Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van brojkovic

Zwolle-AZ 1 2.2
Zwolle thuis supersterk, spelen goed verzorgd positiespel.
AZ zware uitwedstrijd gehad met ziek tijdsverschil
Freiburg-HSV DnB 2 1.8
Freiburg dit seizoen nog niet gewonnen, Bertje van Marwijk heeft weer positieve flow erin gebracht bij HSVen heeft zijn eerste 4 wedstrijden niet verloren.
Sunderland-Newcastle DnB 2 1.8
Zieke derby in Engeland. Toch verwacht ik dat Newcastle hier niet gaat verliezen. Sunderland na 8 wedstrijden 1 punt. Dus DnB is mooie met niet veel risico.
En als laatste AS Roma. Die draaien zo goed eerste 8 wedstrijden. Alles met minstens 2 doelpunten verschil gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brojkovic
Country flagbrojkovic in 27-10-2013 10:42 Leden topics
in 27-10-2013 10:42 Leden topics
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zwolle-AZ 1 2.2
Zwolle thuis supersterk, spelen goed verzorgd positiespel.
AZ zware uitwedstrijd gehad met ziek tijdsverschil
Freiburg-HSV DnB 2 1.8
Freiburg dit seizoen nog niet gewonnen, Bertje van Marwijk heeft weer positieve flow erin gebracht bij HSVen heeft zijn eerste 4 wedstrijden niet verloren.
Sunderland-Newcastle DnB 2 1.8
Zieke derby in Engeland. Toch verwacht ik dat Newcastle hier niet gaat verliezen. Sunderland na 8 wedstrijden 1 punt. Dus DnB is mooie met niet veel risico.
En als laatste AS Roma. Die draaien zo goed eerste 8 wedstrijden. Alles met minstens 2 doelpunten verschil gewonnen.
0 Vind ik leuk's
.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.