Tips van: chico
Ik open hier ook maar men eigen topic om tips te delen, dit zal ik voornamelijk actief gaan doen als de NBA weer van start gaat en tot die tijd hou ik me bezig met MLB en voetbal tips.
Je kan ook op https://chico.blogabet.com/ kijken die manier van volgen is voor sommige wat makkelijker.
Voor vanavond staan er weer wat tips op.
Dodgers @ 1.73
Mariners @ 1.7
Cardinals @ 1.70
Op of aanmerkingen zijn welkom
Je kan ook op https://chico.blogabet.com/ kijken die manier van volgen is voor sommige wat makkelijker.
Voor vanavond staan er weer wat tips op.
Dodgers @ 1.73
Mariners @ 1.7
Cardinals @ 1.70
Op of aanmerkingen zijn welkom
in 7-09-2014 18:00 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Een tijdje niet online geweest vanwege wat privé-dingen, heb zodoende ook MLB niet gevolgd en de play-offs zijn inmiddels begonnen.
Speel vanavond nog niet op ML of RL's maar op een Run bat en strikeout om er weer even in te komen, Binnenkort NBA weer van start :)
Martinez (Tigers) over 0.5 runs @ 2.35
Scherzer over 6.5 strikeouts @ 1.85
Speel vanavond nog niet op ML of RL's maar op een Run bat en strikeout om er weer even in te komen, Binnenkort NBA weer van start :)
Martinez (Tigers) over 0.5 runs @ 2.35
Scherzer over 6.5 strikeouts @ 1.85
Voor vanavond om 18:00 de vroege playoff match.
Baltimore Orioles (Chen) - Detroit Tigers (Verlander) - Baltimore @ 1.96
Baltimore Orioles (Chen) - Detroit Tigers (Verlander) - Baltimore @ 1.96
tipsvoorwinst:
Thanks for sharing!
Ben benieuwd :)
Thanks for sharing!
Ben benieuwd :)
Word een mooie match weer, Baltimore vannacht verrassend ruim gewonnen tegen de Tigers met hun ace Scherzer, nu Chen aan zet voor Baltimore die in topvorm was de laatste tijd tegen Verlander die een stuk minder is als Scherzer en ondanks dat de Batters van de Tigers top zijn met Martinez, Carbrera etc ga ik voor Baltimore vanavond. Tijd terug gaf niemand Baltimore een kans op play-offs maar spelen laatste tijd als 1 van de beste ploegen en Chen heeft uitstekende stats sinds de All-star break.
Naast eerder Genoemde bet op Baltimore speel ik nog 3 Run bets in deze match omdat deze 3 spelers het hele seizoen lekker aan het hitten zijn.
Speelde gister Martinez @ 2.35 en hij had in de 2e inning al een homerun te pakken.
Baltimore Orioles - Detroit Tigers - Baltimore @ 1.96
Martinez over 0.5 runs @ 2.20
Cruz over 0.5 runs @ 1.95
Markakis over 0.5 runs @ 1.90
Speelde gister Martinez @ 2.35 en hij had in de 2e inning al een homerun te pakken.
chico:
Naast eerder Genoemde bet op Baltimore speel ik nog 3 Run bets in deze match omdat deze 3 spelers het hele seizoen lekker aan het hitten zijn.
Wat een klapper vanavond !! 4 uit 4 met hele lekkere odds, Baltimore 7-6 winst en 9e inning niet meer geslagen vanwege voorsprong. :D
Klein Livebetje op MLB, 6e inning stand 0-2, was te laat voor de vorige want ging op grijs.
Detroit Tigers - Baltimore Orioles - Detroit Tigers @ 4.15
Een must-win situatie voor de Tigers om niet met 3-0 uitgeschakeld te worden door de Orioles, Home advantage kan belangrijk worden in deze cruciale innings, de big-hitters Martinez, Carbrera, Castellanos etc moeten nu op gaan staan voor de Tigers, hebben ook meerdere keren meerdere honken al bezet gehad.
KC Royals - LA Angels - KC Royals @ 1.90
Detroit Tigers - Baltimore Orioles - Detroit Tigers @ 4.15
Een must-win situatie voor de Tigers om niet met 3-0 uitgeschakeld te worden door de Orioles, Home advantage kan belangrijk worden in deze cruciale innings, de big-hitters Martinez, Carbrera, Castellanos etc moeten nu op gaan staan voor de Tigers, hebben ook meerdere keren meerdere honken al bezet gehad.
KC Royals - LA Angels - KC Royals @ 1.90
Voor vanavond/vannacht naast een MLB tip ook een NFL tip
Washington Redskins - Seattle Seahawks - Seahawks -7 @ 1.96
SF Giants - Washington Nationals - Bumgarner (pitcher) over 5 strikeouts @ 1.85
Washington Redskins - Seattle Seahawks - Seahawks -7 @ 1.96
SF Giants - Washington Nationals - Bumgarner (pitcher) over 5 strikeouts @ 1.85
pijnacker83:
seahawks wilson was lekker bezig (y)
seahawks wilson was lekker bezig (y)
Belangrijke QB voor de Seahawks die Wilson (y)