Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van basjuh1992

Mijn tips voor vanavond:
Combi 1:
Anzhi - liverpool 1 @ 1.78
Dit gaat anzhi winnen, we weten allemaal hoe het met de vorm van liverpool gesteld is. Punten worden heel moeilijk gepakt, laat staan in het koude rusland tegen een erg sterk anzhi dat wel zijn punten pakt.
AIK-PSV Over 2.5 Doelpunten @ 1.65
Psv mist Van bommel en Strootman als controlerende middenvelder. Ik denk dat psv daardoor minstens 1 doelpunt tegen krijgt, misschien zelfs wel 2. Maar ik ben toch van mening dat psv deze pot gaan winnen. Ze hebben veel meel kwaliteit dan AIK en het is voor psv van levenbelang dat ze deze wedstrijd winnen willen ze nog doorgaan in europa.
Napoli - Dnipro Dnipropetrovsk Over 2.5 Doelpunten @ 1.80
Napoli speelt in de europa league niet in zijn sterkste opstelling waardoor ze een beetje zoekende zijn en veel doelpunten tegen krijgen. Ook voor napoli zal deze wedstrijd van levenbelang zijn om te winnen willen ze nog doorgaan. Ik denk aan een aanvallend napoli waardoor het een open wedstrijd wordt met hopelijk veel doelpunten.
Ben vrij zeker van deze combi dus ga hem op 7/10 spelen.
Aantal andere combi's zonder uitleg geen tijd voor.
Marseille - Borussia Mönchengladbach 2 (4,40)
Bordeaux - Marítimo Funchal (0-1) 1 (2,16)
@ 9.5 1/10
FC Twente - Levante Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Over 2.5 (1,65)
Athletic Club Bilbao - Lyon Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Over 2.5 (1,65)
@ 2.72 10/10
Neftçi PFC Bak? - Rubin Kazan Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Under 2.5 (1,80)
Partizan Belgrade - Inter 2 (1,80)
Udinese - Young Boys 1 (1,65)
@5.35
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar basjuh1992
Country flagbasjuh1992 in 8-11-2012 09:24 Leden topics
in 8-11-2012 09:24 Leden topics
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.