Tips van: briansvo
Hallo, sinds vorige week weer begonnen met betten, voor de mensen die me nog niet kennen. Ik ben brian ik bet op meerdere sporten. Ik heb een lange stop gehad met betten en zoals eerder vermeld ben ik vorige week begonnen. Mijn bankroll is nu ongeveer 50 euro. Vorige week was het nog 15 euro. Het zijn geen grote bedragen maar winst = winst. Ik ga samen met jullie bankroll opbouwen. (En mensen met bankroll mogen naatuurlijk ook meespelen)
Waarom dit topic?
Ik krijg vaak pm's van beginnende betters, of ik die wil helpen.. Hier sta ik natuurlijk voor open, maar soms kost het teveel tijd.. dus in dit topic is het 1 post en help er 'hopelijk' veel betters mee.
Ik zal vanavond mijn eerste bets posten.
Succes allemaal! (y)
Waarom dit topic?
Ik krijg vaak pm's van beginnende betters, of ik die wil helpen.. Hier sta ik natuurlijk voor open, maar soms kost het teveel tijd.. dus in dit topic is het 1 post en help er 'hopelijk' veel betters mee.
Ik zal vanavond mijn eerste bets posten.
Succes allemaal! (y)
in 1-11-2013 15:26 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zie je tips tegemoet! Gelukkig deze niet meegespeeld, omdat ik het simpelweg was vergeten.
Heb mijn tips alleen op me blogabet gezet..
3/4 goed op dus dat gaat goed.
Ik vergeet vaak om me tips hier ook te posten dus hou me in de gaten op blogabet:
thebigodd.blogabet.com
3/4 goed op dus dat gaat goed.
Ik vergeet vaak om me tips hier ook te posten dus hou me in de gaten op blogabet:
thebigodd.blogabet.com
Indiana Pacers - Miami Heat
Over 191
Odd: 1,85
Vannacht ook Pacers over gepakt en goed. Pacers tegen de echte topteams hoog scorend, en bij heat moeten ze er wel achteraan!
Brooklyn - Boston
Boston over 94,5
Odd: 1,90 (y)
Boston laatste dagen super sterk! En zie ze richting de 100 gaan in Brooklyn! (y)
(y)
Over 191
Odd: 1,85
Vannacht ook Pacers over gepakt en goed. Pacers tegen de echte topteams hoog scorend, en bij heat moeten ze er wel achteraan!
Brooklyn - Boston
Boston over 94,5
Odd: 1,90 (y)
Boston laatste dagen super sterk! En zie ze richting de 100 gaan in Brooklyn! (y)
(y)
Laatste 3 dagen niet getipt.. 10/11 bets goed.. odds van: 1,80 - 2,05..
Vandaag ben ik jarig.. (y) Dus heb rond 11 uur tijd om te betten en zal dan mijn tips weer delen met jullie.. Hopen dat het niet goed gaat. (y)
Vandaag ben ik jarig.. (y) Dus heb rond 11 uur tijd om te betten en zal dan mijn tips weer delen met jullie.. Hopen dat het niet goed gaat. (y)
Atlanta hawks -4,5
Odd: 1,90
Brooklyn +6,5
Odd: 1,90 (y)(y)(y)
Ik zie brooklyn als high stake bet heb er zelf tussen 6 en 7 /10 opstaan. (y)
Brooklyn +6,5
briansvo:
Atlanta hawks -4,5
Brooklyn +6,5
Atlanta hawks -4,5
Brooklyn +6,5
Lopez doet niet mee he hoop dat je gelijk hebt Netz is in vorm als team compleet is ze zijn banker maar Geen Lopez betekent -16 tot 20 punten :)
FooK ThE BooK !!!
m3rc3d3s:
Lopez doet niet mee he hoop dat je gelijk hebt Netz is in vorm als team compleet is ze zijn banker maar Geen Lopez betekent -16 tot 20 punten :)
briansvo:
Atlanta hawks -4,5
Brooklyn +6,5
Atlanta hawks -4,5
Brooklyn +6,5
Mercedes,
Waar haal je die informatie vandaag dat Lopez er niet bij is? Ik weet dat het simpel zoekwerk is, maar vroeg me af of je daar een bepaalde site voor gebruikt? Ik heb zelf een site, maar vind die niet echt duidelijk en al helemaal niet up to date. Ik ben op zoek naar iets als WhoScored, alleen dan voor de NBA / NCAA!
dc-willemen:
Mercedes,
Waar haal je die informatie vandaag dat Lopez er niet bij is? Ik weet dat het simpel zoekwerk is, maar vroeg me af of je daar een bepaalde site voor gebruikt? Ik heb zelf een site, maar vind die niet echt duidelijk en al helemaal niet up to date. Ik ben op zoek naar iets als WhoScored, alleen dan voor de NBA / NCAA!
m3rc3d3s:
briansvo:
Atlanta hawks -4,5
Brooklyn +6,5
Atlanta hawks -4,5
Brooklyn +6,5
Mercedes,
Media uit amerika volgen forums volgen
en ik krijg een puch bericht van een app genaamt thescore :)
FooK ThE BooK !!!
briansvo:
Atlanta hawks -4,5
Brooklyn +6,5
Atlanta hawks -4,5
Brooklyn +6,5
Brooklyn binnen! (y)
Atlanta met 2 punten gewonnen.. dus hc fout..
Jammer van Hawks maar omdat ik brooklyn high stake speelde dikke winst!
Olympiakos Piraeus - Trikala BC
Away +31.5
Odd: 1.80
Paris-Levallois - Gravelines-Dunkerque
Home -3.5
Odd: 1.78
Orleans - Roanne
Home -6.5
Odd: 1.76
Leicester Riders - London Lions
Over 141.5
Odd: 1.83
Basquete Cearense - Espirito Santo
Under 159
Ik vind Trikala hc de zekerste! En daarna Leicester over! (y)
Away +31.5
Odd: 1.80
Paris-Levallois - Gravelines-Dunkerque
Home -3.5
Odd: 1.78
Orleans - Roanne
Home -6.5
Odd: 1.76
Leicester Riders - London Lions
Over 141.5
Basquete Cearense - Espirito Santo
Under 159
Ik vind Trikala hc de zekerste! En daarna Leicester over! (y)