Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: elnino666

Ik ga ook maar eens beginnen met het geven van tips, het zullen vooral tips zijn van het nederlands voetbal en darts. Om te beginnen heb ik een hele mooie tip voor jullie:

FC Volendam-Basaksehir - Winst Basaksehir @1,85 op mybet.

Volendam heeft een goed seizoen achter de rug maar ik als trouwe supporter verwacht dat het dit seizoen minder gaat worden. Ze zijn de belangrijke schakels kwijtgeraakt. Muhren en Veerman tijdens het seizoen en nu zijn ook Marengo, Kuwas en waarschijnlijk ook Overtoom vertrokken. Ik denk dat de nieuwkomers Kees Kwakman en Jack Tuyp niet heel veel zullen toevoegen. Volendam heeft trouwens een paar dagen geleden 4-1 verloren van Heerenveen.

Basaksehir is voor mij een onbekende ploeg maar ze spelen in de Super Lig (hoogste divisie van Turkije), ze zijn daar vorig jaar 4e (!) geworden. Tevens hebben ze gelijk gespeeld tegen Anderlecht en Club Brugge laatste week.

Ik verwacht een simpele overwinning voor basaksehir!!

Succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar elnino666
Country flagelnino666 in 14-07-2015 14:02 Leden topics
in 14-07-2015 14:02 Leden topics
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.