Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brentinho

Hoi iedereen,

Mijn naam is Brent. Ik ben 21 jaar oud en ben afkomstig van België
Sinds mijn 15de plaats ik regelmatig een gokje op voetbalwedstrijden, wat redelijk positief bleek uit te draaien. Daarom start ik héél graag mijn eigen topic hier op voetbalwedden! Bijna dagelijks zal ik via dit topic mijn bets en tips delen met jullie, de meeste van mijn bets zullen ook onderbouwd zijn.

Hieronder vind je wat informatie i.v.m. mijn topic:

Start Bankroll: € 200
Bets: enkel single bets (op lange termijn het enige wat winstgevend kan zijn!)
Noteringen: vanaf 1.50 (geen bets van 1.05 etc!)
Inzet: Maximum 1/50 van bankroll
Favoriete competitie: Belgische Jupiler Pro League
Verwachtingen: Wekelijks de bankroll verhogen met 5%

Waarom zou je mijn topic in hemelsnaam moeten volgen?

- Al 6jaar 'ervaring'
- herken value
- geen zotte bets, wel rustig positieve bankroll opbouwen.
- dagelijks met voetbal bezig
- zelf op hoogste niveau gevoetbald (jeugdreeksen)

Kan ik enkele adelbrieven voorleggen?

- Sinds een 2tal weken ben ik een actieve gebruiker van voetbalwedden en plaatste ik +40 tips. Voor 2015/07 haalde ik een ROI van 119,39 en voor 2015/08 zit ik aan een ROI van 124.75 na een 15tal tips. Dit wilt nog helemaal niets zeggen natuurlijk, (hopelijk is mijn ROI na 250 tips nog steeds positief!) maar ik zou het ook niet helemaal als ‘beginnersgeluk’ verwoorden.

- Omdat je minimaal 25posts moest hebben geplaatst om een eigen topic te mogen openen, heb ik dit weekend mijn tips al geplaatst onder het forum: Voetbaltips voor vandaag. Ik had een totale inzet van €20 en een pay-out van €25,20

KAA Gent - KRC Genk: BTTS (@1.83 - betfirst) - €4 [Uitslag 1-0 / FOUT]
Midtjylland - Odense: 1 (@2.05 - Betfirst) - €3. [Uitslag 1-0 / CORRECT]
Bourg Peronnas - Le Havre: 2 (@3.10 - Betfirst) - €2. [Uitslag: 1-3 / CORRECT]
Nurnberg - Heidenheim: 1 (@2.05 - Betfirst) - €1. [Uitslag: 3-2 / CORRECT]

Waasland-Beveren - Kortrijk: 1DNB (@2.30 - 888sport) - €3 [Uitslag: 2-1 / CORRECT]
Mouscron-Peruwelz - St.Truiden: 2DNB (@1.95 - mybet) - €2 [Uitslag: 0-2 / CORRECT]
Club Brugge - KV Mechelen: BTTS (@1.80 Betsafe) - €3 [Uitslag: 2-0 / FOUT]
Paris Saint Germain - Lyon: BTTS (@2.23 - 888Sport) - €2 [Uitslag: 2-0 / FOUT]

Bon, ik hoop dat ik jullie in de toekomst kan laten meegenieten van enkele mooie tips en jullie kan helpen om een positieve bankroll te bekomen en te behouden!

Indien jullie vragen hebben i.v.m. enkele tips of de onderbouwing ervan, kunnen jullie mij altijd contacteren via pm.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbrentinho in 3-08-2015 11:18 Leden topics
in 3-08-2015 11:18 Leden topics
81 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
06/08/2015

Single Bets:

[Groen]Vaduz – Thun: Thun TQ (@1,65 – Betvictor) - €2 [Thun door naar de volgende ronde!]
- Vaduz was 2 jaar geleden nog een 2de klasser in het Zwitserse voetbal. De laatste 2 seizoenen werd de ploeg ook steeds voorlaatste in deze competitie. Dit terwijl tegenstander Thun steeds in de linkerkolom speelt van de Zwitserse competitie. Ook heeft Thun iets meer Europese ervaring dan Vaduz.[/Groen]

[Rood]Omonia Nicosia – Brondby: Omonia TQ (@1,83 –Betrally) - €2 [Uitslag: Brondby na 2-2 & 0-0 gelijkspel door naar de volgende ronde (Omonia had 18doelrijke kansen tegenover 3schoten op doel van Brondby...)]
- De heenwedstrijd eindigde op 0-0 in Denemarken. Waardoor Omonia nu maximaal kan profiteren van hun thuisvoordeel. Brondby daarentegen zit in een negatieve flow. In de Deense competitie loopt het achter de feiten aan met een 0op9. Daarboven mist Brondby vandaag 2 sleutelspelers (Kahlenberg en Agger). Ook de temperaturen spelen niet in het voordeel van de Denen, vandaag verwachten ze temperaturen van boven de 35° graden in Cyprus. Omonia heeft een sterke thuisreputatie opgebouwd vorig seizoen. Het heeft enkele ervaren spelers in hun kern die er voor moeten zorgen dat deze klus geklaard wordt![/Rood]

[Rood]Dinamo Minsk – Zurich: 1 (@2,32 – Tempobet) - €2 [Uitslag: 0-1]
- Zoals ik in de vorige bets al meedeelde heb ik steeds sympathie voor de Oost-Europese ploegen die thuis spelen. Dit is hier niet anders. Dinamo Minsk is goed begonnen aan de competitie en behaalde een 15op15 in de laatste 5 wedstrijden. Zurich is minder goed aan de competitie begonnen met een 2op9. Dit is onder het verwachte niveau van Zurich, waardoor er kan van uitgegaan worden dat deze ploeg in een mindere flow zit. De vorige wedstrijd eindigde in een 1-0 overwinning voor Minsk, maar ik verwacht geen 0-0 wedstrijd. Dinamo zal opzoek gaan naar een doelpunt om zo de kwalificatie snel te verzekeren. Waarom bet ik dan niet op Dinamo TQ (@1.25)? wel deze notering zegt genoeg… Thuiswinst voor Dinamo Minsk bied veel value! [/Rood]

[Groen]Astra – West Ham United: Astra TQ (@1,73 – William Hill) - €2 [Astra door naar de volgende ronde!]
- Alles wijst er op dat West ham al met hun gedachten bij de wedstrijd zit tegen Arsenal van dit weekend. Astra heeft trouwens genoeg aan een 0-0 of 1-1 gelijkspel om door te stoten naar de volgende ronde, aangezien de heenwedstrijd eindigde in een 2-2 gelijkspel. Ook hier gaat mijn voorliefde naar de Oost-Europese ploeg die thuis speelt. West Ham United geeft de indruk de EL links te laten liggen en zich volop te concentreren op de redding in de premier league. Bilic laat spelers zoals Mark Noble, James Tomkins and Aaron Cresswell thuis, dit alles wijst er op dat Astra door stoot naar de volgende ronde! [/Groen]

Inzet: €8
[Rood]Pay-out: €6,76[/Rood]

[B][Groen]Bankroll: €205,48[/B][/Groen]
0 Vind ik leuk's
07/08/2015

Single Bet Live:

[Groen]Slowakije W – UAE W: U9,5 (@1,62 – Bwin) - €4 [Uitslag: 6-0]
- Slowakije W won 2dagen geleden met 9-0 van United Arab Emirates. Deze wedstrijd zal UAE zich geen 2de keer belachelijk laten maken. Ook speelt Slowakije niet met hun sterkste 11 speelsters. Elke 10' een goal maken lijkt mij ook wat overdreven.
Meer uitleg is hier eigenlijk overbodig; er zit gewoon value op deze bet!

Slowakije W – UAE W: U8,5 (@2,05 - Bwin) - 2€ [/Groen]

Inzet: €6
[Groen]Pay-out: €10,58[/Groen]

[Groen][B]Bankroll: €210,06 [/B][/Groen]

0 Vind ik leuk's
07/08/2015

Single Bets:

[Rood]KSV Roeselare – FC Seraing: 1DNB (@1.65 – 10bet) - €3 [Uitslag: 0-2]
- Roeselare heeft de ambitie uitgesproken om dit jaar in de top-8 te eindigen. Dit is nodige om volgend jaar in de 1ste klasse B te voetballen (Meer uitleg over deze hervorming: https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/hull-city-huddersfield-town-08-08-2015/ [/Groen]

[Groen]Galatasaray – Bursaspor: 1 (@2,13 – Tempobet) - €3 [Uitslag 1-0]
- Galatasaray zal deze beker zeker willen toevoegen aan hun prijzenkast. Galatasaray heeft een prima voorbereiding achter, vorige week werd met 1-0 gewonnen van Inter Milaan. In de laatste 5 onderlinge duels verloor Galatasaray geen enkele keer. Bursaspor is verzwakt uit de transferperiode gekomen. Alle Turkse websites en forums voorspellen een makkelijke overwinning van de recordkampioen in Turkije. Ook Ik verwacht een duidelijke overwinning van Galatasaray, aangezien hun selectie duidelijk betere spelers bevat dan Bursaspor. Klein detail: De wedstrijd wordt afgewerkt op neutraal terrein. Valuebet![/Groen]

[Groen]KV Kortrijk – Lokeren: 2DNB (@2.28 – Unibet) - €2 [Uitslag: 0-0]
- Deze voorspelling gaat in tegen de voorbeschouwing van voetbalwedden. Toch zie ik Lokeren minimaal een punt halen zaterdag. Lokeren speelde afgelopen zondag fris voetbal tegen Charleroi en had eigenlijk met 3-2 moeten winnen. Kortrijk verloor met 2-1 op de Freethiel (zoals ik voorspelde) en kan mij al 2 wedstrijden niet bekoren. Voor beide ploegen wordt het een beetje een overgangsjaar na enkele mooie jaren. Ik verwacht dat Bob Peeters zijn ploeg goed heeft ingepeperd dat een nederlaag niet aan orde kan zijn. [/Groen]

Inzet: €13
[Groen]Pay-out: €16,67[/Groen]

[B]Bankroll: €213,73[/B]
0 Vind ik leuk's
Ik ga met je meespelen, je tips lijken me redelijk veilig (y)
0 Vind ik leuk's
Zal zeker een aantal tips gebruiken om mn bankroll wat omhoog te halen ;-)
0 Vind ik leuk's
brentinho:
07/08/2015

Single Bets:

KSV Roeselare – FC Seraing: 1DNB (@1.65 – 10bet) - €3
- Roeselare heeft de ambitie uitgesproken om dit jaar in de top-8 te eindigen. Dit is nodige om volgend jaar in de 1ste klasse B te voetballen (Meer uitleg over deze hervorming: http://www.nr10.be/nieuws/competitiehervorming-doorgelicht-zo-zien-alle-lagere-reeksen-er-binnenkort-uit) Het haalde enkele versterkingen zodat deze ambitie haalbaar moet zijn. Met Francky Van Der Els hebben ze ook een hele goede trainer in huis. In alle voorbeschouwingen wordt Roeselare ook getipt om bij de eerste 8 ploegen te eindigen. Ik voorspel dat Roeselare de maat neemt van Seraing, die met 11 nieuwe namen aan de aftrap beginnen t.o.v. vorig seizoen. Alle sterkhouders zijn vertrokken naar andere clubs en het haalde pas recent enkele nieuwe spelers van FC Metz. Hun trainer gaf zelf aan dat deze wedstrijd eigenlijk nog wat te vroeg komt. Seraing heeft volgens mij ook niet de ambitie (en het financiele) om bij de Top-8 te eindigen en zo volgend jaar een profbestaan te leiden. Een speler om naar uit te kijken in deze wedstrijd is Gavazaj (uitgeleend door AA Gent).

In voetbalmagazine staat bij ambitie voor Seraing: top 8 halen is het minimum.
Roeselare is niet top in 2e klasse maar heeft samen met een nieuwe sponsor hun budget opgetrokken en investeerde in gerichte aankopen, en zoals je zegt meer ambitie als vorig jaar.
Wel jammer van de HT 0-2 .
Hopen op een betere 2e HT ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
hull en gala goed bedankt voor de tip=)
0 Vind ik leuk's
Brentinho, bedankt voor je prima onderbouwde tips en duidelijk op te volgen bankroll. Je hebt er alvast een trouwe volger bij - ook als het wat minder goed gaat. Succes!
0 Vind ik leuk's
Wegens tijdgebrek (ik moet zelf wedstrijd spelen voor de beker vandaag..) en omdat ik enkel een ipad tot mijn beschikking heb plaats ik vandaag enkel tips zonder grote onderbouwing. De vorige tips van dit weekend gingen vlotjes binnen (1fout/4correct - inzet:€13/nettowinst: €3,7) Daardoor is mijn bankroll ondertussen gegroeid tot +€213,73 (13,73 netto winst) in 1 week tijd!

De tips van vandaag zijn met iets meer risico, maar ik zie er behoorlijk wat value in.

[Groen]Sporting Charleroi - [B]Club Brugge: 2DNB[/B] (@1.88 - Tempobet) - €2,50 [Uitslag: 0-0]
- Club Brugge heeft heel veel vertrouwen getankt in de midweek wedstrijd door met 3-0 te winnen van Pana.
Charleroi daarintegen ging voor de 2de maal de boot in tegen Zorya en heeft daar bovenop nog een verre verplaatsing in de benen.
Hun kern is ook niet zo groot om te kunnen roteren. Ik zie Club Brugge minimaal een punt halen op Mambourg! (Waar ik trouwens ooit zelf nog speelde voor de Beker van Belgie)[/Groen]

[Groen] RSC Anderlecht - KAA Gent: [B]X[/B] (@3,60 - Marathonbet) - €1 [Uitslag: 1-1]
- Anderlecht en Gent zijn beiden nog niet in grote doen. Deze topwedsrijd kan alle kanten uit en net daarom zie ik value in een draw. Speel deze tip low stake! [B]Maar mijn buikgevoel geeft aan dat dit een gelijkspel kan worden MET doelpunten.[/B] (Mijn buikgevoel geeft nu ook aan dat ik ff naar het toilet moet.) [/Groen]

Inzet: €3,5
[Groen]Pay-out: €6,1[/Groen]

[B]Bankroll: €216,33[/B]
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de tip van anderlecht - gent man; geniaal!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.