Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Calvente07

Hallo allemaal,
Na een tijdje actief meepraten in de chat heb ik besloten toch een forum aan te maken met mijn bets..
Zeker omdat ik de laatste tijd veel winst heb gemaakt..
Ik ben een voetbaldier en volg bijna alles competities, waarbij live wedstrijden kijken bij hoort.
Natuurlijk adviseer ik jullie mee te spelen, maar of dit goed uit pakt? :-|
Good luck ! (Y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar calvente07
Country flag calvente07 in 10-12-2012 18:33 Leden topics
in 10-12-2012 18:33 Leden topics
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar calvente07
calvente07 Topic starter Geplaatst 10 dec. 2012 om 18:44
Eerste combi voor vanavond :
- Panserraikos FC - Ergotelis : 1x 2.20 (Y)
Winst voor de thuisploeg dus, een ploeg die in vorm is en thuis bijna onverslaanbaar is.
- Rayo Vallecano - Real Zaragoza : HC -1 op Rayo : 3.75
Rayo is thuis de laatste tijd goed, en winnen vrij gemakkelijk met meerdere doelpunten verschil.
Zaragoza is daarentegen de ploeg uit vorm.
- Clermont - Nantes : 2x 2.90 (Y)
Normaal gesproken speel ik nooit op de uitploeg, maar voor deze match maak ik een uitzondering.
Clermont heeft een goed begin van de competitie gehad maar zakt nu helemaal weg.
Nantes komt juist in vorm en wint uit gemakkelijk bij lastige tegenstanders.
- Bucaspor - Boluspor : 1x 2.50
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de eerste wedstrijd.
Bucaspor staat hoog geklasseerd in is in vorm en de tegenstander doet het maar slecht.
Deze 4 tips in een combi genomen komt uit op een odd van : 59.81
Mijn inzet is 15.00 euro wat betekend: 59.81 x 15 = 897,18
Good luck ! (y)
0 Vind ik leuk's
Met zo'n qoutes kun je gerust 3/4 spelen aan 5€ basis,kost ook 15€ en bij 3 op 4 heb je hier min 79.75€ terug. (h)
Toch al 1 juist :Panseraikos wint met 2-0 ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Avatar calvente07
calvente07 Topic starter Geplaatst 14 dec. 2012 om 12:47
Vandaag heb ik 2 combi's gemaakt...De eerste combi is een serieuze om over te nemen
De tweede is een funbet, maar met goed overwogen teams, ben benieuwd of er mensen zijn die wedstrijden uit deze combi pakken.
Combi 1:
- Cambuur Leeuwarden - Excelsior Rotterdam = 1,55 (Y)
- Almere City - Dordrecht = 2,80
- Livorno -1 HC - Ternana = 3,10
Maakt een totale odd van: 13,45 x €5 = €67,27
Combi 2:
- Monaco - Nîmes Olympique = 6,50
- Udinese -1 HC - Palermo = 3,15
- Lazio Roma - Inter = 2,40
- Schalke 04 - Freiburg = 1,67
- Groningen - VVV-Venlo = 1,60
- PEC Zwolle - AZ = 2,15
- Tottenham - Swansea = 1,62
- Zulte-Waregem - RC Genk = 2,65
Maakt een totale odd van: 1211,91 x €5 = €6059,56
Ben benieuwd naar jullie reacties! (y)
0 Vind ik leuk's
suc6 is het proberen waard voor die 5 euro. ik heb cambuur hc gezet.
0 Vind ik leuk's
Toelichting waarom je monaco laat verliezen?
Leuke tips. ;) Speel mee met kleine inzet,Alleen combi 2, ;)
succes
0 Vind ik leuk's
Avatar calvente07
calvente07 Topic starter Geplaatst 14 dec. 2012 om 16:34
Heb niet aan een toelichting gedacht omdat het er zo veel waren..
zou leuk zijn als we die 2e combi pakken haha !
Reden waarom ik Nimes speel: Monaco heeft de afgelopen 2 duels verloren..
Nimes won de laatste 2, hoop dat ze in een swing komen en ook 3 punten bij Monaco kunnen halen!
0 Vind ik leuk's
Avatar calvente07
calvente07 Topic starter Geplaatst 15 dec. 2012 om 17:01
Helaas geen succes in de vorige combi's ..
Voor vanavond en morgen weer nieuwe kansen:
Combi 1:
- FC Groningen - VVV-Venlo = 1,53
- Lazio Roma - Inter = 2,50 (Y)
Deze combi maakt: 3,82 x 5 = €19,12
Combi 2:
- PEC Zwolle - AZ = 2,15 (Y)
- Spurs HC-1 - Swansea = 2,70
- Willem 2 - Ajax HC-1 = 1,66 (Y)
Deze combi maakt: 5,46 x 10 = €54,61
Combi 3:
- Juventus HC -1 - Atalanta = 1,82 (Y)
- Braga - Estoril = 1,45 (Y)
Deze combi maakt 2,64 x 20 = €52,78 (Y)
Speel jij mee? Laat het weten en succes !(Y)
0 Vind ik leuk's
Avatar calvente07
calvente07 Topic starter Geplaatst 22 dec. 2012 om 12:00
Gisteren niet gedeeld maar mooie 50 euro gewonnen met darts..
Tips voor vandaag, een super combi:
Webster, Mark - Lloyd, C Wedstrijd noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,57
Painter, K - Baxter, R Over/OnderTotaal aantal sets Je weddenschap: Over 5.5
1,60 (Y)
Lewis, Adrian - Ovens, D HandicapSet handicap Je weddenschap: Lewis, Adrian -3.5
2,50 (Y)
Whitlock, S - Osborne, C HandicapSet handicap Je weddenschap: Whitlock, S -2.5
1,67 (Y)
van Barneveld, R - Dolan, B HandicapSet handicap Je weddenschap: van Barneveld, R -2.5
1,70 (Y)
odd: 17,83 x 10 inzet = 178,30 !
0 Vind ik leuk's
Avatar calvente07
calvente07 Topic starter Geplaatst 27 dec. 2012 om 01:11
Heren,
Vorige ronde helaas 1 foutje gemaakt.. Webster heeft zijn niveau dit toernooi niet gehaald..
Tips voor deze ronde zijn zowel gebaseerd op de prestaties dit seizoen als de vorm in dit toernooi..
Ik speel elke combi met een inzet van 10 euro..
Laat me maar weten welke combi's jullie meespelen en wat jullie inzet is..
Combi 1: save
1. Newton, W HC -1,5 set - Walsh, Mark : 1.67 (Y)
2. Whitlock, S - Chisnall, D :1.53 (Y)
Korte toelichting Combi 1:
- Wes Newton heeft op mij, zeker in de vorige ronde, een ijzersterke indruk gemaakt. Een gemiddelde dat in 1 set zelfs over de 110 was! Mark Walsh heeft echter veel geluk gehad met zijn loting. Ik zie de 3e ronde voor hem dus ook als einde.
- Simon Whitlock tegen Dave Chisnall word een overwinning voor Whitlock. Toch denk ik dat het geen gemakkelijk wedstrijd voor hem zal worden. Whitlock heeft zijn vorige rondes dan wel vrij gemakkelijk gewonnen, maar tegen Chisnall zal dit anders zijn. Ik ga er vanuit dat Chisnall zeker 2 legs zal winnen, waardoor ik hier geen handicap durf te spelen.
Resultaat: 1.67 x 1.53 = 2.5551
2.5551 x inzet 10 = € 25.55 (Y)
Combi 2: save
1. van Gerwen, M - Lloyd, C totaal aantal sets +5,5: 2.50
2. Lewis, Adrian - Painter, K: 1.50 (Y)
Toelichting Combi 2:
- Hoewel ik onze landgenoot Michael van Gerwen voor het toernooi het getipt als winnaar, denk ik dat dit een hele spannende wedstrijd gaat worden. Van Gerwen heeft dit toernooi veel moeite met op gang komen. In zowel de 1e als in de 2e ronde kon hij de dubbels maar niet vinden. Toen hij in de 2e ronde echter op een 2-0 achterstand kwam kon hij het wel. Zowel de scores als het dubbelpercentage gingen fors omhoog. Colin Lloyd daarentegen overtreft al mijn verwachtingen. In dit seizoen heeft hij vrij weinig laten zien, maar dit toernooi staat hij er. In de 1e ronde had hij het nog lastig, maar in de 2e ronde heeft hij een outsider voor de titel: Mark Webster uitgeschakeld. Dit deed hij met een hoog gemiddelde en een hoog dubbelercentage.
Conclusie: ik sluit in deze ronde een uitschakeling van Colin Lloyd niet uit, maar hij kan het Van Gerwen heel lastig maken!
- De huidige wereldkampioen Adrian Lewis heeft zonder geweldig spel gemakkelijk de 3e ronde bereikt. Toch kregen zowel Gino Vos als Denis Ovens geen poot aan de grond tegen de engelsman. Zijn tegenstander in de 3e ronde, Kevin Painter had het in de 2e ronde echter niet zo makkelijk. Good old Ronnie Baxter hield goed stand en dwong Painter tot het uiterste te gaan. Ik geloof er niet in de Painter dit kunstje kan herhalen. Dit gaat een overwinning voor Lewis worden. Omdat Kevin Painter erg onvoorspelbaar is durf ik de handicap niet te spelen.
Resultaat: 2.50 x 1.50 = 3.75
3.75 x inzet 10 = €37.50
Combi 3: save
1. Anderson, Gary - van Barneveld, R : 1.65 (Y)
2. Wade, J - van der Voort, V totaal aantal sets +5,5 : 1.75
Toelichting Combi 3:
- Gelukkig hebben we nog veel Nederlandse inbreng in het toernooi. Een van deze jongens is mijn titelfavoriet ( odd van 10.00 !!! ) Raymond van Barneveld. Van Barneveld heeft zeker in de 1e ronde, een fantastische indruk achter gelaten op het publiek. Hij mocht naar de volgende ronde met een gemiddelde dik over de 100. Zijn tegenstander is 'The Flying Scotsman' ook wel Gary Anderson genoemd. Anderson is echt een onvoorspelbare speler. Anderson is namelijk een speler waar je in ieder toernooi rekening mee moet houden. De vorige rondes waren erg zwaar voor de schot, in de 1e ronde gaf hij een set weg aan een qualifier en in de 2e ronde kreeg hij maar liefst 3 matchdarts tegen. Ondanks deze matchdarts winst Anderson zijn belabberde spel om te buigen tot een legendarisch niveau. In zijn laatste set gooide hij namelijk bijna een 9 darter. Conclusie: ik ben er van overtuigd dat van Barneveld wint, maar haalt Anderson zijn niveau? dan gaat dit een spannende pot worden.
- Vincent van der Voort, de snelste darter ter wereld gaat het opnemen tegen James Wade. Vincent van der Voort maakt een prima toernooi mee. Het publiek in Ally Pally staat volledig achter hem en je ziet dat van der Voort hierdoor steeds beter gaat spelen. In de 2e ronde wist de Nederlander af te rekenen met Dean Winstanley, de tot nu toe enige speler die een 9 darter wist te gooien dit toernooi! In een fantastische wedstrijd waarin Winstanley van een 0-2 achterstand terugkwam tot 2-2, trok van der Voort aan het langste eind. Zijn tegenstander in de 3e ronde, James Wade is een aparte verschijning. Wade is namelijk ziek, hij heeft een bepaalde depressie en kan op het podium ineens stil vallen. Dit toernooi heeft Wade mij nog niet kunnen overtuigen, Beaton wist het hem in de 2e ronde knap lastig te maken. Wade wist echter knap te ontsnappen. Conclusie: ik ga er vanuit dat Vincent van der Voort wint, het gaat een ongelooflijk spannende wedstrijd worden. Daarom speel ik voor de zekerheid +5,5 sets en niet de overwinning voor Van der Voort.
Resultaat: 1.65 x 1.75 = 2.8875
2.8875 x inzet 10 = €28.88,-
Combi 4: FUNBET
1. Wade, J - van der Voort, V : 3.50
2. van Gerwen, M - Lloyd, C : 6.00
Korte toelichting Combi 4:
- Zoals eerder gezegd ga ik ervan uit dat Vincent van der Voort wint van James Wade. Omdat ik deze odd zeer hoog vind zet ik deze bij de eigenlijke funbet van Lloyd.
- In mijn toelichting van Combi 2 heb ik al aangegeven dat dit een spannende en lange wedstrijd zal worden. Ik voor spel dat deze wedstrijd beide kanten op kan gaan. Als van Gerwen niet in zijn swing komt zal hij te kort komen tegen de uitstekend spelende Lloyd.
Resultaat: 3.50 x 6.00 = 21.00
21.00 x inzet 10 =€ 210.00
Ik ben erg benieuwd wie er mee spelen en wat jullie inzet is.
Let me know en good luck!!(Y)
0 Vind ik leuk's
Ik ga zo even kijken maar denk dat ik combi 2 en 3 met je meespeel op hogere bet :)
0 Vind ik leuk's
Play for fun

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.