Wedtips van: donnynedved
Op za. 25 mei 2019, 10:29 schreef donnynedved:
Voor vandaag één dartstip:
Wat is de tip?
Zag het op de tydlyn maar value is weg wss 2.5 naar 2.1op Rodriguez
Wat is de tip?
Waar had jij hem op 2.5 gezien dan Boem? Alles boven de 2 was in dit geval value, uiteindelijk 6-2 gewonnen zelfs. Hoop dat je hem nog hebt meegepakt!
Wat is de tip?
Waar had jij hem op 2.5 gezien dan Boem? Alles boven de 2 was in dit geval value, uiteindelijk 6-2 gewonnen zelfs. Hoop dat je hem nog hebt meegepakt!
Nee niet gepakt.oddsportal.com kyk ik altyd
Dartsbets die ik voor vanmiddag interessant vind:
Simon Whitlock to win @ 3.1 (Betway,Low)
Zowel Whitlock als Wright is niet in de beste vorm van zijn leven maar de odd van Whitlock is mij hier wat te hoog. Speelde gisteren een prima pot (Wright overigens ook) en haalde onlangs de laatste zestien op een vloertoernooi en de finale op een EuroTour. Whitlock +2.5 legs @ 1.67 (Betway) zou ook kunnen eventueel met een medium stake.
Jermaine Wattimena to win @ 2.65 (Betclic,Low)
Wederom een odd die wat mij betreft te hoog staat. Wattimena speelde gisteren een sterke partij tegen Noppert met bijna 100 punten per beurt gemiddeld en 67% van zijn finishes raak. White is in goede doen de laatste tijd maar toch had ik de odd iets lager verwacht. Wat White gisteren liet zien tegen Mansell was niet fantastisch bovendien.
Woensdag 19.30 uur: KONTU VS. JÄPS II (Japs/47 ookwel genoemd)
Finland, Kolmonen
Tip: Kontu -1 european handicap @ 2.00 (Betfair of 1xBet) of evt Kontu over 2.5 team goals @ 1.88 (Unibet)
Kontu degradeerde twee jaar geleden naar de Finse Kolmonen waar het zich nu nog steeds bevindt. Afgelopen seizoen was het niet al te best en eindigde de ploeg slechts zevende, misschien één van de redenen dat deze odd hoger is dan ik had verwacht. Het is nu prima aan het seizoen begonnen met vijf overwinningen uit zes wedstrijden en won de vier thuiswedstrijden met 3-0, 5-0, 5-0 en 2-0. Promovendus JäPS won nog geen één van de zes wedstrijden en kreeg al 22 goals tegen. Vorige week verloor het nog met 7-3 van de koploper. Ook thuis tegen het vorig seizoen bijna gedegradeerde Vikingiit II verloor het met 4-5. Ik verwacht een simpele overwinning voor de thuisploeg en vind deze odd te mooi om te laten liggen.
WIN
Donderdag 16.00 uur: Mora - FK Taby
Zweden, Div 2 - N Svealand
Tip: FK Taby HT/FT @ 1.95 (Betfair Betbuilder, kies Taby wint en Taby wint Halftime)
Anders HT/FT te pakken voor @ 1.93 (1xBet) of @ 1.90 (Betway)
Taby gaat op bezoek in Mora waar het vorig seizoen met 5-1 (mei 2018) en 0-5 (september 2018) van won. Dat was voor FK Taby niet eens een topseizoen, het eindigde achtste met slechts elf punten meer dan nummer elf Mora. Dit seizoen zijn de verschillen in Norra Svealand veel groter. Taby staat tweede met acht overwinningen uit tien wedstrijden (25 punten), Mora staat dertiende (degradatiezone) met slechts vijf punten uit tien wedstrijden. Van de laatste vijf wedstrijden werden er vier verloren, alleen van de hekkensluiter wist het te winnen.
In de laatste uitwedstrijd walste FK Taby over nummer elf Sundbybergs heen (een ploeg waar Mora vorige maand van verloor) met 2-7, al binnen het kwartier stond het 0-3. Vandaag verwacht ik opnieuw een voorsprong bij rust voor Taby dat geen moeite zou moeten hebben met Mora.
Unibet Betbuilder (kun je ook live spelen)
Duitsland - Nigeria
Both teams to score NO + over 1.5 total goals + Duitsland wint @ 1.97 (2/5 stake)
+1.94 stakes winst
Zaterdag 7 september
Duitsland, Regionalliga West
Sportfreunde Lotte - RW Oberhausen
Tip: RW Oberhausen over 1.5 team goals @ 1.85 (Unibet)
Nummer twee van afgelopen seizoen Rot-Weiß Oberhausen komt op bezoek in Lotte. De thuisploeg mist zes spelers, voornamelijk verdedigende krachten en de doelman. Hierdoor zal oa de 18-jarige doelman Jhonny Peitzmeier starten en in de centrale verdediging komen de 20-jarige Tim Möller en Filip Lisnic te staan, voor beide verdedigers het eerste seizoen op dit niveau. In totaal zal de ploeg met zes jongelingen starten. Ik zie Oberhausen met doorgewinterde aanvallers Odenthal en Pisano minimaal twee keer scoren. Je kan hier eventueel ook voor Oberhausen wint @ 2.10 (Betvictor) kiezen maar ik vind de aanvallende krachten van Lotte moeilijk in te schatten en kies daarom voor team goals.
Edit: Eerste 30 minuten zeer matig, tweede helft dominant en de bet binnen in de 68e minuut
Voor zometeen een Unibet betbuilder:
Georgie wint met een European Handicap van 1-0
Gibraltar scoort minder dan 1.5 goals
Gibraltar krijgt minder dan 4.5 corners
Samen @ 1.85 (Medium)
Voor de World Series Finals die morgen van start gaan staan er acht voorbeschouwingen online, hier mijn twee favoriete weddenschappen in combi:
Samen @ 2.44 bij Bwin (Medium)