Wedtips van: donnynedved
Tweede bet van vandaag:
⚽️ Kortrijk - Beerschot + Ado - Twente
Weddenschap: Beerschot over 1.5 team goals, Twente over 0.5 team goal ✅
Odd: 2.21 (Unibet)
Units: 2
FC Twente is sterk aan het seizoen begonnen terwijl ADO zal moeten vechten tegen degradatie. Twente scoorde al zestien keer in zeven wedstrijden terwijl ADO er al zestien tegen kreeg.
Beerschot staat tweede en scoorde twaalf keer in de laatste drie wedstrijden. We krijgen hier een erg hoge odd voor slechts twee goals tegen Kortrijk, dat maar één van de laatste zes duels wist te winnen. Wat mij betreft staat deze odd veel te hoog!
Gisteren 1/2 bets juist wat 10% winst opleverde.
De eerste bet voor vandaag:
⚽️ West Brom - Tottenham & Bodo/Glimt - Aalesund
Weddenschap: Tottenham to win, Tottenham over 1.5 team goals, West Brom under 2.5 goals + Bodo/Glimt to score in both halves 🔴
Odd: 2.65 (William Hill)
Tottenham start om 13:00 tegen laagvlieger West Brom. Tottenham won tot nu toe alle drie haar thuiswedstrijden en scoorde daarin twaalf keer. West Brom kreeg al zestien tegentreffers in zeven wedstrijden en heeft het slechtste doelsaldo, degradatiekandidaat Fulham won vorige week verdiend met 2-0 van hen. West Brom mist bovendien aanvaller Hal Robson-Kanu, die vorig seizoen tien keer scoorde.
Bodo/Glimt is de troste koploper in Noorwegen na 23 speelronden. Ze scoorden 76 keer in totaal en spelen tegen hekkensluiter Aalesund, waar in juli nog met 1-6 van werd gewonnen.
Tips op telegram: https://t.me/bets_by_don
Tweede en waarschijnlijk laatste tip van vandaag, maar natuurlijk staan er ook nog tips in mijn voorbeschouwingen zoals bijvoorbeeld Bologna - Napoli
⚽️ Union Saint-Gilloise - Deinze
Weddenschap: Union over 1.5 goals, Deinze under 1.5 goals ✅
Odd: 2.04 Unibet)
Odd is al behoorlijk gedaald maar nog steeds een mooie weddenschap in mijn ogen. Deinze heeft al twee weken niet gevoetbald omdat het coronavirus in de selectie woedt, zes spelers en de coach en enkele stafleden zijn daardoor afwezig. Union staat eerste in de Belgische Proximus league en scoorde tien keer in twee wedstrijden afgelopen week, waarbij het in totaal slechts één tegengoal kreeg.
⚽️ Westerlo - RWD Molenbeek
Weddenschap: Goal in both halves ✅
Odd: 1.80 (William Hill)
Mijn enige bet van vanavond komt uit de Belgische Proximus League. Westerl en Molenbeek speelden vrijdag al tegen elkaar, toen eindigde de wedstrijd in 3-1 voor Molenbeek maar had de uitslag veel hoger kunnen uitvallen, er werd onder andere een penalty gemist. Uiteindelijk vielen er twee doelpunten per helft en vanavond krijgen we voor één goal per helft een mooie odd. Bij Westerlo vielen er elf goals in de drie competitiewedstrijden in oktober, bij Molenbeek dertien (de onderlinge wedstrijd van afgelopen vrijdag zit daar dus niet bij).
⚽️ Forest Green - Swindon
Weddenschap: Goal in both halves 🔴
Gisteren was de enige bet winnend, vandaag een soortgelijke weddenschap. Forest Green ontvangt Swindon in de EFL Trophy en in deze laatste wedstrijd van de poule is alles nog mogelijk. Swindon moet met minimaal twee doelpunten verschil winnen om nog door te kunnen terwijl Forest Green niet afhankelijk zal willen zijn van de andere wedstrijd. In vier van de laatste vijf wedstrijden van Forest Green viel er minimaal één doelpunt in beide helften, bij Swindon was dit in vijf van de laatste vijf wedstrijden.
⚽️ De Graafschap - NAC & San Jose - Alajuense
Weddenschap: Goal in both halves bij Graafschap NAC , Alajuelense scoort 🔴
Odd: 1.89 (William Hill)
Onze bet van gisteren was helaas een loss. Vanavond verwacht ik minstens één goal per helft bij De Graafschap - NAC. Bij NAC vallen er gemiddeld 3.3 goals per wedstrijd, de De Graafschap zelfs 4.0. In de laatste vier onderlinge duels vielen er telkens drie goals en minimaal één goal per helft en bij zowel De Graafschap als NAC viel er in 4 van de laatste 5 wedstrijden een goal in beide helften. Bovendien zal de winnaar van deze wedstrijd stijgen naar de tweede plaats!
Daarnaast verwacht ik goals van Alajuelense en zet ik wat safer in op over 0.5 voor de ploeg uit Costa Rica. Zij staan bovenaan in hun groep en scoorden twaalf keer in de laatste vier wedstrijden terwijl de tegenstander vanavond in vier van de laatste vijf wedstrijden minimaal twee tegengoals kreeg. San Jose verloor zeven van de laatste tien wedstrijden en zijn dus in slechte vorm.
Telegram -> https://t.me/bets_by_don
⚽️ Portugal U21-Belarus U21 & Trinec-Vlasim
Weddenschap: Portugal U21 wint beide helften, Vlasim scoort ✅
Odd: 2.38 (William Hill)
Let op: De eerste bet van vandaag op Vlasim begint al vroeg (14:00).
Jong Portugal neemt het vanavond op tegen Belarus en heeft de punten hard nodig om in het spoor van Jong Oranje te blijven. In september won Portugal uit met 0-2 wat een te lage uitslag was gezien zij 26 kansen kregen tegenover 2 voor Belarus. Jong Oranje won onlangs met 7-0 van Belarus en zelfs Cyprus wist van hen te winnen vorige maand (1-2).
De tweede bet komt uit de Tsjechische tweede divisie, waar Vlasim op bezoek gaat bij het nog puntloze Trinec. Vlasim eindigde vorig seizoen vijf plekken boven Trinec en won in juli met 1-2 van hen. Trinec kreeg in elk van de laatste vijftien wedstrijden een tegengoal en ik vind de odd voor slechts één goal van Vlasim daarom aan de hoge kant.
⚽️ Hull - Burton & Cyprus - Luxemburg
Weddenschap: Hull over 1.5 goals, Luxembourg +1 corners handicap 🔴
Odd: 2.50(WilliamHill)
Deze eerste wedstrijd start over een half uur, dus voor nu post ik hem even zonder uitleg!
Gisteren wat pech met de vroege rode kaart voor Luxemburg, vandaag drie nieuwe tips:
⚽️ Nederland U21 - Belarus U21
Weddenschap: Both teams to score NO
⚽️ Stjordals/Blink - Oygarden & Deinze - Seraing
Weddenschap: Goal in both halves in beide wedstrijden
Odd: 2.30 (William Hill)
⚽️ Luxemburg U21 - Italie U21 & Portugal U21 - Cyprus U21
Weddenschap: Italie en Portugal winnen beide helften
Odd: 2.55 (William Hill)
Telegram -> https://t.me/bets_by_don
⚽️ De Graafschap - Cambuur & Ryan Joyce - Gerwyn Price
Bet: Goal in both halves & Joyce +3.5
Odd: 2.2 (William Hill)
Twee odds aan de hoge kant. Bij De Graafschap vallen gemiddeld 3.6 goals per wedstrijd, bij Cambuur 5! In vijf van de laatste zeven duels van Graafschap en in de laatste elf van Cambuur viel in beide helften een goal.
Ryan Joyce speelt tegen topspeler Gerwyn Price. De Welshman zit echter nog niet top in het toernooi. Ik verwacht dat hij morgen beter voor de dag zal komen, maar gezien het spel van Joyce in de laatste twee wedstrijden en het feit dat hij vorige week nog met 6-1 van Price won lijkt mij dit een mooie odd voor slechts twee gewonnen legs.