Tips van: Daydream85
22:00 Cobresal – Cobreloa – TIP : 1 @ 2.00
Stake: €1,-
BUDGET LEFT: €99,-
Ik lees ze allemaal, maar gezien je uitslagen zet ik in ieder geval niet mee
Haha komt goed... Je kunt niet altijd 6 gooien ;-)..
Daar sla je de spijker op z'n kop als je het hebt over 'Gokken' of 'Wedden'. ;)
Haha welnee joh.. Vanaf januari t/m september een ROI van 109,8% ;-).. Met slechts 1 bet per dag..EN flat stakes..
Maar misschien is het ook leuk als jij een topic opent? Want ik begin wel benieuwd te worden naar jouw bets :)
Ik tipte geregeld op de "oude" site. Sinds de vernieuwing vind ik het een draak van een site geworden. Al moet ik bekennen dat het erop vooruit gaat, dus wil weer gaan starten. Vandaar m`n reactie op je topic ;)
Gelukkig vat je deze sportief op, het was ook niet lullig bedoeld (al kan dit wel zo overkomen als ik het teruglees).
Waar het mij meer om gaat is om de echte "tips" te lezen...bepalende spelers die geblesseerd/geschorst zijn en odds die daardoor te hoog staan of de materiaalman die verkeerde schoenen meegeeft naar een wedstrijd waar op kunstgras wordt gespeeld. Het lijkt een lachertje, maar ze zijn er wel degelijk.
Overigens speel ik alleen "player to score" in Scandinavië of "player to get a card" in Spanje / Italië, vaak singles en een enkele (fun)combi.
Als je kijkt naar de topscoorders in Finland van vanmiddag en de odds daarbij snap je wel welke dat ik speel :)
Succes!
Ik lees ze allemaal, maar gezien je uitslagen zet ik in ieder geval niet mee
Haha komt goed... Je kunt niet altijd 6 gooien ;-)..
Daar sla je de spijker op z'n kop als je het hebt over 'Gokken' of 'Wedden'. ;)
Haha welnee joh.. Vanaf januari t/m september een ROI van 109,8% ;-).. Met slechts 1 bet per dag..EN flat stakes..
Maar misschien is het ook leuk als jij een topic opent? Want ik begin wel benieuwd te worden naar jouw bets :)
Ik tipte geregeld op de "oude" site. Sinds de vernieuwing vind ik het een draak van een site geworden. Al moet ik bekennen dat het erop vooruit gaat, dus wil weer gaan starten. Vandaar m`n reactie op je topic ;)
Gelukkig vat je deze sportief op, het was ook niet lullig bedoeld (al kan dit wel zo overkomen als ik het teruglees).
Waar het mij meer om gaat is om de echte "tips" te lezen...bepalende spelers die geblesseerd/geschorst zijn en odds die daardoor te hoog staan of de materiaalman die verkeerde schoenen meegeeft naar een wedstrijd waar op kunstgras wordt gespeeld. Het lijkt een lachertje, maar ze zijn er wel degelijk.
Overigens speel ik alleen "player to score" in Scandinavië of "player to get a card" in Spanje / Italië, vaak singles en een enkele (fun)combi.
Als je kijkt naar de topscoorders in Finland van vanmiddag en de odds daarbij snap je wel welke dat ik speel :)
Succes!
Haha... Ja ik moest ook wel even wennen aan de nieuwe site, maar langzaam aan went het wel:)..
Ik heb helaas niet zo veel tijd om telkens heel veel info te geven over mijn tips.. Vandaar dat ik het een beetje kort en krachtig houd haha..
Hopelijk kan ik over een tijdje laten zien dat het profitable is wat ik tip;-)...
Enne.... Gewoon beginnen met je topic joh.. Ik zal je volgen ;-)!
Vorige bet was een WIN, dus €8,- x 1,175 = €14,-
Budget: EUR 99,-
17:30 HIFK – Kemi – TIP : 1 @ 1,85
Stake: € 1,-
Budget: EUR 98,-
!!! WIN !!!
BUDGET: 99,85
Total Staked: EUR 16,-
Total Return: EUR 15,85
ROI: 99,1%
18:00 Rudes – Lok. Zagreb – TIP : 2 @ 2,00
Stake: €1,-