Tips Klaasieboy
Hierbij mijn eerste tip:
tip: Queen Park Rangers-Brighton= 1,83 op winst voor Queen Park Rangers bij ComeOn.
Nunmmer 2 tegen Nummer 15. Queen Park Rangers heeft laatste 5 wedstrijden niet meer verloren.
tip: Queen Park Rangers-Brighton= 1,83 op winst voor Queen Park Rangers bij ComeOn.
Nunmmer 2 tegen Nummer 15. Queen Park Rangers heeft laatste 5 wedstrijden niet meer verloren.
in 18-09-2013 06:34 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
klaasieboy:
Hierbij mijn eerste tip:
Hierbij mijn eerste tip:
Oppassen met die klassementen.Zie gisteren:Millwall 3-1 Blackpool (laatste tegen 1e en Blackpool had ook nog geen wedstrijd verloren van de 6)
Toch sccs ;-)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Had Blackpool helaas gisteren ook. Maar we blijven het gewoon proberen. :p
Ik speel deze ook. Mooie odd voor een ploeg die ook nog eens thuis speelt. Heb wel hoge verwachtingen van QPR. Blackpool speelde gister uit wat sowieso nooit mijn voorkeur heeft. Ik bet zelf eigenlijk altijd op een thuisspelende ploeg. Succes!
Tip voor vandaag:
Empoli - Padova= 2
Odd bij ComeOn is 1,60
Nummer 1 thuis tegen nummer 22
Empoli - Padova= 2
Odd bij ComeOn is 1,60
Nummer 1 thuis tegen nummer 22