Tips van: dutchsporter
Hallo,
Ik ga ook maar eens beginnen met het plaatsen van mijn tips. Jullie zullen vaak zien dat ik op goals speel en vaak ook leuke funbets of bijvoorbeeld wedstrijden die voor mij verdacht zijn (veel geld ingezet op bepaalde uitkomst, h2h etc). Ik speel het meeste op goals om dat dit voor mij heeft bewezen meer winstgevend te zijn dan 1x2. Hierbij mijn eerste tips voor vanavond:
Velez Sarsfield-Godoy Cruz. Both teams to score YES @2.05 @William Hill ARGENTINIE 23:10
Motivatie : Godoy Cruz laatste 8 wedstrijden bts wedstrijden.
Laatste 6 H2H tussen beide teams bts YES.
Enige nadeel is dat Velez thuis wel weinig goals tegenkrijgen, maar toch geloof ik in het scorend vermogen van Godoy Cruz en hun altijd aanvallend ingesteld spel.
Puebla-Santos Laguna. Over 2.5 goals @2.05 @ William Hill MEXICO 00:00
Motivatie : Laatste wedstrijd in de Apertura, Santos Laguna moet winnen voor een playoff ticket. Puebla wil ook altijd winnen en zal nooit terughoudend spelen. Beide ploegen aanvallend en met het uitteam dat moet winnen verwacht ik over 2.5 goals.
Ik ga ook maar eens beginnen met het plaatsen van mijn tips. Jullie zullen vaak zien dat ik op goals speel en vaak ook leuke funbets of bijvoorbeeld wedstrijden die voor mij verdacht zijn (veel geld ingezet op bepaalde uitkomst, h2h etc). Ik speel het meeste op goals om dat dit voor mij heeft bewezen meer winstgevend te zijn dan 1x2. Hierbij mijn eerste tips voor vanavond:
Velez Sarsfield-Godoy Cruz. Both teams to score YES @2.05 @William Hill ARGENTINIE 23:10
Motivatie : Godoy Cruz laatste 8 wedstrijden bts wedstrijden.
Laatste 6 H2H tussen beide teams bts YES.
Enige nadeel is dat Velez thuis wel weinig goals tegenkrijgen, maar toch geloof ik in het scorend vermogen van Godoy Cruz en hun altijd aanvallend ingesteld spel.
Puebla-Santos Laguna. Over 2.5 goals @2.05 @ William Hill MEXICO 00:00
Motivatie : Laatste wedstrijd in de Apertura, Santos Laguna moet winnen voor een playoff ticket. Puebla wil ook altijd winnen en zal nooit terughoudend spelen. Beide ploegen aanvallend en met het uitteam dat moet winnen verwacht ik over 2.5 goals.
in 22-11-2014 21:59 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
dutchsporter:
Je hebt t weer aardig te pakken dutch! Ik speel deze met je mee.
nielsie:
dutchsporter:
Ik ook! (y)
Sinds november geen competitiewedstrijd meer gespeeld de thuisclub. derde divisie... Cracovia faalt enorm, helaas voor de combo!
Nog om 17:00 alleen deze:
Lokomotiv Zagreb - Rijeka ht/ft 2/1
Rijeka mist veel spelers. Lokomotiv Zagreb houdt van comebacks, dus waarom niet. De scheidsrechter blijkt ook vaak betrokken te zijn bij ht/ft, dus al met al een mooie reden om deze te kiezen. Heb hem bij unibet gepakt @23.
Lokomotiv Zagreb - Rijeka ht/ft 2/1
Rijeka mist veel spelers. Lokomotiv Zagreb houdt van comebacks, dus waarom niet. De scheidsrechter blijkt ook vaak betrokken te zijn bij ht/ft, dus al met al een mooie reden om deze te kiezen. Heb hem bij unibet gepakt @23.
HUH, wat een geluk haha.. onbewust bij Cracovia under 1.5 gezet ipv over 1.5 :p ik zit blijkbaar nog in de game met jouw bonnetje!
Totaal 2 foutjes in de combo, behoorlijk dichtbij!
Had de combi van gisteren meegespeeld en lichtjes aangepast, 6 op 9 uiteindelijk, vind ik behoorlijk. Werd maar 1-0 in Wenen, in Leipzig 0-2 en in Polen 2-0.
http://img15.hostingpics.net/pics/562194Combi3.png
http://img15.hostingpics.net/pics/562194Combi3.png
Nu hopen dat ie wel valt!