Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: denisea

Hallo iedereen!

Ik dacht eens even wat vrouwelijke charme op dit forum te gooien! In dit topic vind je al mijn tips en bets:)

Je bent niet verplicht of iets om deze mee te spelen dus als je verliest niet haten hehe....

Voor vanavond:

Anderson - Wright : Anderson
Van Gerwen- Bunting : Van gerwen

Deze combi @napoleon = 2.07

Succes xx
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdenisea in 12-02-2015 14:59 Leden topics
in 12-02-2015 14:59 Leden topics
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jupiler League easy money vanavond ;)
0 Vind ik leuk's
Pick, Bet, Win .. Easy Money
Vertel peitch? Wil graag de tips voor Jupiler vanavond!
0 Vind ik leuk's
Weet niet of Denise het op prijst stelt dat ik mijn tips hier plaats? Naja toch snel dan, anders verwijdert ze die maar ;).

Almere-Emmen BTTS en over 2.5
Oss-Roda BTTS en over 2.5
NEC -1
Volendam over 1.5 teamgoals
Helmond-Eindhoven BTTS en over 2.5

Zijn nog wat twijfels maar deze zien er opzich goed uit vind ik.
0 Vind ik leuk's
peitch:
Weet niet of Denise het op prijst stelt dat ik mijn tips hier plaats? Naja toch snel dan, anders verwijdert ze die maar ;).

Almere-Emmen BTTS en over 2.5
Oss-Roda BTTS en over 2.5
NEC -1
Volendam over 1.5 teamgoals
Helmond-Eindhoven BTTS en over 2.5

Zijn nog wat twijfels maar deze zien er opzich goed uit vind ik.

Ja man zien er zeker goed uit, zou alleen wel voorzichtig zijn met de BTTS (en over 2,5) bij Helmond-Eindhoven.
0 Vind ik leuk's
Ja dat was ook een beetje een twijfeltje, speel zelf de bovenste 2 met high stakes. Rest heb ik er een beetje bijgegooid.
0 Vind ik leuk's
Haha geen probleeem Peitch;) Ik heb ook wat bts bij de Jupiler league gezet!:)
0 Vind ik leuk's
Haha gelukkig, hoop niet degene die hierboven staan want dat was een drama zeg jezus.
0 Vind ik leuk's
peitch:
Haha gelukkig, hoop niet degene die hierboven staan want dat was een drama zeg jezus.

Ja weinig goals.. :( Hopen volgende keer betere Jupiler League avond....
0 Vind ik leuk's
Dag Allemaal!

Hier zijn mijn dartpicks voor vanavond:

http://i57.tinypic.com/23mmxdv.jpg">

Ik denk dat Wright ook al is hij niet de favo van de bookmakers meer kans maakt dan Wade. Wade gooit de laatste tijd erg slecht, zoals te zien tijdens de UK open en Wright is erg lekker bezig! Hij zal zich willen bewijzen na het verliezen van een b-darter in de Gibraltar Trophy.

Lewis gooit nog steeds geen deuk in een pakkie boter, dus mijn voorkeur gaat uit naar Chisnall

Van gerwen.. Want hallo? Michael van gerwen!

In Taylor heb ik in deze combi het minste vertrouwen.. Daarom speel ik ook Huybrechts mee als single om hem te verzekeren. Taylor heeft zijn beste tijd gehad n Huybrechts doet het zeker niet onaardig de laatste tijd!

Succes allemaal xoxo.
0 Vind ik leuk's
denisea:
In Taylor heb ik in deze combi het minste vertrouwen.. Daarom speel ik ook Huybrechts mee als single om hem te verzekeren. Taylor heeft zijn beste tijd gehad n Huybrechts doet het zeker niet onaardig de laatste tijd!

Raar hoe je hier verzekerd. Met Huybrechts als single spelen en Taylor in de combi loop je natuurlijk een aanzienlijk risico dat het 6-6 wordt. Mijns inziens wint The Power wel gewoon hoor van Huybrechts.

Succes ermee!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.