Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Thijs1212 tips

Goedenavond,
Ben nieuw op deze website en ik zie gelijk dat veel mensen een eigen topic hebben.
Daarom maak ik er ook maar gelijk eentje aan.
Ik wed sinds het WK2010 en heb wisselende resultaten. Door een aantal goede picks achter elkaar vorig jaar aan het einde van het seizoen heb ik ongeveer een winst behaald van 500 euro.
Ik ben een redelijke actieve gebruiker op de Britse website: http://forum.punterslounge.com/.
Ik was er nog niet van op de hoogte dat er ook zo'n website was in 't Nederland. Ik kende alleen 'totoboytips', deze man hadden wel redelijke tips, maar zijn website was zeer amateuristisch. Een vriend attendeerde mij vandaag op deze website en heb gelijk een account aangemaakt.

Ik wed volgens het taartensysteem en ik speel mijn weddenschappen in dit topic altijd bij Unibet.
Single's en wat kleinere combi's kan je in dit topic dus van mij verwachten vanaf 1 november. Ik zal mijn tips altijd goed toelichten.
Ik begin met een bankroll van 200 euro en zal dit langzaam gaan opbouwen.
Thijs1212,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thijs1212
Country flagthijs1212 in 30-10-2011 20:16 Leden topics
in 30-10-2011 20:16 Leden topics
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.