Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: dutchsporter

Hallo,

Ik ga ook maar eens beginnen met het plaatsen van mijn tips. Jullie zullen vaak zien dat ik op goals speel en vaak ook leuke funbets of bijvoorbeeld wedstrijden die voor mij verdacht zijn (veel geld ingezet op bepaalde uitkomst, h2h etc). Ik speel het meeste op goals om dat dit voor mij heeft bewezen meer winstgevend te zijn dan 1x2. Hierbij mijn eerste tips voor vanavond:

Velez Sarsfield-Godoy Cruz. Both teams to score YES @2.05 @William Hill ARGENTINIE 23:10
Motivatie : Godoy Cruz laatste 8 wedstrijden bts wedstrijden.
Laatste 6 H2H tussen beide teams bts YES.
Enige nadeel is dat Velez thuis wel weinig goals tegenkrijgen, maar toch geloof ik in het scorend vermogen van Godoy Cruz en hun altijd aanvallend ingesteld spel.

Puebla-Santos Laguna. Over 2.5 goals @2.05 @ William Hill MEXICO 00:00
Motivatie : Laatste wedstrijd in de Apertura, Santos Laguna moet winnen voor een playoff ticket. Puebla wil ook altijd winnen en zal nooit terughoudend spelen. Beide ploegen aanvallend en met het uitteam dat moet winnen verwacht ik over 2.5 goals.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdutchsporter in 22-11-2014 21:59 Leden topics
in 22-11-2014 21:59 Leden topics
471 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wauw ik schaam me voor bovenstaande combo. Ga nu aan de slag voor 2 combo's voor morgen die het hopelijk goed maken :)
0 Vind ik leuk's

Stalkameratene-Fauske/Sprint (19:00): Vierde divisie Noorwegen, over 4.5 goals heb ik doorgekregen van een Noorse tipper die vooral bezig is met value spotten in Noorwegen. Daarom vertrouw ik op deze bet. Enige waar ik naar kan kijken is dat h2h: 5-2, 3-4, 3-2, 1-1, 1-7 en 4-3 is geworden. De laatste 10/12 wedstrijden van de thuisclub zijn dan ook geeindigd met over 4.5 goals. Vandaar dat ik een quote 2 graag meeneem in de combo.

The Strongest-Emelec (23:30): Copa Libertadores. The Strongest, een wereld van verschil in thuis- en uitwedstrijden. Thuis vaak goed en uit vaak teleurstellend, mede door het hoogteverschil waar zijn van profiteren. Al hoewel Emelec vaak ook in Quito moet spelen en dus wel ervaring heeft met de enorme hoogte. De laatste 9/12 thuiswedstrijden van The Strongest zijn geeindigd in over 2.5 goals. Laatste 8 wedstrijden in de copa werden dan thuis ook gewonnen, terwijl Emelec van de laatste 9 uitwedstrijden er maar 1 heeft gewonnen, 1 gelijk gespeeld en 7 heeft verloren. Er is sprake van onrust binnen The Strongest, de trainer is ontslagen en er heerst enige onrust binnen de club. Ik verwacht hier een wedstrijd met veel goals. The Strongest moeten winnen om hun 3de plaats om te buigen in een 1ste of 2de plaats. Dit zullen zij vol overtuiging proberen te bereiken, aangezien zij de laatste wedstrijd uit spelen tegen Internacional en in uitwedstrijden enorm tegenvallen. Emelec zal ook willen winnen en ik heb gelezen dat de verwachte opstelling een aanvallende is.

Mosjoen-Sandnessjoen (19:00): Laatste 9/12 uitwedstrijden van Sandnessjoen eindigden in over 3.5. Met thuiswedstrijden meegerekend zijn de laatste 11/12 wedstrijden geeindigd in over 3.5 goals van Sandessjoen. Stats van de thuisclub zijn iets minder overtuigend, van de laatste 12 (thuis)wedstrijden zijn er 6 geeindigd in over 3.5. Onderling hebben zij 6 keer tegen elkaar gespeeld, waarvan er 5 geeindigd zijn met over 3.5 goals.

Arsenal W-Bristol Academy W (20:45): Vrouwenvoetbal, enorm vaak heb ik "blacklist" geroepen na weer een teleurstellend potje voetbal. Toch ga ik er deze keer voor. Ongeveer 2 weken geleden keek ik toevallig naar Chelsea W-Bristol Academy Women, omdat ik daar een weddenschap op had. Chelsea had enorm veel mogelijkheden de defensie zag er erg kwetsbaar uit van Bristol. Laatste 6 wedstrijden van Arsenal in de WSL zijn geeindigd in over 2.5 goals. 8 van de laatste 10 wedstrijden van Bristol in de WSL zijn geeindigd in over 2.5 goals.

Nottingham Forrest-Watford (20:45): Erg opvallend is het scorend vermogen van Watford in uitwedstrijden. Al 7 uitwedstrijden op rij heeft Watford minimaal 2 goals gescoord. Van de laatste 12 thuiswedstrijden heeft Nottingam 9x minimaal 1x gescoord. Nottingham is zo goed als uitgespeeld, terwijl Watford vol in strijd is voor directe promotie. Als Watford wint hebben ze evenveel punten als Norwich en staan ze samen op plaats 2, welke recht geeft op directe promotie. Het doelsaldo kan ook een rol gaan spelen, momenteel staat Watford op + 36 en Norwich op +39. Het maken van doelpunten om te werken aan het doelsaldo is dan ook belangrijk. Nottingham geeft zich natuurlijk niet zomaar gewonnen en zal zich vol inzetten voor de winst, de combinatie van deze 2 ploegen geven mij een goed gevoel voor over 2.5 goals.

Viktoria Plzen-Teplice (18:00): Bekerwedstrijden.. Blijken vaak onvoorspelbaar, maar ik wil toch graag een poging wagen. Viktoria Plzen heeft thuis verloren in de heenwedstrijd van Teplice met 2-1. Ze zouden dan ook thuis moeten winnen om door te gaan. Teplice scoort aardig goed in uitwedstrijden. Viktoria Plzen scoort dan ook makkelijk thuis, meestal sowieso wel 2 goals. In het geval van een goal van Plzen zal Teplice moeten. Als Teplice scoort dan moet Viktoria Plzen er minimaal 2 scoren. De uitslag van de vorige wedstrijd, de invloed daarvan op deze wedstrijd en het feit dat beide ploegen redelijk makkelijk scoren hebben mij doen besluiten deze wedstrijd mee te nemen in de combo. Een dooddoener zou wel zijn als het lang 0-0 blijft, een tikkeltje geluk hebben we ook nodig :)

Brisbane Roar-Melbourne Victory (11:40) : Brisbane Roar moet winnen om uitzicht te houden (momenteel 4 punten achter, 1 wedstrijd minder gespeeld) om de finale ronde play-off. Melbourne Victory staat momenteel bovenaan, maar dit verschil met de nummer 5 is 1 (!) punt. 3 ploegen hebben 44 punten en 2 ploegen hebben 43 punten. Beide teams moeten dus vol voor de winst gaan, tevreden met een gelijkspel is uitgesloten. Laatste 6 uitwedstrijden van Melbourne zijn geeindigd in over 2.5 goals. Laatste 8/12 wedstrijden van Brisbane zijn geeindigd in over 2.5 goals. Wat mij wel erg opvalt en een beetje bang maakt is de h2h van beide teams. 5 van de laatste 6 wedstrijden eindigden in 1-0 (eentje 0-3). Toch laat ik h2h van het verleden niet de situatie van nu bepalen dat beide ploegen MOETEN winnen. Evt kan deze wedstrijd dus niet worden meegenomen als je h2h wel als een erg belangrijke factor ziet :)

Tondela-Benfica B (17:00): Hier kan ik kort over zijn. Ja, het blijft Portugal waar goals vaak schaars zijn. Value ligt hier dan ook vaak, zoals met deze wedstrijd (quote 1.96). Beide team houden van scoren en doelpunten tegenkrijgen. 6 van de laatste 7 wedstrijden van Tondela werd over 2.5 en ALLEN BTS. Laatste 10/12 wedstrijden van Benfica B werd over 2.5. Voor 1.96 hoef ik niet lang na te denken verder met deze stats.

Waarschijnlijk plaats ik nog een combo voor vandaag, maar zonder deze uitleg erbij, neemt wel erg veel tijd in :)
0 Vind ik leuk's
dutchsporter:

We gaan het gewoon weer proberen (y)
0 Vind ik leuk's
Speel ook weer mee Dutch!
0 Vind ik leuk's
Brisbane Roar-Melbourne Victory Binnen!
0 Vind ik leuk's
Juist niet, Ross.

Bv de match tussen Sparta Praag en Mlada werd 2-0 voor Mlada.
Bij o 2,5 was de combi kapot en nu leefde de combi nog, was na 1e match al.
0 Vind ik leuk's
Ik heb hem ook meegespeeld Dutch, enige verschil dat ik Brisbane - Melbourne niet meer kon spelen en ter vervanging Altach - Neustadt gespeeld heb (Altach to win en staat 3-1 atm).

Hopelijk stellen de Noorse ploegen niet teleur, want nu al op een 3/8 (Altach, Benfica B en Plzen binnen). Mijn odd is aldus 70.98, inzet 5 euro.

Succes manne!
0 Vind ik leuk's
preete:
Ik heb hem ook meegespeeld Dutch, enige verschil dat ik Brisbane - Melbourne niet meer kon spelen en ter vervanging Altach - Neustadt gespeeld heb (Altach to win en staat 3-1 atm).

Hopelijk stellen de Noorse ploegen niet teleur, want nu al op een 3/8 (Altach, Benfica B en Plzen binnen). Mijn odd is aldus 70.98, inzet 5 euro.

Succes manne!

Dan moet ik je teleurstellen:
Over 3.5 wedstrijd 0-0 ht
Over 4.5 wedstrijd 1-0 ht
0 Vind ik leuk's
wat zijn de eindscores van deze twee matchen? Ik vind het niet meteen terug?
0 Vind ik leuk's
Stålkameratene maar 1-0 gebleven, helaas.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.