Tips van Dennisjuh13
Quotering 5,48 x Inleg: € 5,00 = Kans op: € 27,40
Voorspeld: Eindresultaat:
Wedstrijden Uitslag Quotering
MVV - FC Zwolle 2 2,05
FC Eindhoven - FC Oss 1 1,62
CSKA Moskou - Spartak Nalchik 1 1,24
Rubin Kazan - FC Rostov 1 1,33
Het zijn lagere quotes dan Bwin of Unibet omdat ik speel via Toto.
Vorige keer wilde ik via Bwin mijn geld uitbetalen en toen hadden ze mijn account geblokkeerd omdat mijn broer ook een Bwin account heeft.
Voorspeld: Eindresultaat:
Wedstrijden Uitslag Quotering
MVV - FC Zwolle 2 2,05
FC Eindhoven - FC Oss 1 1,62
CSKA Moskou - Spartak Nalchik 1 1,24
Rubin Kazan - FC Rostov 1 1,33
Het zijn lagere quotes dan Bwin of Unibet omdat ik speel via Toto.
Vorige keer wilde ik via Bwin mijn geld uitbetalen en toen hadden ze mijn account geblokkeerd omdat mijn broer ook een Bwin account heeft.
in 28-10-2011 09:13 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
dennisjuh13:
Bwin is idd zeer streng wanneer je meerdere accounts hebt op bijv hetzelfde adres of onder dezelfde naam , andere site's laten dit trouwens ook niet toe hoor : per adres 1 account
Mijn broer heeft ook een account bij bwin, zou ik dan ineens niet meer uitbetaald krijgen wanneer ik geld wil laten uitbetalen? :-|
ach als je aan kunt tonen dat je broers bent (dmv id's) en evt. een bankafschrift mee kunt sturen waarop ook jullie beiden adressen staan kan er niets fout gaan toch?
dennisjuh13:
Quotering 5,48 x Inleg: € 5,00 = Kans op: € 27,40 Voorspeld: Eindresultaat: Wedstrijden Uitslag Quotering MVV - FC Zwolle 2 2,05 FC Eindhoven - FC Oss 1 1,62 CSKA Moskou - Spartak Nalchik 1 1,24 Rubin Kazan - FC Rostov 1 1,33 Het zijn lagere quotes dan Bwin of Unibet omdat ik speel via Toto. Vorige keer wilde ik via Bwin mijn geld uitbetalen en toen hadden ze mijn account geblokkeerd omdat mijn broer ook een Bwin account heeft.
Quotering 5,48 x Inleg: € 5,00 = Kans op: € 27,40 Voorspeld: Eindresultaat: Wedstrijden Uitslag Quotering MVV - FC Zwolle 2 2,05 FC Eindhoven - FC Oss 1 1,62 CSKA Moskou - Spartak Nalchik 1 1,24 Rubin Kazan - FC Rostov 1 1,33 Het zijn lagere quotes dan Bwin of Unibet omdat ik speel via Toto. Vorige keer wilde ik via Bwin mijn geld uitbetalen en toen hadden ze mijn account geblokkeerd omdat mijn broer ook een Bwin account heeft.
let op die wedstrijden in Rusland! Nog 2 wedstrijden en dan vinden er volgens mij play-offs plaats tussen de nummers 1 en 8 om het kampienschap van Rusland. Teams zullen misschien spelers kunnen sparen of gas terug kunnen nemen.
aapieh:
Mijn broer heeft ook een account bij bwin, zou ik dan ineens niet meer uitbetaald krijgen wanneer ik geld wil laten uitbetalen? :-|
denk dat je best toch ff kontakt neemt bij Bwin vooraleer misschien verdere bets te plaatsen , want ik weet dat ze idd heel streng zijn op dit vlak
Heb zelf een blocked account bij Bwin wegens feit van 2 personen op 1 adres te laten registreren bij hen , kreeg mail dat mijn account blocked was voor "security reasons" ( ondertussen meer dan 1 jaar geleden )
En gisteren nam ik opnieuw kontakt met hen , met de vraag waarom ik nog steeds blocked sta , zelfs na 1 jaar , maar ik blijg blocked staan en kan geen account meer aanmaken bij hen
Dus misschien eerst ff kontakt nemen ( = trouwens gratis telefoonnummer dacht ik )
Voor vanavond:
Jablonec 97 - FK Teplice 1 1,50
Sevilla - Granada CF 1 1,24
SpVgg Greuther Fürth - Eintracht Braunschweig 1 1,85
Valerenga IF - Frederikstad FK 1 1,41
Quotering 4,14 x Inleg: € 10,00 = Kans op: € 41,40
Relatief spelen de team thuis erg sterk en staan in verhouding er beter voor op de ranglijst dan de uitspelende ploeg.
Jablonec 97 - FK Teplice 1 1,50
Sevilla - Granada CF 1 1,24
SpVgg Greuther Fürth - Eintracht Braunschweig 1 1,85
Valerenga IF - Frederikstad FK 1 1,41
Quotering 4,14 x Inleg: € 10,00 = Kans op: € 41,40
Relatief spelen de team thuis erg sterk en staan in verhouding er beter voor op de ranglijst dan de uitspelende ploeg.
Voor Morgen:
Quotering 3,72 x Inleg: € 10,00 = Kans op: € 37,20
West Ham United - Bristol City 1 1,29
Zenith Sint-Petersburg - Shakhtar Donetsk 1 1,77
Arsenal - Olympique Marseille 1 1,63
Weer 3 thuiswerdstrijden, vooral in de championsleage spelen Arsenal en Zenith sterk thuis.
West Ham United doet het dit seizoen erg goed in de Championship van Engeland, en Bristol City staat laatste met een erg slecht uit resultaat.
Quotering 3,72 x Inleg: € 10,00 = Kans op: € 37,20
West Ham United - Bristol City 1 1,29
Zenith Sint-Petersburg - Shakhtar Donetsk 1 1,77
Arsenal - Olympique Marseille 1 1,63
Weer 3 thuiswerdstrijden, vooral in de championsleage spelen Arsenal en Zenith sterk thuis.
West Ham United doet het dit seizoen erg goed in de Championship van Engeland, en Bristol City staat laatste met een erg slecht uit resultaat.
http://i44.tinypic.com/1pv7k6.png">
ff een funtoto gezet voor vanavond
ff een funtoto gezet voor vanavond