Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: dutchsporter

Hallo,

Ik ga ook maar eens beginnen met het plaatsen van mijn tips. Jullie zullen vaak zien dat ik op goals speel en vaak ook leuke funbets of bijvoorbeeld wedstrijden die voor mij verdacht zijn (veel geld ingezet op bepaalde uitkomst, h2h etc). Ik speel het meeste op goals om dat dit voor mij heeft bewezen meer winstgevend te zijn dan 1x2. Hierbij mijn eerste tips voor vanavond:

Velez Sarsfield-Godoy Cruz. Both teams to score YES @2.05 @William Hill ARGENTINIE 23:10
Motivatie : Godoy Cruz laatste 8 wedstrijden bts wedstrijden.
Laatste 6 H2H tussen beide teams bts YES.
Enige nadeel is dat Velez thuis wel weinig goals tegenkrijgen, maar toch geloof ik in het scorend vermogen van Godoy Cruz en hun altijd aanvallend ingesteld spel.

Puebla-Santos Laguna. Over 2.5 goals @2.05 @ William Hill MEXICO 00:00
Motivatie : Laatste wedstrijd in de Apertura, Santos Laguna moet winnen voor een playoff ticket. Puebla wil ook altijd winnen en zal nooit terughoudend spelen. Beide ploegen aanvallend en met het uitteam dat moet winnen verwacht ik over 2.5 goals.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdutchsporter in 22-11-2014 21:59 Leden topics
in 22-11-2014 21:59 Leden topics
471 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ook 9/10 goed, potverdomme!
0 Vind ik leuk's
redrum06:
ook 9/10 goed, potverdomme!

Ja, die bal op de paal man. En ook daarna telkens net een been ertussen. Zo zuur dit. Ik had 2500 gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Die bal op de paal was idd heel lelijk.. Ik dacht echt die gaat erin. Zo dat is wel zuur idd, maar j hebt er iig nog 165 uit kunnen slepen, ik ga met niks naar huis haha. Ah joh, we wachten de volgende bon maar weer af!
0 Vind ik leuk's
Omdat ik nogal veel winst heb de afgelopen tijd ga ik ook sowieso tm zondag elke dag funbets plaatsen.
Vandaag heb ik er ook één, wel is deze nogal geforceerd omdat er weinig wedstrijden zijn vandaag, dus zelf bepalen of je meespeelt. ;)

Quote 130.

succes!
0 Vind ik leuk's
Helaas, hopelijk gaat ie morgen of in t weekend beter!
0 Vind ik leuk's
Binnekort ga ik ook eens meespelen hiero
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag weer eentje met odd 100.

0 Vind ik leuk's
Waarom zulke hoge odds? En niet voor 1 goal per wedstrijd minder? Beetje zekerheid inbouwen?
0 Vind ik leuk's
Vind het niet eens een hele gekke funbet deze keer. Ziet er wel weer realistisch uit. Ik speel hem mee maar vervang fenerbahce voor bayern munchen :)
0 Vind ik leuk's
dutchsporter:
Voor vandaag weer eentje met odd 100.

denk dat nancy en jong twente je gaan nakken
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.