Tips van: dutchsporter
Hallo,
Ik ga ook maar eens beginnen met het plaatsen van mijn tips. Jullie zullen vaak zien dat ik op goals speel en vaak ook leuke funbets of bijvoorbeeld wedstrijden die voor mij verdacht zijn (veel geld ingezet op bepaalde uitkomst, h2h etc). Ik speel het meeste op goals om dat dit voor mij heeft bewezen meer winstgevend te zijn dan 1x2. Hierbij mijn eerste tips voor vanavond:
Velez Sarsfield-Godoy Cruz. Both teams to score YES @2.05 @William Hill ARGENTINIE 23:10
Motivatie : Godoy Cruz laatste 8 wedstrijden bts wedstrijden.
Laatste 6 H2H tussen beide teams bts YES.
Enige nadeel is dat Velez thuis wel weinig goals tegenkrijgen, maar toch geloof ik in het scorend vermogen van Godoy Cruz en hun altijd aanvallend ingesteld spel.
Puebla-Santos Laguna. Over 2.5 goals @2.05 @ William Hill MEXICO 00:00
Motivatie : Laatste wedstrijd in de Apertura, Santos Laguna moet winnen voor een playoff ticket. Puebla wil ook altijd winnen en zal nooit terughoudend spelen. Beide ploegen aanvallend en met het uitteam dat moet winnen verwacht ik over 2.5 goals.
Ik ga ook maar eens beginnen met het plaatsen van mijn tips. Jullie zullen vaak zien dat ik op goals speel en vaak ook leuke funbets of bijvoorbeeld wedstrijden die voor mij verdacht zijn (veel geld ingezet op bepaalde uitkomst, h2h etc). Ik speel het meeste op goals om dat dit voor mij heeft bewezen meer winstgevend te zijn dan 1x2. Hierbij mijn eerste tips voor vanavond:
Velez Sarsfield-Godoy Cruz. Both teams to score YES @2.05 @William Hill ARGENTINIE 23:10
Motivatie : Godoy Cruz laatste 8 wedstrijden bts wedstrijden.
Laatste 6 H2H tussen beide teams bts YES.
Enige nadeel is dat Velez thuis wel weinig goals tegenkrijgen, maar toch geloof ik in het scorend vermogen van Godoy Cruz en hun altijd aanvallend ingesteld spel.
Puebla-Santos Laguna. Over 2.5 goals @2.05 @ William Hill MEXICO 00:00
Motivatie : Laatste wedstrijd in de Apertura, Santos Laguna moet winnen voor een playoff ticket. Puebla wil ook altijd winnen en zal nooit terughoudend spelen. Beide ploegen aanvallend en met het uitteam dat moet winnen verwacht ik over 2.5 goals.
in 22-11-2014 21:59 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Helaas dit is m vandaag niet geworden. Zal binnenkort wel weer eentje plaatsen.
Misschien vandaag CL nog een leuke combi?
Toch nog maar snel funbetje gemaakt. Eerste begint al over 10 minuten, Sabadell.
Succes!
Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 06:45
dutchsporter:
Toch nog maar snel funbetje gemaakt. Eerste begint al over 10 minuten, Sabadell.
Succes!
Succes!
dutchsporter:
Succes!
Jammerr! 1 goal te weinig bij gateshead-southport en 2 goals te weinig bij maribor-schalke!
Bericht gewijzigd door wedden op vr 26 mrt. 2021, 09:17
Even de statistieken van de funbets:
8 funbets in totaal gemaakt.
3/8 waren goed met odd 86, 98 en 123.
10 euro per funbet.
Inzet: 80 euro
Return: 3070
Winst: 2990
Hopen op een mooie weer binnenkort! Zal er t/m zondag elke dag 1 plaatsen :)
10 euro per funbet.
Lekkere winst, ben benieuwd naar je komende funbets!
dutchsporter:
10 euro per funbet.
10 euro per funbet.
Lekker bezig man. Top statistieken :) Ga zo door. En zal het weekend zeker met je meespelen.
Edit : Hoelaat komt je funbet ongeveer?