Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips & Dips van ;o) Lohocla

Waarom ? ik weet het niet maar achterblijven kan ik niet doen, heb nog niet de gewenste tijd om tip verslagen te gaan schrijven, maar als je in de tip competitie op de eerste plaats gaat in je 2de maand als lid kun je niet achter blijven met een eigen topic ;o)
Hopelijk komen hier dan ook succesvolle tips, verwacht geen honder 10/10 bets, ik ben een low stake player met gematigde odds, verwacht hier geen grote winsten, maar ik probeer een constante lijn te halen. (wat met de nieuwe maand nog niet aan het lukken is al behoorlijk wat tegenslag last minute)
Ik hou jullie binnenkort op de hoogte van m'n tips via deze weg, maar hopelijk ook kun je vaak m'n tips gemakkelijk vinden door op het lelijke aapje te klikken die hopelijk nog vaak bovenaan mag staan pronken.
Veel succes aan m'n volgers, volgen jullie niet dan gaan jullie alvast geen geld aan mij verliezen, als jullie me toch volgen en geld verliezen sorry ;o) maar je wist het wellicht zelf niet beter (h)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lohocla
Country flaglohocla in 3-07-2012 11:52 Leden topics
in 3-07-2012 11:52 Leden topics
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.