Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: arubart

Hallo,

Ik ben Bart (heb 1,5 jaar op aruba gewoon vandaar de nickname) woon en werk gewoon in NL en ben nu sinds 1,5/2 jaar bezig met wedden en richt me vooral op voetbal en soms een uitschieter naar tennis, maar ik kijk daar veel te weinig van om de spelers echt goed te kennen.

Heb al van alles geprobeerd van combo's tot stappenplan en op spelers die scoren of een kaart krijgen maar ben er nog steeds niet uit wat nu echt goed/winstgevend voor me werk.

Ik zal hier mijn picks delen of goede picks die ik tegen kom op blogabet of andere fora's

de picks die ik op mijn bloga zet zal ik hier kopiëren maar dan is de onderbouwing als die erbij zit in het engels.
mijn bloga: arubart.blogabet.com (resultaten zijn niet heel denderend maar zoals te lezen was ik in het begin niet serieus genoeg en ben ik vanaf augustus alles wat serieuzer gaan spelen en hopelijk sta ik qua units nu voort elke maand in de plus. (ik speel mijn tips zelf ook maar dan op unibet, betvictor, bwin en williamhill.)

Succes ermee als je iets volgt.

VOLGEN IS OP EIGEN RISICO UITERAARD :p
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagarubart in 14-09-2015 09:43 Leden topics
in 14-09-2015 09:43 Leden topics
166 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik hoop dat je straks doorhebt dat je beter je geld aan een voorbijganger op straat kan geven.
Zo nutteloos inzetten wordt niemand beter van. Die voorbijganger op straat niet en jij al helemaal niet.
Probeer gewoon rustig een bankroll op te bouwen met bets waar je tenminste over hebt nagedacht.
0 Vind ik leuk's
mdoornbos:
Ik hoop dat je straks doorhebt dat je beter je geld aan een voorbijganger op straat kan geven.
Zo nutteloos inzetten wordt niemand beter van. Die voorbijganger op straat niet en jij al helemaal niet.
Probeer gewoon rustig een bankroll op te bouwen met bets waar je tenminste over hebt nagedacht.

Ik mag hopen dat je niet altijd z'n reactie geeft zonder te weten wat iemand verder nog doet.
Je hebt totaal geen kennis van, mijn bets, mijn bankroll en dus mijn bet gedrag.

Ik deel hier mijn funbets en soms mijn value picks, wat je ermee doet moet je zelf weten maar je goed bedoelde advies (zal het niet direct als commentaar zien) mag je voortaan voor je houden wat mij betreft dan.
0 Vind ik leuk's
Mooie funcombo Bart!
0 Vind ik leuk's
kevinkruijer:
Mooie funcombo Bart!

Helaas funcombo weg door Benfica die er geen gelijkspel van wist te maken.

0 Vind ik leuk's
https://gyazo.com/f6e1e76642751a968b516293016ba3c5

12:00 combo puur op statistieken

onderste pick heb ik het meeste vertrouwen in:
TOT verloor nooit met meer dan 1 doelpunt verschil van Bangkok
Bangkok won deze comp een uitwedstrijd nooit met meer dan 1 doelpunt verschil.

TOT staat inderdaad onderaan met een losing streak van heb ik jou daar, maar toch zie ik hier value in. gok op een 1-2 cs dan zou het een win zijn. bij 1-3 verlies ik de bet.
Helaas geen asian +2 te spelen bij uni dat zou iets veiliger zijn maar goed daar is de odd dan ook naar.
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem mee, wel redelijk low stake. Heb wel vertrouwen na het volgen van je eerdere bets!
0 Vind ik leuk's
matthieu96:
Ik speel hem mee, wel redelijk low stake. Heb wel vertrouwen na het volgen van je eerdere bets!

Succes, live bets gaan me beter af als pre match maar dat is in een topic niet te tippen.
Blijven stats based picks en foekiejoekie landen..

We gaan het zien.
0 Vind ik leuk's
arubart:
https://gyazo.com/f6e1e76642751a968b516293016ba3c5

12:00 combo puur op statistieken

onderste pick heb ik het meeste vertrouwen in:
TOT verloor nooit met meer dan 1 doelpunt verschil van Bangkok
Bangkok won deze comp een uitwedstrijd nooit met meer dan 1 doelpunt verschil.

TOT staat inderdaad onderaan met een losing streak van heb ik jou daar, maar toch zie ik hier value in. gok op een 1-2 cs dan zou het een win zijn. bij 1-3 verlies ik de bet.
Helaas geen asian +2 te spelen bij uni dat zou iets veiliger zijn maar goed daar is de odd dan ook naar.

LOST helaas.

1ste pick favo stond na een goede 30min achter en het bleef 0-1 ft... home had 12 schoten op doel en 12 naast maar kregen hem er niet in.
2de pick was 0-0 dus DNB was de juiste keuze voor een void.
3de pick was goed ft 1-1
0 Vind ik leuk's
https://gyazo.com/e758f88fcb454ce08ad744f612e4e80e

nog een mooie funbet odd 20

helaas was niet de avond van de goaltjes/...
0 Vind ik leuk's
nieuwe ronde nieuwe kansen: Funbet:

Funbet 1 odd 129.5
https://gyazo.com/c235eb583b04a3d408f663b9c4d916f3

Funbet 2 odd 33.2
https://gyazo.com/f78bce60ac9b33bd07329d069b3b7f31
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.