Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Dr. Prof. Kurdy

Hallo,
Hier een tennis combo waar ik vertrouwen in heb :)
Ik heb hier voor gekozen omdat de spelers gewoon in topvorm zijn
Zvonareva - Kuznetsova
Kuznetsova @ 2.06

Hercog - Bartoli
Bartoli @ 1.20
Czink - Scheepers
Czink @ 2.68
Stosur - Schiavone
Schiavone @ 2.52
Total odds 16.69
Groet,
Dr. Prof. Kurdy
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kurdy
Country flagkurdy in 8-01-2012 15:05 Leden topics
in 8-01-2012 15:05 Leden topics
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
TOPPIE hoor, ik kijk uit naar je volgende picks :D
0 Vind ik leuk's
Heeeerlijk kurdy! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Mooi Kurdy , heel netjes :d (y) RESPECT ;-) !
0 Vind ik leuk's
Kurdy ik denk dat ik deze tips ga spelen voor volgende dagen:
Clijsters - Azarenka @ 2.10
Clijsters to win Australian Open @ 4.5
Ik vind echt dat ze heel goed tennis speelt en kon Wozniacki al bij al toch makkelijk kloppen. Ik zie haar met dit tennis ook in staat om dit tornooi te winnen en ze heeft ook als extra motivatie dat dit haar laatste is. Ze heeft toch altijd een boontje voor dit toernooi gehad.
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
stravados:
Kurdy ik denk dat ik deze tips ga spelen voor volgende dagen:
Clijsters - Azarenka @ 2.10
Clijsters to win Australian Open @ 4.5
Ik vind echt dat ze heel goed tennis speelt en kon Wozniacki al bij al toch makkelijk kloppen. Ik zie haar met dit tennis ook in staat om dit tornooi te winnen en ze heeft ook als extra motivatie dat dit haar laatste is. Ze heeft toch altijd een boontje voor dit toernooi gehad.

He Clijsters is super goed bezig. Maar Azarenka ook. Ze verloor haar 1e set van Radwanska in tie-break, maar won de 2e set met 6-0 en de 3e set met 6-2. Radwanska is ook erg goed zoals je weet. Maar kon het gewoon niet tegen Azarenka op.
Het word een mooie match, misschien dat ik gewoon op 1 set speel. Maar niet de match.
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
Hallo,
Hier een combo met 3 handbal wedstrijden.
Servië - Macedonië @ 1.75
Denemarken - Zweden @ 1.35
Polen - Duitsland @ 1.50
Totale quotes 3.54
Macedonië speelt de laatste wedstrijd tegen Servië.
Servië is al door naar de volgende ronde en zullen geen moeite doen tegen Macedonië en zal de reserves laten spelen.
De odd van Macedonië stond gister nog op 2.85 en staat nu op 2.00.
Duitsland(2e) en Denemarken(3e) moeten winnen om door te gaan naar de volgende ronde.
Groeten,
Kurdy
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
kurdy:
stravados:
Kurdy ik denk dat ik deze tips ga spelen voor volgende dagen:
Clijsters - Azarenka @ 2.10
Clijsters to win Australian Open @ 4.5
Ik vind echt dat ze heel goed tennis speelt en kon Wozniacki al bij al toch makkelijk kloppen. Ik zie haar met dit tennis ook in staat om dit tornooi te winnen en ze heeft ook als extra motivatie dat dit haar laatste is. Ze heeft toch altijd een boontje voor dit toernooi gehad.

He Clijsters is super goed bezig. Maar Azarenka ook. Ze verloor haar 1e set van Radwanska in tie-break, maar won de 2e set met 6-0 en de 3e set met 6-2. Radwanska is ook erg goed zoals je weet. Maar kon het gewoon niet tegen Azarenka op.
Het word een mooie match, misschien dat ik gewoon op 1 set speel. Maar niet de match.

Ja inderdaad ik kan inkomen in je mening maar ik ga het erop wagen met de hoop dat het goed uitpakt (y)
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof

0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
Nice Kurdy (y) ! Doe zo voort :d !
0 Vind ik leuk's
kurdy:


Die speel ik mee...! ;-)
(...Gefeliciteerd met je winst, maar het zou je sieren als je je picks vooraf plaatst. Dan kan men besluiten je wel of niet te volgen. Het is je gegund hoor, maar aan aftertimen heeft in feite niemand iets. Daarvoor kun je terecht in het screenshots-topic.)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.