Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van alialyan

Beste leden,
Sinds een tijdje speel ik weer unibet en ben ik steeds meer voetbalwedden aan het volgen voor tips van andere leden. Gisteravond ingezet op winst voor Inter en GELUKKIG toch nog gewonnen. Ik vind het ook wel leuk om tips die ik heb met jullie te delen dus vandaar dat ik een eigen topic heb gemaakt.
Single;
Doxa Dramas - Atromitos (y)
Atromitos wint, quotering van 1,65.
Uitleg:
Doxa Dramas staat 16e in de competitie MAAR heeft wel 4 van de laatste 6 thuiswedstrijden gewonnen. Atromitos staat 5e in de competitie en heeft 4 van de laatste 5 uitwedstrijden gewonnen en 1 gelijkspel. Er zit misschien een beetje risico in omdat Doxa toch nog 4 van de 6 thuiswedstrijden wint terwijl ze strak onderaan staan. Zaterdag 10/03/12 heeft Atromitos thuis met 2 - 0 gewonnen van Doxa Dramas.
----
Chelsea - Napoli (n)
Napoli wint, quotering van 4,90.
Uitleg:
Napoli doet het de laatste tijd heel goed. Winnen de laatste 6 wedstrijden en Chelsea draait de laatste tijd minder.
----
Chelsea - Napoli (n)
Napoli scoort in beide helften, quotering van 4,65.
Uitleg:
De aanvalslinie van Napoli doet het de laatste tijd uitstekend. Cavani, Lavezzi en Hamsik scoren makkelijk.
--------
Combi:
Kallithea - Kalloni (n)
Kallithea wint, quotering van 1,88.
Uitleg:
Kallithea staat 4e in de competitie en hebben 4 van de laatste 5 wedstrijden thuis gewonnen. 1 gelijkspel tegen de nummer 2. Kalloni hebben 2 van de laatste 5 uitwedstrijden verloren en 3 gelijkgespeeld.
Pierikos - Vizas Megaron (y)
Pierikos wint, quotering van 1,42.
Uitleg:
Pierikos staat 5e in de competitie en hebben 3 van de laatste 5 thuiswedstrijden gewonnen, 1 verloren en 1 gelijkgespeeld. Vizas Megaron staat 16e in de competitie en hebben 4 van de laatste 5 uitwedstrijden verloren en 1 gelijkgespeeld.
Zodra ik meer tips heb dan post ik ze voor jullie. Veel succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar alialyan
Country flagalialyan in 14-03-2012 09:25 Leden topics
in 14-03-2012 09:25 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanks voor de tip. ik speel hem mee met 1/10
0 Vind ik leuk's
Single:
Kaiserslautern - Schalke 04
Uitploeg scoort in beide helften; JA! 3,40 @ Unibet.
Uitleg:
Kaiserlautern staat laatste in de bundesliga. Schalke speelt de heel goed en denk wel dat ze in beide helften kunnen scoren!
Veel succes.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.