Wedtips van: donnynedved
🎯Van den Bergh - Clayton
Each player to have 1+ 100+ checkouts
Odd: 2.88 (Betfair)
Units: 1
🎯Wade - White
Each player to have 1+ 100+ checkouts
Odd: 2.88 (Betfair)
Twee single tips, waarschijnlijk zal er morgen een soortgelijke tip zijn en komen we totaal op 3 tips. Bij één van de drie spelen we quitte, bij meer maken we een mooie winst. Van Den Bergh gooide dit toernooi al finishes van 140 en 146 in in totaal 18 legs, Clayton gooide finishes van 116 en 110 in 22 legs en gooide er ook 5 in 29 legs op de EuroTour. De wedstrijden van vanavond gaan over maximaal 19 legs.
Ian White gooide zelfs al drie 100+ finishes in 21 legs waaronder een 127 en 132 finish. Daarnaast gooide hij er 5 in 34 legs op de EuroTour. James Wade heeft op o.a. de EuroTour al laten zien dat hij goed is op de hoge finishes, daar gooide hij er 8 in 47 legs. Dit toernooi gooide hij er één in 22 legs, maar door zijn staat van dienst zie ik hier zeker value.
Op mijn Telegram staan screenshots hoe de bet er uit ziet en waar op de pagina je deze precies kan vinden mocht je er zelf niet uitkomen: https://t.me/bets_by_don
Je hebt een trouwe volger erbij op Telegram, Donny! Ongelofelijke statistieken van je highstake-tips. Bizarre middag trouwens, ging in de rust in op die Tsjechische pot. Flinke winst mee geboekt. 👍
⚽️ Bet: Club Brugge +0.5% balbezit
Odd: 1.80 (Fastbet, Betfirst)
Club Brugge moet voor de winst gaan om te overwinteren terwijl Lazio aan een gelijkspel genoeg heeft. Lazio is een ploeg die het prima vindt om de tegenstander aan de bal te laten. Omdat ik niet verwacht dat Brugge een groot deel van de wedstrijd op voorsprong zal staan lijkt mij dit een mooie odd voor 'Brugge meer dan 49.5% balbezit'. Andere bookmakers hebben de line op over 51.5% wat correcter is.
➡️Lazio gemiddeld 45.7% balbezit in CL
➡️Lazio gemiddeld 49.9% balbezit in Serie A
➡️Brugge gemiddeld 50.2% balbezit in CL
➡️Brugge gemiddeld 55.3% balbezit in Jupiler Pro League
➡️Vorige ontmoeting Brugge 55% balbezit eerste helft, 58% full time terwijl Lazio alleen in de eerste helft 28 minuten op voorsprong heeft gestaan.
Heb je dit jaar ook weer een voorbeschouwing van wk darts?
Zeker! Komt vandaag online als ik het red, anders morgen :)
⚽️ Bet: Marseille over 10.5 overtredingen
Odd: 2.20 (Unibet, Betsson)
🔸 Gemiddeld 13.6 fouls per duel in de CL
🔸Gemiddeld 14.4 fouls per duel in de Ligue 1
Marseille manager Villas-Boas gaf al aan dat zijn ploeg nog vol voor de derde plaats gaat en gezien City waarschijnlijk niet met de beste 11 start kan Marseille wellicht lang in de wedstrijd blijven.
Waar zit dan het addertje onder het gras?
City krijgt over het algemeen weinig overtredingen tegen, in de Premier League worden er gemiddeld 9 overtredingen per wedstrijd gemaakt tegen City. Echter denk ik dat er met deze scheids (H. Meler) en situatie wel meer overtredingen komen van de Fransen. Bij een odd onder de 2.00 had ik hem niet gespeeld, deze odd lijkt mij een low stake waard.
Een update over al mijn bets:
➡️ Ik heb een topic voor het aankomende WK aangemaakt, hoewel er nog wel wat berichten voorbijkomen dat er tijdens de tweede dag van het WK mogelijk maatregelen worden genomen in Engeland die dat kleine beetje publiek (1000 man) weg zal nemen óf mogelijk het restant van het WK onmogelijk maken, we gaan het zien. Er staan in ieder geval al wat low stake toernooibets in het topic.
➡️ Ik plaats mijn live en prematch bets met 1 of 2 units altijd in mijn eigen Telegram kanaal, als ik er aan denk plaats ik ze ook in dit topic. Hier drie prematch tips voor vandaag/morgen die ik momenteel heb staan:
⚽️ Bet: Lucas Leiva (Lazio) to get a card
Odd: 3.60 (Betway), 3.50 (William Hill, Betfair)
Lucas Leiva is een echte kaartenpakker, vorig seizoen pakte hij 10 gele en 1 rode kaart in 25 duels, dit seizoen 4 gele in 9 duels. Alleen al naar deze statistiek gekeken hebben we een vrij hoge odd bij deze bet, maar de extra reden voor mij is dat het mij niet zou verbazen als Leiva aan het einde van de wedstrijd expres een kaart pakt. Dan zou hij namelijk geschorst zijn voor de midweekse wedstrijd tegen Benevento (en midweeks kunnen rusten) en weer beschikbaar zijn voor de toppers tegen Napoli (volgend weekend) en Milan (volgende week woensdag).
⚽️ Bet: Palermo to win, Palermo over 1.5 team goals
Odd: 2.25 (Unibet)
Tegenstander Casertana heeft 7 positieve coronatest en moet nog een testronde doen voor morgen. Ik houd het wel bij 1 unit aangezien ik niet exact weet welke spelers en Palermo niet in absolute topvorm is. Deze odd zal gaan dalen.
⚽️ Bet: Stoke over 19.5 booking points, total over 29.5 booking points
Odd: 2.00 (Betsson betbuilder, Bwin betbuilder), 1.88 (William Hill betbuilder)
Stoke is qua kaarten pakken het meest consistente team in Engeland, zij pakten in 14 van de 17 wedstrijden minimaal twee kaarten. Tegenstander Derby pakt gemiddeld ook 2.00 kaarten per wedstrijd, alleen zit er bij hen meer variatie tussen de wedstrijden.
Scheidsrechter Woolmer gaf dit seizoen gemiddeld 3.56 kaarten in 9 duels in de Championship. In 6 van de 7 duels die hij floot in november en december gaf hij minimaal drie kaarten.
Geen voetbal in de Serie A vandaag en ook op het WK Darts moeten we nog een dagje wachten. Ik heb wel een kleine Serie B bet voor vanavond staan!
⚽ Bet: Venezia +0.0 handicap (hetzelfde als Venezia draw no bet)
Odd: 1.77 (Betfirst)
Venezia speelt voor het eerst in 20 jaar (toen waren dit beiden Serie A teams!) tegen promovendus Reggina. Reggina heeft geen geweldige start en staat net boven de streep. Van de laatste 7 wedstrijden gingen er 6 verloren en werd er 1 gewonnen, Venezia wist in diezelfde periode 3 keer te winnen en 2 keer gelijk te spelen. Bovendien ontbreken bij Reggina onder andere spits German 'De Tank' Denis (10 wedstrijden dit seizoen), Mariu Situm (8 wedstrijden) en verdediger Marco Rossi (7 wedstrijden). Situm en Denis stonden beiden in de basis tijdens de enige overwinning van Venezia in de laatste 10 wedstrijden!
Bron: https://www.tiforeggina.it/2020/12/13/reggina-anche-con-il-venezia-e-non-solo-senza-denis-e-situm/
⚽️ Bet: Lewandowski & Embolo minimaal 1 schot op doel
Odd: 1.78 (Betfair same game multi)
Er wordt vanavond een doelpuntrijk duel verwacht in de top van de Bundesliga, zo staat de odd voor both teams to score hier op 1.40 en voor over 2.5 goals zelfs op 1.30. Mochten we inderdaad een open duel te zien krijgen, dan lijkt mij deze weddenschap mooi tegen odds van 1.78. Lewandowski schiet in de Bundesliga gemiddeld 2.2 keer op doel per 90 minuten, Embolo 1.6 keer. Beiden worden in de basis verwacht, voor meer zekerheid kan je de opstelling afwachten of alvast inzetten en uitcashen wanneer de opstelling bekend wordt en één van beiden niet in de basis start.
Lewandowski schoot in de laatste 6 competitiewedstrijden in de basis minimaal één keer op doel:
Mainz: 3
Leverkusen: 2
Wolfsburg: 2
Union: 1
Leipzig: 1
Stuttgart: 1
Embolo schoot in de laatste 7 competitiewedstrijden in de basis minimaal één keer op doel:
Arminia: 3
Hoffenheim: 2
Hertha: 1
Freiburg: 1
Schalke: 1
Augsburg: 3
Leverkusen: 1
⚽️ Bet: Vitesse wint & over 1.5 matchgoals ✅
Odd: 1.90 (Betfirst zonder betbuilder)
Units: 4
Een volledige write-up vind je in mijn Telegram kanaal
Daarnaast staan er voor dit weekend weer enkele Serie A voorbeschouwingen online, drie van mij en zsm ook drie van collega @Mangata die bijschiet gezien ik een drukke week had :)