Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: DC-Willemen

Goede middag allemaal,
Ook ik open hierbij mijn eigen tiptopic. Ik ben de laatste tijd weer behoorlijk actief en heb mezelf afgelopen zaterdag aangemeld bij William Hill. Hier kreeg je een leuke free bet bonus als je een nieuwe account aanmaakte en een storting deed. Deze bonus leverde mij gelijk een leuk bedrag op door de hieronder staande bets:
NBA
Minnesota Timberwolves – Miami Heat: Miami Heat -6,5
Philadelphia 76’ers – Denver Nuggets: U 209.5
San Antonio Spurs – Indiana Pacers: O 190.0
Portland Trailblazers – Dallas Mavericks: O 208.5
Odd: 13.28
Inzet: 5.00
Uitkering: 66.41
Roda JC – Heracles: O 2.5 goals
Freiburg – Wolfsburg: O 2.5 goals
Braunschweig – Hertha BSC: U 2.5 goals
Odd: 11.03
Inzet: 1.42
Uitkering: 15.66
Combi 2
PSV – Vitesse: 2
Braunschweig – Hertha BSC: 2
Real Jaen – Espanyol: 2
Odd: 19.94
Inzet: 2.00
Uitkering: -
Inzet: 20.00
Uitkering: 37.00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdc-willemen in 9-12-2013 14:13 Leden topics
in 9-12-2013 14:13 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vannacht speel ik een combi van NBA en NHL, omdat ik geen echt leuke bets kon vinden.
Combi
Minnesota Timberwolves - Portland Trailblazers: Portland +2.0
Phoenix Suns - San Antonio Spurs: ML 2
New York Rangers - Pittsburgh Penguins: ML 2
Odd: 6.53
Inzet: 8.68
Uitkering: -
Minnesota Timberwolves - Portland Trailblazers
Portland is dit seizoen ijzersterk en wist de laatste vijf onderlinge duels in Minnesota te winnen. Ook de laatste ontmoeting, weliswaar in PortlandS, ging simpel gewonnen.
Phoenix Suns - San Antonio Spurs
Beide teams zijn in vorm, maar de Spurs verloren hun laatste duel. Aangezien ik hun niet tweemaal achter elkaar zie verliezen, zet ik mijn geld op hen. Ondanks het gemis van Parker verwacht ik dat dit team over genoeg ervaring en kwaliteit beschikt om de Suns te pakken.
New York Rangers - Pittsburgh Penguins
Pittsburgh is erg goed in vorm de laatste tijd en vooral uit. Bij New York loopt het niet lekker dit seizoen, dus ik verwacht een overwinning voor de Penguins. Voor ze zekerheid wel inclusief overtime.
0 Vind ik leuk's
Ik volg NHL niet echt zie dat jij het wellis speelt, las op internet dat penguins 7 spelers missen vanavond? weet niet of jij hiervan op de hoogte bent en ze ondanks dat nog steeds ziet winnen ? hoor je antwoord graag
0 Vind ik leuk's
chico:
Ik volg NHL niet echt zie dat jij het wellis speelt, las op internet dat penguins 7 spelers missen vanavond? weet niet of jij hiervan op de hoogte bent en ze ondanks dat nog steeds ziet winnen ? hoor je antwoord graag

Heb de tip overgenomen van iemand en die vermeldde dat niet in ieder geval. Die volgt de NHL wat meer, maar zal eens navragen bij hem!
Edit: Ze missen maar liefst 10 spelers, waarvan minstens 3 al langere tijd eruit zijn. Van de 5 topscorers zijn er 4 gewoon bij. De speler die daarvan ontbreekt scoorde er 9 en staat daarmee op de vierde plaats. Aan scorend vermogen dus geen gebrek, maar verdedigend zal het dan wat minder zijn. Hopen dat de aanvallers dan hun dag hebben en er flink op los scoren =)
0 Vind ik leuk's
Thanks voor je onderbouwing speel hem mee, Lets Win !!
0 Vind ik leuk's
Twee van de drie goed. Helaas lieten de Trailblazers het afweten, anders hadden we weer een leuk bedrag bij kunnen schrijven.
0 Vind ik leuk's
Zonde dat je niet single speelde en daarnaast een kleine combo.. dan had je waarschijnlijk winstgehad
0 Vind ik leuk's
Ja, klopt Mokum. Ik zat er aan te denken, maar als ik 10,- op de singles gezet had en die combi, had ik een nipt verlies.
0 Vind ik leuk's
Voor vannacht weer een NHL combi staan!
NHL
Pittsburgh Penguins - Minnesota Wild: ML 1
Philadelphia Flyers - Columbus Blue Jackets: ML 1
Ottawa Senators - Florida Panthers: ML 1
Los Angeles Kings - San Jose Sharks: ML 1
Odd: 9.12
Inzet: 7.50
Uitkering:
0 Vind ik leuk's
dc-willemen:
Voor vannacht weer een NHL combi staan!
NHL
Pittsburgh Penguins - Minnesota Wild: ML 1
Philadelphia Flyers - Columbus Blue Jackets: ML 1
Ottawa Senators - Florida Panthers: ML 1
Los Angeles Kings - San Jose Sharks: ML 1
Odd: 9.12
Inzet: 7.50
Uitkering:

Speel hem mee, heb de combi ook in 2en geknipt met higher stake.
Good luck Willemen!
0 Vind ik leuk's
Laten we hopen op wakker worden met een heerlijk gevoel, succes !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.