Tips van: Bearcon
Aangezien ik de laatste tijd heb gemerkt dat ik op mentaal en disciplinair gebied nog een hoop kan verbeteren wil ik mijzelf weer eens uitdagen met een challenge. Ik heb mijn roll op de bookmakers waar ik speel uitgecashed en wil weer met een kleine bankroll doe boel gaan opbouwen. Ik heb gemerkt dat je ook goede verhoudingen moet blijven houden tussen het percentage dat je bet, en het gevoel dat zich meebrengt met zo’n percentage. Je kunt wel max 2% van je bankroll inzetten per bet (prima BRM), maar wat als 2% dan 50 euro betekent, speelt dit dan nog steeds zo fijn? Maargoed daar gaan we vanzelf achter komen, ik doe rustig aan. Mocht dit toch een vervelend gevoel geven zal ik mij erbij neer leggen dat met grote bedragen betten mij niet toebedeeld is.
Met dit topic hoop ik ook anderen te inspireren dat je met football betting ook met een klein bedrag een bankroll (op een consistente manier) kan opbouwen. Ik wil met een bankroll van 50 euro, 500 euro maken in 1 jaar (incl freebets, bonussen etc). Uiteraard zal dit niet heel snel gaan maar neem hier dus ook de tijd voor.
Ik begin met een bankroll van 50 euro en houdt tot de 150 euro een bankroll management aan van max 6% (3 euro) per bet. Hierna zal ik langzaam aan overstappen op max 3% per bet. Bij 200 euro zal ik 50 euro (inleg) uitcashen. Ik speel enkel losse bets en ga hier naar op zoek naar value bets.
Ik wil het volgende schema gaan aanhouden:
BR: 0 t/m 150 max 6% per bet met 3 units van 2%
BR: 150 t/m 350 max 3% per bet met max 3 units van 1%
BR: 350 t/m 500 max 1,5% met 3 units van 0,5%
Unitverdeling:
1 unit: Underdogs, bets met veel risico
2 units: Favoriete winnaars, bets met gemiddeld tot weinig risico
3units: favoriete winnaars, bets met zeer waarschijnlijk weinig risico
Dit topic ga ik gebruiken om m’n resultaten bij te houden, maar zal uiteraard hier ook mijn tips plaatsen. Ik zal ook proberen bij zoveel mogelijk wedstrijden een goede beargumentering te plaatsen waarom ik deze bets speel. Ook houd ik m’n bankroll bij na iedere post. Zie dit topic als een combinatie van een blog en tips topic.