Tips van: brentinho
Hoi iedereen,
Mijn naam is Brent. Ik ben 21 jaar oud en ben afkomstig van België
Sinds mijn 15de plaats ik regelmatig een gokje op voetbalwedstrijden, wat redelijk positief bleek uit te draaien. Daarom start ik héél graag mijn eigen topic hier op voetbalwedden! Bijna dagelijks zal ik via dit topic mijn bets en tips delen met jullie, de meeste van mijn bets zullen ook onderbouwd zijn.
Hieronder vind je wat informatie i.v.m. mijn topic:
Start Bankroll: € 200
Bets: enkel single bets (op lange termijn het enige wat winstgevend kan zijn!)
Noteringen: vanaf 1.50 (geen bets van 1.05 etc!)
Inzet: Maximum 1/50 van bankroll
Favoriete competitie: Belgische Jupiler Pro League
Verwachtingen: Wekelijks de bankroll verhogen met 5%
Waarom zou je mijn topic in hemelsnaam moeten volgen?
- Al 6jaar 'ervaring'
- herken value
- geen zotte bets, wel rustig positieve bankroll opbouwen.
- dagelijks met voetbal bezig
- zelf op hoogste niveau gevoetbald (jeugdreeksen)
Kan ik enkele adelbrieven voorleggen?
- Sinds een 2tal weken ben ik een actieve gebruiker van voetbalwedden en plaatste ik +40 tips. Voor 2015/07 haalde ik een ROI van 119,39 en voor 2015/08 zit ik aan een ROI van 124.75 na een 15tal tips. Dit wilt nog helemaal niets zeggen natuurlijk, (hopelijk is mijn ROI na 250 tips nog steeds positief!) maar ik zou het ook niet helemaal als ‘beginnersgeluk’ verwoorden.
- Omdat je minimaal 25posts moest hebben geplaatst om een eigen topic te mogen openen, heb ik dit weekend mijn tips al geplaatst onder het forum: Voetbaltips voor vandaag. Ik had een totale inzet van €20 en een pay-out van €25,20
KAA Gent - KRC Genk: BTTS (@1.83 - betfirst) - €4 [Uitslag 1-0 / FOUT]
Midtjylland - Odense: 1 (@2.05 - Betfirst) - €3. [Uitslag 1-0 / CORRECT]
Bourg Peronnas - Le Havre: 2 (@3.10 - Betfirst) - €2. [Uitslag: 1-3 / CORRECT]
Nurnberg - Heidenheim: 1 (@2.05 - Betfirst) - €1. [Uitslag: 3-2 / CORRECT]
Waasland-Beveren - Kortrijk: 1DNB (@2.30 - 888sport) - €3 [Uitslag: 2-1 / CORRECT]
Mouscron-Peruwelz - St.Truiden: 2DNB (@1.95 - mybet) - €2 [Uitslag: 0-2 / CORRECT]
Club Brugge - KV Mechelen: BTTS (@1.80 Betsafe) - €3 [Uitslag: 2-0 / FOUT]
Paris Saint Germain - Lyon: BTTS (@2.23 - 888Sport) - €2 [Uitslag: 2-0 / FOUT]
Bon, ik hoop dat ik jullie in de toekomst kan laten meegenieten van enkele mooie tips en jullie kan helpen om een positieve bankroll te bekomen en te behouden!
Indien jullie vragen hebben i.v.m. enkele tips of de onderbouwing ervan, kunnen jullie mij altijd contacteren via pm.
Mijn naam is Brent. Ik ben 21 jaar oud en ben afkomstig van België
Sinds mijn 15de plaats ik regelmatig een gokje op voetbalwedstrijden, wat redelijk positief bleek uit te draaien. Daarom start ik héél graag mijn eigen topic hier op voetbalwedden! Bijna dagelijks zal ik via dit topic mijn bets en tips delen met jullie, de meeste van mijn bets zullen ook onderbouwd zijn.
Hieronder vind je wat informatie i.v.m. mijn topic:
Start Bankroll: € 200
Bets: enkel single bets (op lange termijn het enige wat winstgevend kan zijn!)
Noteringen: vanaf 1.50 (geen bets van 1.05 etc!)
Inzet: Maximum 1/50 van bankroll
Favoriete competitie: Belgische Jupiler Pro League
Verwachtingen: Wekelijks de bankroll verhogen met 5%
Waarom zou je mijn topic in hemelsnaam moeten volgen?
- Al 6jaar 'ervaring'
- herken value
- geen zotte bets, wel rustig positieve bankroll opbouwen.
- dagelijks met voetbal bezig
- zelf op hoogste niveau gevoetbald (jeugdreeksen)
Kan ik enkele adelbrieven voorleggen?
- Sinds een 2tal weken ben ik een actieve gebruiker van voetbalwedden en plaatste ik +40 tips. Voor 2015/07 haalde ik een ROI van 119,39 en voor 2015/08 zit ik aan een ROI van 124.75 na een 15tal tips. Dit wilt nog helemaal niets zeggen natuurlijk, (hopelijk is mijn ROI na 250 tips nog steeds positief!) maar ik zou het ook niet helemaal als ‘beginnersgeluk’ verwoorden.
- Omdat je minimaal 25posts moest hebben geplaatst om een eigen topic te mogen openen, heb ik dit weekend mijn tips al geplaatst onder het forum: Voetbaltips voor vandaag. Ik had een totale inzet van €20 en een pay-out van €25,20
KAA Gent - KRC Genk: BTTS (@1.83 - betfirst) - €4 [Uitslag 1-0 / FOUT]
Midtjylland - Odense: 1 (@2.05 - Betfirst) - €3. [Uitslag 1-0 / CORRECT]
Bourg Peronnas - Le Havre: 2 (@3.10 - Betfirst) - €2. [Uitslag: 1-3 / CORRECT]
Nurnberg - Heidenheim: 1 (@2.05 - Betfirst) - €1. [Uitslag: 3-2 / CORRECT]
Waasland-Beveren - Kortrijk: 1DNB (@2.30 - 888sport) - €3 [Uitslag: 2-1 / CORRECT]
Mouscron-Peruwelz - St.Truiden: 2DNB (@1.95 - mybet) - €2 [Uitslag: 0-2 / CORRECT]
Club Brugge - KV Mechelen: BTTS (@1.80 Betsafe) - €3 [Uitslag: 2-0 / FOUT]
Paris Saint Germain - Lyon: BTTS (@2.23 - 888Sport) - €2 [Uitslag: 2-0 / FOUT]
Bon, ik hoop dat ik jullie in de toekomst kan laten meegenieten van enkele mooie tips en jullie kan helpen om een positieve bankroll te bekomen en te behouden!
Indien jullie vragen hebben i.v.m. enkele tips of de onderbouwing ervan, kunnen jullie mij altijd contacteren via pm.
in 3-08-2015 11:18 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
yep gelukkig wel had hem ook goed :P ty
my life is a risk
Wat denk je van Lierse - Cercle deze avond?
comyngi:
Cercle was behoorlijk zwak in hun eerste wedstrijd. Lierse heeft me ook niet overtuigd. Van deze wedstrijd blijf ik af. Kan alle kanten uit. kleine voorspelling; draw
Lekker bezig man! Tips ook goed onderbouwd. Jammer van Lommel gisteren, ik zelf kon hem alleen x2 meespelen. Ga zo door!
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
13/08/2015
Single bet:
[Groen][B]Chiasso[/B] - Xamax: [B]1DNB[/B] (@1,78 - Bet365) - €2,1 [Uitslag 2-1]
De ex-club van Logan Bailly, Xamax, ging in 2012 failliet. Sindsdien timmert de club aan de weg terug. Vorig seizoen promoveerde Xamax uit de Zwitserse '3de klasse' waardoor het dit jaar mag aantreden in de Challenge League. Voor deze wedstrijd ligt de value bij Chiasso. Zij staan 1ste in de ranglijst met amper 4 wedstrijden (2won,2draw) en zullen ook deze wedstrijd ongeslagen willen blijven. Chiasso heeft in de brede ook meer kwaliteit dan Xamax. Telt daarbovenop nog eens het thuisvoordeel! Voor de durvers onder ons; Chiasso:1 (@2.45 - Betvictor). Maar zoals jullie Brentinho ondertussen al kennen, bouw ik liever wat extra zekerheid in! [/Groen]
[Rood]Sion - [B]FC Zurich: X2[/B] (@1,95 - Betway) - €2,1 [Uitslag 3-1]
Zurich werd vorige week uitgeschakeld door Minsk in de europa league. Hierdoor heeft Zurich nog enkel 1 doel dit seizoen, de competitie. Hierin is het niet schitterend begonnen, maar ik zie de laatste weken toch beterschap. Sion & Zurich hebben elk 5 punten. Ik zie behoorlijk wat value in een dubbele chance voor Zurich![/Rood]
Inzet: €4,2
Pay-out: €3,74
[B]Bankroll: €220,67 [/B]
Single bet:
[Groen][B]Chiasso[/B] - Xamax: [B]1DNB[/B] (@1,78 - Bet365) - €2,1 [Uitslag 2-1]
De ex-club van Logan Bailly, Xamax, ging in 2012 failliet. Sindsdien timmert de club aan de weg terug. Vorig seizoen promoveerde Xamax uit de Zwitserse '3de klasse' waardoor het dit jaar mag aantreden in de Challenge League. Voor deze wedstrijd ligt de value bij Chiasso. Zij staan 1ste in de ranglijst met amper 4 wedstrijden (2won,2draw) en zullen ook deze wedstrijd ongeslagen willen blijven. Chiasso heeft in de brede ook meer kwaliteit dan Xamax. Telt daarbovenop nog eens het thuisvoordeel! Voor de durvers onder ons; Chiasso:1 (@2.45 - Betvictor). Maar zoals jullie Brentinho ondertussen al kennen, bouw ik liever wat extra zekerheid in! [/Groen]
[Rood]Sion - [B]FC Zurich: X2[/B] (@1,95 - Betway) - €2,1 [Uitslag 3-1]
Zurich werd vorige week uitgeschakeld door Minsk in de europa league. Hierdoor heeft Zurich nog enkel 1 doel dit seizoen, de competitie. Hierin is het niet schitterend begonnen, maar ik zie de laatste weken toch beterschap. Sion & Zurich hebben elk 5 punten. Ik zie behoorlijk wat value in een dubbele chance voor Zurich![/Rood]
Inzet: €4,2
Pay-out: €3,74
[B]Bankroll: €220,67 [/B]
14/08/2015
Single Bets:
[Groen][B]Amkar[/B] – Anzhi: [B]1DNB[/B] (@1,57 – Betway) - €3,5 [Uitslag: 1-1]
- Amkar lijkt de logische favoriet voor de wedstrijd. Anzhi is geen topploeg meer in Rusland sinds de grote oliedollars uit de ploeg zijn verdwenen. Dat resulteert zich in de uitslagen. Anzhi heeft nog geen enkel punt gepakt dit seizoen en ik zie ze ook vanavond geen punt halen bij Amkar. Toch bouw ik graag een extra zekerheid in. (is in het verleden al nuttig gebleken!)[/Groen]
[Rood]Aston Villa – Manchester United:[B] BTTS [/B](@2,10 – Betvictor) - €2,1 [Uitslag: 0-1 ]
- De betere spelers van Aston Villa bevinden zich in het voorste compartiment. Hierdoor zullen ze wel enkele kansen creëren, zeker thuis. M. United lijkt ook nog niet de zekere burcht dat het zou moeten zijn. Wel heeft Manchester United spelers op het plein die vanuit het niets kunnen scoren. Daarom lijkt er mij value te zitten op BTTS. Ik speel hem wel low stake
Red Star – Tours:[B] U1,5 [/B](@2,95 – Marathonbet) - €2,1 [Uitslag: 1-1]
- In hun eerste 4 wedstrijden eindigde 3 wedstrijden under 1,5. Over het algemeen vallen er sowieso weinig doelpunten in de Ligue2. Maar op deze odd lijkt er toch heel wat value te zetten.
[B]FSV Frankfurt[/B] – Karlsruher: [B]1X[/B] (@1,67 – Bet365) - €2,1 [Uitslag 1-2]
- Frankfurt tankte vertrouwen in de Duitse beker met een overwinning. Karlsruher daarintegen ging met 3-1 de boot, daarbovenop incasseerde het nog 3 rode kaarten. Het lijk wat te rommelen bij Karlsruher, want ook in de competitie werd nog niet gewonnen. Vorig jaar werd de promotie naar de Bundesliga nipt gemist, maar dit jaar lijkt Karlsruher niet de eerste viool te spelen in de 2.Bundesliga
De Bookmakers zien Karlsruher als de grote favoriet, maar toch vertrouw ik op een dubbel chance voor Frankfurt. [/Rood]
Inzet: €9,8
Pay-out: €3,5
[B] Bankroll: € 214,37 [/B]
Edit: Red Star - Tours staat in de 91' nog steeds 1-0, 92' scoort Tours de 1-1 waarmee U1,5 een foutieve bet is. Indien deze bet gelukt was, speelde ik break-even.
* Bets hangen soms af van kleine details...
Single Bets:
[Groen][B]Amkar[/B] – Anzhi: [B]1DNB[/B] (@1,57 – Betway) - €3,5 [Uitslag: 1-1]
- Amkar lijkt de logische favoriet voor de wedstrijd. Anzhi is geen topploeg meer in Rusland sinds de grote oliedollars uit de ploeg zijn verdwenen. Dat resulteert zich in de uitslagen. Anzhi heeft nog geen enkel punt gepakt dit seizoen en ik zie ze ook vanavond geen punt halen bij Amkar. Toch bouw ik graag een extra zekerheid in. (is in het verleden al nuttig gebleken!)[/Groen]
[Rood]Aston Villa – Manchester United:[B] BTTS [/B](@2,10 – Betvictor) - €2,1 [Uitslag: 0-1 ]
- De betere spelers van Aston Villa bevinden zich in het voorste compartiment. Hierdoor zullen ze wel enkele kansen creëren, zeker thuis. M. United lijkt ook nog niet de zekere burcht dat het zou moeten zijn. Wel heeft Manchester United spelers op het plein die vanuit het niets kunnen scoren. Daarom lijkt er mij value te zitten op BTTS. Ik speel hem wel low stake
Red Star – Tours:[B] U1,5 [/B](@2,95 – Marathonbet) - €2,1 [Uitslag: 1-1]
- In hun eerste 4 wedstrijden eindigde 3 wedstrijden under 1,5. Over het algemeen vallen er sowieso weinig doelpunten in de Ligue2. Maar op deze odd lijkt er toch heel wat value te zetten.
[B]FSV Frankfurt[/B] – Karlsruher: [B]1X[/B] (@1,67 – Bet365) - €2,1 [Uitslag 1-2]
- Frankfurt tankte vertrouwen in de Duitse beker met een overwinning. Karlsruher daarintegen ging met 3-1 de boot, daarbovenop incasseerde het nog 3 rode kaarten. Het lijk wat te rommelen bij Karlsruher, want ook in de competitie werd nog niet gewonnen. Vorig jaar werd de promotie naar de Bundesliga nipt gemist, maar dit jaar lijkt Karlsruher niet de eerste viool te spelen in de 2.Bundesliga
De Bookmakers zien Karlsruher als de grote favoriet, maar toch vertrouw ik op een dubbel chance voor Frankfurt. [/Rood]
Inzet: €9,8
Pay-out: €3,5
[B] Bankroll: € 214,37 [/B]
Edit: Red Star - Tours staat in de 91' nog steeds 1-0, 92' scoort Tours de 1-1 waarmee U1,5 een foutieve bet is. Indien deze bet gelukt was, speelde ik break-even.
* Bets hangen soms af van kleine details...
Hey brentinho,
In je profiel heb je ook nog tips voor de wedstrijden Fenerbahce - Eskisehirspor, Monaco - Lillle en Club Brugge - Kortrijk. Zou je deze misschien ook kunnen onderbouwen want ik wil ze eigenlijk wel meespelen.
In je profiel heb je ook nog tips voor de wedstrijden Fenerbahce - Eskisehirspor, Monaco - Lillle en Club Brugge - Kortrijk. Zou je deze misschien ook kunnen onderbouwen want ik wil ze eigenlijk wel meespelen.
toshiba:
Hey brentinho,
Hey brentinho,
Ik speel deze wedstrijden enkel in de topcompetitie. Voor mij hebben deze bets echter te weining value om ze echt te betten.
- Fenerbache opent de competitie in eigen huis, tegen een normale tegenstander. Fenerbache heeft zich uitstekend versterkt deze zomer met enkele grote namen. Genre; Van Persie & Nani (misschien Fellaini?)[Groen][B] Dus ik verwacht een overwinning van Fenerbache. (Uitslag: 2-0)[/Groen][/B]
- Monaco-lille wordt een wedstrijd met weinig doelpunten. Lillie heeft een hele goede verdediging. Monaco was vorig jaar in eigen huis niet de sterkste ploeg van de reeks, ook dit jaar zie ik ze thuis regelmatig punten verliezen. [Groen][B]Ik verwacht een draw met weinig doelpunten.(Uitslag: 0-0)[/Groen][/B ]
- Club Brugge-Kortrijk is een West-Vlaamse derby! Club Brugge speelt thuis en moet na een 4/9 weer aansluiten met een overwinning. Kortrijk heeft mij al 3 speeldagen koud gelaten. [Groen][B]Ik verwacht een overwinning van Club Brugge. [U](leuke funbet: Tuur Dierckx to score!)(Uitslag:2-1 en Tuur Dierckx scoort!)[/B][/Groen]
[/U]