Wedtips van: donnynedved
Hoewel ik meer van de voetbalpicks ben (deze zullen binnenkort ook komen), wilde ik hier toch een keer een tenniscombi delen die ik zojuist heb gemaakt:
Er zitten wat spannende bets bij, vooral natuurlijk of karlovic het voor elkaar kan krijgen, maar ik heb er vertrouwen in. Ook zie ik Azarenka niet met 2-0 winnen van Bencic in deze vorm. Fingers crossed!
Small stake natuurlijk want combi
Edit; Deze combi helaas niet gewonnen!
Voor vanavond 17:30 RB Leipzig - Southampton
Mijn pick: Double Chance: Leipzig/Draw (verschillende sites geven een ander team als thuis dus opletten bij x1/x2 - het is in Oostenrijk)
Bij unibet op 1.82 - bij bet365 op 1.91
Southampton zal vanavond waarschijnlijk met b-team en veel jeugdspelers aantreden, waardoor ik Leipzig (vorig jaar nr 5 tweede bundesliga) een aardige kans geef. Voor deze odds kan ik hem niet laten liggen
https://www.fansnetwork.co.uk/football/southampton/news/39193/
Voor vandaag speel ik onder andere:
De Graafschap - Emmen: De Graafschap to win @ 2.2
tip de Graafschap omdat Emmen zowel aanvallend als verdedigend verzwakt is. De Graafschap speelde gisteren 9-0 tegen de amateurs van Dieren, hierin speelde vooral jonge spelers, verwachting is dus dat ze vanavond met de betere spelers het veld op zullen komen.
Watford - Sevilla - Sevilla DnB @ 1.64
Achilles - Jong Ajax: Jong Ajax DnB @ 1.57 samen met
Lille - PSG: Paris Saint Germain to win @1.62
Totale odd 2.54
Almere City - VVV Venlo: VVV Venlo DnB @2.12 VOID
WIN op odd 2.98 +49,40 gelijkspel bij Valencia en Inter, AIK-1 void gezien het 1-0 werd.
en mijn verdubbelaar voor vandaag
AZ verloren, dus deze is het niet geworden
LOSS-25 euro
Single speel ik:
Queen of the south - Rangers FC - Queen of the South +1 @ 2.08
Vorig seizoen won queen thuis ook 2-0 en 3-0, en ook uit wist Rangers niet met meer dan 1 goal verschil te winnen. Ik vind de odd voor Queen of the south hier erg hoog, zeker voor een thuiswedstrijd!
LOSS -10 euro - queen of the south was niet sterk genoeg, en pakte een rode kaart bij 0-1 waarna Rangers wegliep
totaal van de drie tips vandaag: +14,40 euro
en
Sparta Rotterdam - Telstar: Sparta Rotterdam -1,5 @ 1.84
Ceske Budejovice U21 vs. Trinec U21
Over 2,5 @ 1.71
En kleinere stakes op
Over 3,5 @ 2.8
Over 4,5 @ 5
Beide op Comeon, maar zullen ook live op unibet komen
Erg hoge odds voor de u21 competitie in Tsjechie, vorig seizoen speelden deze ploegen 3-0 en 4-2 tegen elkaar.
1. NEC Nijmegen under 1.00 goals @1.97 op SBObet
Nec scoort in 10 wedstrijden pas 10 goals, waarvan er 4 tegen ADO waren. Ik denk dat er ook tegen AZ uit maximaal 1 wordt gescoord door ze, wat een void zou betekenen
-2 units
2. en kleinere stake: Southampton -1 x Anderlecht -2 @ 3.96
Southampton goed voorspeld, anderlecht void, dus odd was 1.93
+1.8 units
vandaag 20.45 uur: Limerick - Finn Harps - pick Limerick -0,5 @ 1.65
playoff in ierland. Finn Harps zal veel spelers missen door blessures en het uit erg lastig krijgen in deze promotiewedstrijd. mijn pick daarom Limerick -0,5 @ 1.65 op unibet (let op, limerick to win staat slechts op 1.60)
+1.3 units