Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: dutchsporter

Hallo,

Ik ga ook maar eens beginnen met het plaatsen van mijn tips. Jullie zullen vaak zien dat ik op goals speel en vaak ook leuke funbets of bijvoorbeeld wedstrijden die voor mij verdacht zijn (veel geld ingezet op bepaalde uitkomst, h2h etc). Ik speel het meeste op goals om dat dit voor mij heeft bewezen meer winstgevend te zijn dan 1x2. Hierbij mijn eerste tips voor vanavond:

Velez Sarsfield-Godoy Cruz. Both teams to score YES @2.05 @William Hill ARGENTINIE 23:10
Motivatie : Godoy Cruz laatste 8 wedstrijden bts wedstrijden.
Laatste 6 H2H tussen beide teams bts YES.
Enige nadeel is dat Velez thuis wel weinig goals tegenkrijgen, maar toch geloof ik in het scorend vermogen van Godoy Cruz en hun altijd aanvallend ingesteld spel.

Puebla-Santos Laguna. Over 2.5 goals @2.05 @ William Hill MEXICO 00:00
Motivatie : Laatste wedstrijd in de Apertura, Santos Laguna moet winnen voor een playoff ticket. Puebla wil ook altijd winnen en zal nooit terughoudend spelen. Beide ploegen aanvallend en met het uitteam dat moet winnen verwacht ik over 2.5 goals.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdutchsporter in 22-11-2014 21:59 Leden topics
in 22-11-2014 21:59 Leden topics
471 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wauw dat was een faalcombo ^^ Meestal na winst helaas :(
0 Vind ik leuk's

Maar weer eens een funbetje hier plaatsen:

Bericht gewijzigd door wedden op zo 21 mrt. 2021, 13:09
0 Vind ik leuk's
Binnenkort nog weer nieuwe tips?
0 Vind ik leuk's
Hopelijk leuke combo voor vanavond (serieuze combo):
Dundalk-Cliftonville friendly over 2.5 @1.8
AZ over 3.5 team goals @1.93
Chesham-Dunstable over 2.5 @1.57
Morecambe-Portsmouth over 2.5 @1.9

= odd 10.36
0 Vind ik leuk's
(n)
0 Vind ik leuk's
Never change a winning team!

Weer eens een gekke poging ;)

@109
0 Vind ik leuk's

Ben een hele tijd niet meer actief geweest, maar ik moet mijn ongelofelijke pech van de laatste maanden even delen. Single bets gaan goed, alleen mn funbets gaan echt steeds net fout, heel erg frustrerend ;)

Onderstaande is weliswaar geen 1 maar 2 fout, maar had 40 + 10 hier op voor 5000 euro dus als de kaarten goed waren goed kunnen verzekeren ( 1 kaart te weinig)

En weer een lijst met 1 fout:

Echt nog nooit zoveel op een haar na misgelopen. En ja hoor dit weekend gaat het weer dezelfde kant op:

Zo balen.. En dan heb ik het nog geen eens over andere funbets waar er 2 fout zijn en net geen mogelijkheid heb gehad om te verzekeren. Bij de voorgaande funbets waarbij ik er 1 fout heb geen mogelijkheid om te verzekeren, want was steeds niet de laatste wedstrijd.

Bericht gewijzigd door wedden op do 29 apr. 2021, 07:44
1 Vind ik leuk's

Vanaf komende week gaat hier t balletje weer rollen 😁💪

1 Vind ik leuk's

ik ben benieuwd, ik volg het zeker mee op ;)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Nou sinds een tijdje weer hier actief en maar besloten om mijn funbets te plaatsen. Helaas is het wedden op kaarten niet meer mogelijk. Maar eens kijken of goals nog wat geluk gaat brengen. Voor dit weekend:

Over 2.5 team goals PSV @1.89

Over 1.5 team goals PSG @1.53

Over 0.5 team goals Feyenoord vrouwen @1.51

Over 2.5 team goals Vikingur Gota @1.81

Over 1.5 team goals Viktoria Plzen @1.38

Over 2.5 total goals MFK Skalica - FK Dubnica Nad Vahom @1.68

Both teams to score AZS UJ Krakow Women-Olimpia Szczenin Women @1.44

Over 2.5 team goals Flora Tallinn @1,43

over 2.5 team goals Arsenal Women @1.47

Totale quotering: rond de 60

Resultaat: PSG scoort geen 2 goals met di maria, neymar, messi en mbappe. PSV 1 goal te weinig.

7/9

Bericht gewijzigd door dutchsporter op ma 4 okt. 2021, 13:57
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.