Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedttps van: Bryan

Onderstaand mijn tips voor komend weekend. De matchen op zondag heb ik nog niet kunnen analyseren.

De odds zijn inderdaad laag, maar ik speel graag DNB, omdat ik teams op winst spelen niet gemakkelijk vind en vaak genaaid wordt. Vandaag kies ik voor DNB.

Ik maak uit onderstaande tips verdubbelaars.


Lyon – Nice -> Lyon over 1.5 teamgoals @ 1.35 / Lyon -1 Asian HC @ 1.50

Lyon is thuis heel sterk, 8 matchen op rij gewonnen thuis en daarin 7 clean sheets kunnen houden. Nice daarin tegen kon in 13 uitmatchen

slechts 2x winnen. Lyon heeft momenteel ook het meeste aantal schoten op doel per match (een gemiddelde van 7.3), dus zie ik ze wel 2x scoren. De Asian HC -1 moet volgens mij ook lukken, dan krijg je je geld terug bij een nipte overwinning van Lyon 



Waregem – Club Brugge -> Club Brugge DNB @ 1.64

Brugge is uitstekend aan het seizoen begonnen. Wonnen vorige week nog tegen Anderlecht en zijn dus goed op dreef. Waregem heeft dit seizoen wat pech en kon zeker meer punten hebben dan hun huidige aantal. Bovendien verloren ze deze week hun centrale verdediger Timothy Derijck aan KAA Gent, dus zal er in het hart van de defensie een nieuw duo ontstaan. Ik zie Brugge wel winnen vandaag, al is Waregem thuis vaak moeilijk te bekampen. Vandaar de draw no bet. 



Beerschot Wilrijk – St. Gilloise -> Beerschot DNB @ 1.37

Beerschot heeft een iets mindere start, maar moeten normaal gesproken winnen tegen Union. Vorige confrontaties tonen aan dat Beerschot kwalitatief veel sterker is.  



Inter Zaprešić-NK Rudeš -> Inter Zapresic DNB @ 1.33

Zapresic vorig jaar een zeer sterke thuisploeg, in tegenstelling tot Rudes die heel slecht waren uit. Zapresic heeft ook de betere start genomen dit jaar en moet normaal gezien dit potje winnen. 



Chateauroux – Nancy -> Chateauroux DNB @ 1.46

Chateauroux behaalde al 4 gelijke spelen en verloor maar 1 match. Nancy verloor al z’n matchen in de competitie en wist het net nog niet te vinden. Chateauroux was vorig jaar een degelijke thuisploeg en eindigde op de 9e plaats, Nancy wist maar net de degradatie te voorkomen en haalde uit slechts 11 punten (2 overwinningen). Ik verwacht dat ze dit jaar weer in hetzelfde bedje ziek zijn en dus vandaag verliezen. 



GFC Ajaccio – Red Star -> GFC Ajaccio Asian HC 0 @ 1.77

Ajaccio wist 7/15 te halen, Red star 4/15. H2H is in het voordeel van Ajaccio, al is dit wel van 2 jaar geleden aangezien Red Star vorig jaar nog in de Ligue National speelde. Ik snap de hoge odd niet en ga dus low stake op deze. 



Lyon Duchere – JA Drancy -> Lyon Duchere @ 1.36

Lyon Duchere is momenteel leider in de Franse 3e klasse met 8/12. Op zich lijkt dit geen goede statistiek, maar als je ziet dat Drancy slechts 1 punt wist te halen uit 4 matchen, moeten ze dit toch naar zich toe kunnen trekken. Drancy komt ook over van de 4e klasse, dus zie ik Lyon dit wel winnen. 


Gornik Zabre – Pogon Szczecin -> Gornik Zabre of gelijkspel @ 1.46

Gornik behaalde 6 punten, Pogon slechts 2. In de laatste 5 onderlinge ontmoetingen kon Gornik 2x winnen en 3x gelijkspelen. Bovendien verloor Gornik vorig jaar slechts 2x thuis. Vorskla-Chornomorets Odessa -> Vorskla DNB @ 1.35Vorskla haalde 6 punten uit 6 matchen, maar behaalde deze door 2 thuisoverwinningen te behalen. Odessa speelde 3 uitmatchen, en kon daarin slechts 2 punten halen. H2H leidt Vorskla met 5-0-0 dus zie ik ze vandaag ook winnen. 


Wigry Suwałki-Garbarnia Kraków -> Wigry DNB @1.38

Wigry staat op een 5e plaats met 11 punten uit 7 matchen. OP zich lijkt dit niet veel, maar hun tegenstander doet nog slechter. Zij konden slechts 5 punten behalen uit deze 7 matchen. De afgelopen 2 matchen wisten ze het net niet te vinden en hun doelsaldo bedraagt -10. Reden genoeg om voor Wigry te gaan. 


Eupen – Standard -> Standard DNB @ 1.28

Eupen won vorige week op Moeskroen, maar kon ook verloren zijn. Standard kroop dan weer door het oog van de naald door in de laatste minuten te winnen tegen STVV, na een 1-2 achterstand. Eupen is defensief enorm kwetsbaar, daar zal Standard wel van kunnen profiteren. Ik zie Standard winnen, maar gebruik deze DNB om een mooie verdubbelaar te maken.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bryanderieuw
Country flagbryanderieuw in 31-08-2018 10:28 Leden topics
in 31-08-2018 10:28 Leden topics
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.