - 16,50 euro terug - 37% ROI - 28,50 verlies
Jupiler League - 13 tips - 8 goed - 1 void - inzet 130 euro - 190,90 euro terug - 147% ROI - 60,90 euro winst

Totaal dus een ROI van 116% en een winst van 30,90 euro.

Tips voor vandaag:

FC Twente- Ajax - 1X double chance @2,06
Cambuur- PSV - PSV winst @1,45
PEC Zwolle- Excelsior - PEC Zwolle winst @1,82

MVV- NAC Breda - Away team to win and both teams to score @3,30

Succes!
0 Vind ik leuk's
Je tip van Twente vind ik erg apart, zou je dit willen uitleggen? Ajax begint wekelijks beter te spelen, en beginnen elkaar steeds makkelijker te vinden. Daarentegen loopt het bij Twente voor geen meter, Corona is nu vertrokken, de tariner ligt totaal niet in de groep en Ziyech zit al met zijn hoofd bij een transfer. Vandaar dat ik denk, dat Ajax hier makkelijk overheen gaat lopen, tegen het erg verzwakte Twente. De rest zijn wel erg goed.
0 Vind ik leuk's
dylanoschep:
Je tip van Twente vind ik erg apart, zou je dit willen uitleggen? Ajax begint wekelijks beter te spelen, en beginnen elkaar steeds makkelijker te vinden. Daarentegen loopt het bij Twente voor geen meter, Corona is nu vertrokken, de tariner ligt totaal niet in de groep en Ziyech zit al met zijn hoofd bij een transfer. Vandaar dat ik denk, dat Ajax hier makkelijk overheen gaat lopen, tegen het erg verzwakte Twente. De rest zijn wel erg goed.

"Trainer ligt niet in de groep" en "Ziyech zit al met zijn hoofd bij een transfer". Kan je dit nader verklaren? René Hake is net aangesteld als 'interim-trainer' en het was bekend dat zowel Schreuder als Haké het goed konden vinden met de spelersgroep. Ziyech was niet voor niks boos dat Schreuder werd ontslagen. En ik zou niet weten hoe Ziyech met zijn hoofd bij een transfer kan zitten als de eerstvolgende mogelijkheid pas in januari is? Ziyech is professioneel genoeg om gewoon de kar te blijven trekken bij Twente.

Ik ben het volledig eens met 1x.
0 Vind ik leuk's
donjuan:
dylanoschep:

"Trainer ligt niet in de groep" en "Ziyech zit al met zijn hoofd bij een transfer". Kan je dit nader verklaren? René Hake is net aangesteld als 'interim-trainer' en het was bekend dat zowel Schreuder als Haké het goed konden vinden met de spelersgroep. Ziyech was niet voor niks boos dat Schreuder werd ontslagen. En ik zou niet weten hoe Ziyech met zijn hoofd bij een transfer kan zitten als de eerstvolgende mogelijkheid pas in januari is? Ziyech is professioneel genoeg om gewoon de kar te blijven trekken bij Twente.

Ik ben het volledig eens met 1x.

Ik bedoelde natuurlijk het ontslag van de trainer, dat dat toch inslaat bij de groep. Ziyech heeft qua voetballend vermogen weinig om hem heen, naar mijn mening en had graag al ergens anders gespeeld dit seizoen. we gaan het zien met de 1X
0 Vind ik leuk's
elnino666:
Tussenstand van mijn picks: (Ik reken per tip 10 euro stake en small stake 5 euro)

Oefenwedstrijden - 2 tips - 1 goed - inzet 20 euro - 18,50 euro terug - 93% ROI - 1,50 verlies
Eredivisie - 5 tips - 1 goed - inzet 45 euro - 16,50 euro terug - 37% ROI - 28,50 verlies
Jupiler League - 13 tips - 8 goed - 1 void - inzet 130 euro - 190,90 euro terug - 147% ROI - 60,90 euro winst

Totaal dus een ROI van 116% en een winst van 30,90 euro.

Tips voor vandaag:

FC Twente- Ajax - 1X double chance @2,06
Cambuur- PSV - PSV winst @1,45
PEC Zwolle- Excelsior - PEC Zwolle winst @1,82

MVV- NAC Breda - Away team to win and both teams to score @3,30

Succes!

Helaas kon NAC niet winnen (1-1)... Wel beide gescoord maar dat heb ik niks aan nu. Toch met de eredivisie winst gemaakt.
0 Vind ik leuk's
Tips voor vanavond!!!

NEC- Heerenveen - Heerenveen X2 double chance @1,56

Almere City-MVV - MVV draw no bet @2,20/ X2 (double chance) @1,62
Dordrecht-VVV - VVV draw no bet @2,18/ X2 (double chance) @1,62
Helmond Sport- Volendam - Volendam winst @2,38/ draw no bet @ 1,74
NAC Breda- FC Emmen - Emmen draw no bet @4,4/ Emmen X2 @2,35
Jong PSV - Sparta - Sparta winst @1,72
Telstar- Fortuna Sittard - Fortuna Sittard draw no bet @2,9/ X2 @1,89

Dikgedrukt is wat ik echt spel en de andere zijn bets die je eventueel ook bij deze wedstrijden kan spelen. Heb veel vertrouwen in deze bets.
Verder zijn bij sommige bets de Asian lines qua odds iets hoger, dit is ook iets om op te letten. ik zet het zo erop, omdat die asian lines constant veranderen.

Succes
0 Vind ik leuk's
elnino666:
Tips voor vanavond!!!

NEC- Heerenveen - Heerenveen X2 double chance @1,56

Almere City-MVV - MVV draw no bet @2,20/ X2 (double chance) @1,62
Dordrecht-VVV - VVV draw no bet @2,18/ X2 (double chance) @1,62
Helmond Sport- Volendam - Volendam winst @2,38/ draw no bet @ 1,74
NAC Breda- FC Emmen - Emmen draw no bet @4,4/ Emmen X2 @2,35
Jong PSV - Sparta - Sparta winst @1,72
Telstar- Fortuna Sittard - Fortuna Sittard draw no bet @2,9/ X2 @1,89

Dikgedrukt is wat ik echt spel en de andere zijn bets die je eventueel ook bij deze wedstrijden kan spelen. Heb veel vertrouwen in deze bets.
Verder zijn bij sommige bets de Asian lines qua odds iets hoger, dit is ook iets om op te letten. ik zet het zo erop, omdat die asian lines constant veranderen.

Succes

Goed resultaat weer vandaag, 5 goed en 2 fout.
0 Vind ik leuk's
Bedankt Nino, speelde de Sparta winst en VVV X2 in een double :)
0 Vind ik leuk's
freekvandereng:
Bedankt Nino, speelde de Sparta winst en VVV X2 in een double :)

Top, mooi om te horen! :)

Tips voor zondag:

Roda JC- Feyenoord - Feyenoord winst @1,73
Groningen- AZ Alkmaar - Groningen -0,25 AH @1,73
Vitesse- De Graafschap - De Graafschap +2 AH @1,73

Ik hou van odd 1,73 hahaha :P

Verder bij de Jupiler League

Achilles'29-FC Den Bosch - Winst FC Den Bosch @2,6

Verder speel ik ook small stake op : Game starts 1-0(oftewel -1 EH/ -1,5 AH) winst Den Bosch @5

Ik zie echt value in de bets van Den Bosch, de bookies overschatten Achilles omdat ze zo een goede start hadden. In mijn ogen hadden ze gewoon een paar keer geluk en is dat team nog steeds niet zo veel (net als de voorgaande jaren). De bookies hebben de odd voor Den Bosch te hoog gezet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.