Tips van: DC-Willemen
Goede middag allemaal,
Ook ik open hierbij mijn eigen tiptopic. Ik ben de laatste tijd weer behoorlijk actief en heb mezelf afgelopen zaterdag aangemeld bij William Hill. Hier kreeg je een leuke free bet bonus als je een nieuwe account aanmaakte en een storting deed. Deze bonus leverde mij gelijk een leuk bedrag op door de hieronder staande bets:
NBA
Minnesota Timberwolves – Miami Heat: Miami Heat -6,5
Philadelphia 76’ers – Denver Nuggets: U 209.5
San Antonio Spurs – Indiana Pacers: O 190.0
Portland Trailblazers – Dallas Mavericks: O 208.5
Odd: 13.28
Inzet: 5.00
Uitkering: 66.41
Roda JC – Heracles: O 2.5 goals
Freiburg – Wolfsburg: O 2.5 goals
Braunschweig – Hertha BSC: U 2.5 goals
Odd: 11.03
Inzet: 1.42
Uitkering: 15.66
Combi 2
PSV – Vitesse: 2
Braunschweig – Hertha BSC: 2
Real Jaen – Espanyol: 2
Odd: 19.94
Inzet: 2.00
Uitkering: -
Inzet: 20.00
Uitkering: 37.00
Ook ik open hierbij mijn eigen tiptopic. Ik ben de laatste tijd weer behoorlijk actief en heb mezelf afgelopen zaterdag aangemeld bij William Hill. Hier kreeg je een leuke free bet bonus als je een nieuwe account aanmaakte en een storting deed. Deze bonus leverde mij gelijk een leuk bedrag op door de hieronder staande bets:
NBA
Minnesota Timberwolves – Miami Heat: Miami Heat -6,5
Philadelphia 76’ers – Denver Nuggets: U 209.5
San Antonio Spurs – Indiana Pacers: O 190.0
Portland Trailblazers – Dallas Mavericks: O 208.5
Odd: 13.28
Uitkering: 66.41
Roda JC – Heracles: O 2.5 goals
Freiburg – Wolfsburg: O 2.5 goals
Braunschweig – Hertha BSC: U 2.5 goals
Odd: 11.03
Inzet: 1.42
Uitkering: 15.66
Combi 2
PSV – Vitesse: 2
Braunschweig – Hertha BSC: 2
Real Jaen – Espanyol: 2
Odd: 19.94
Inzet: 2.00
Inzet: 20.00
Uitkering: 37.00
in 9-12-2013 14:13 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor vannacht nog even een NBA combi in elkaar gezet. Erg lastige, onvoorspelbare wedstrijden. Toch heb ik er het beste van proberen te maken en het volgende is eruit gekomen.
NBA
San Antonio Spurs - Minnesota Timberwolves: San Antonio -8.5
Denver Nuggets - Utah Jazz: Denver -10.5
Orlando Magic - Cleveland Cavaliers: u194.0
Odd: 6.96
San Antonio Spurs - Minnesota Timberwolves
De Spurs laten mij zelden stikken en daarnaast zijn ze ook gewoon weer bezig aan een prima seizoen. Ze scoren weer simpel, verdedigen naar behoren en krijgen een tegenstander op bezoek die het de laatste tijd niet al te lekker doet.
Denver Nuggets - Utah Jazz
Utah is aan een wanhopig seizoen begonnen en staan voorlopig kansloos laatste in de NBA. Denver doet het redelijk en tegen Utah is het vier van de laatste vijf keer ruimschoots raak geweest. Ik vertrouw erop dat ze deze lijn door kunnen zetten.
Orlando Magic - Cleveland Cavaliers
Ondanks dat er in de onderlinge duels met regelmaat veel punten vallen, zijn beide teams de laatste tijd niet echt op schot met het aantal punten. Hierdoor verwacht ik dat het ook in de onderlinge strijd niet zo zal zijn. Cleveland is vooral thuis erg sterk, maar moeten nu uit en Magic is al helemaal niet aan een lekker seizoen bezig.
NBA
San Antonio Spurs - Minnesota Timberwolves: San Antonio -8.5
Denver Nuggets - Utah Jazz: Denver -10.5
Orlando Magic - Cleveland Cavaliers: u194.0
Odd: 6.96
San Antonio Spurs - Minnesota Timberwolves
De Spurs laten mij zelden stikken en daarnaast zijn ze ook gewoon weer bezig aan een prima seizoen. Ze scoren weer simpel, verdedigen naar behoren en krijgen een tegenstander op bezoek die het de laatste tijd niet al te lekker doet.
Denver Nuggets - Utah Jazz
Utah is aan een wanhopig seizoen begonnen en staan voorlopig kansloos laatste in de NBA. Denver doet het redelijk en tegen Utah is het vier van de laatste vijf keer ruimschoots raak geweest. Ik vertrouw erop dat ze deze lijn door kunnen zetten.
Orlando Magic - Cleveland Cavaliers
Ondanks dat er in de onderlinge duels met regelmaat veel punten vallen, zijn beide teams de laatste tijd niet echt op schot met het aantal punten. Hierdoor verwacht ik dat het ook in de onderlinge strijd niet zo zal zijn. Cleveland is vooral thuis erg sterk, maar moeten nu uit en Magic is al helemaal niet aan een lekker seizoen bezig.
Scottish Premier League
[Groen]Hearts - Inverness: 2[/groen]
Odd: 1.85
Inzet: 15.00
Uitkering: 27.75
Hearts - Inverness
Hearts beschikt deze wedstrijd maar over 12 'senior players'. Dit zijn twee doelmannen en tien veldspelers, wat wil zeggen dat de kans nihil is dat elke positie bezet is door een 'senior player'. Grote kans dus dat er heel matige b-spelers in de basis komen of dat de jeugd het moet opknappen. Inverness staat keurig op een tweede plaats en gaat hier hoe dan ook gebruik van maken. Als deze bet mislukt, eet ik a la Youri Mulder m'n hoed op.
[Groen]Hearts - Inverness: 2[/groen]
Hearts - Inverness
Hearts beschikt deze wedstrijd maar over 12 'senior players'. Dit zijn twee doelmannen en tien veldspelers, wat wil zeggen dat de kans nihil is dat elke positie bezet is door een 'senior player'. Grote kans dus dat er heel matige b-spelers in de basis komen of dat de jeugd het moet opknappen. Inverness staat keurig op een tweede plaats en gaat hier hoe dan ook gebruik van maken. Als deze bet mislukt, eet ik a la Youri Mulder m'n hoed op.
Inverness speel ik ook mee, goede tip was dat in het topic
Ondanks dat m'n favo team me niet in de steek heeft gelaten met de winst, wisten ze geen 8.5 punten verschil te pakken. Orlando en Cleveland had ik op de helft al opgegeven, want die waren keihard van start gegaan en stonden na de eerste helft al over ruim meer dan de helft van het maximaal te behalen punten. Tot overmaat van ramp ging ook Denver nog eens treurig onderuit tegen de nummer laatst van de NBA en maakte het fiasco compleet.
Ik stop dus even met de combi's, tenzij er fantastische bets tussen staan. Op voetbal gebied zal ik nog wel doorgaan met de combi's!
Ik stop dus even met de combi's, tenzij er fantastische bets tussen staan. Op voetbal gebied zal ik nog wel doorgaan met de combi's!
dc-willemen:
Scottish Premier League
Hearts - Inverness: 2
Uitkering:
Hearts - Inverness
Scottish Premier League
Uitkering:
Hearts - Inverness
En dan draag ik voor drie dagen mijn beide schoenen verkeerd om aan!
Ik volg je bij Kilmarnock - Dundee United 2
Leuk dat jullie meespelen mannen. Succes allen!
dc-willemen:
Scottish Premier League
Hearts - Inverness
Scottish Premier League
Hearts - Inverness
En natuurlijk gefeliciteerd voor de mensen die de tip meegespeeld hebben!
Funbet
Guingamp - Monaco: 2
Sporting CP - Belenenses: Sporting -1
Basel - Luzern: DNB 2
Odd: 14.04
Inzet: 2.75
Uitkering: 9.65
Uitleg
Om m'n bankroll weer op een mooi getal te krijgen, heb ik even een kleine funbet gemaakt. Het grootste risico zie ik in Luzern, maar zij hebben de statistieken wel mee. Het is een absolute kraker om de eerste plaats, aangezien Luzern maar een schamel puntje achter Basel staat.
Guingamp - Monaco: 2
Sporting CP - Belenenses: Sporting -1
Odd: 14.04
Inzet: 2.75
Uitkering: 9.65
Uitleg
Om m'n bankroll weer op een mooi getal te krijgen, heb ik even een kleine funbet gemaakt. Het grootste risico zie ik in Luzern, maar zij hebben de statistieken wel mee. Het is een absolute kraker om de eerste plaats, aangezien Luzern maar een schamel puntje achter Basel staat.
dc-willemen:
dc-willemen:
Scottish Premier League
Hearts - Inverness
Scottish Premier League
Hearts - Inverness
Hopsa flopsa! (y) :d