Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanks Santi, top hoor!
0 Vind ik leuk's
@Timlechatain
In supertiebreak is elk punt inderdaad van belang, maar je ziet vaak dat dan het beste duo overeind blijft. Als je op een underdog bet kun je daarom soms beter +1,5 set spelen, zodat je niet afhankelijk bent van die supertiebreak.
Paire/Wawrinka vs. Seppi/Youzhny @2.15 2/10
50/50 match, dus kleine value bij Paire/Wawrinka. Daarom ook maar een kleine inzet.
Marosi/Moulton vs. Flipkens/Kvitova @2.40 2/10
Flipkens' spel is niet geschikt om goed dubbeltennis te kunnen spelen. Ze speelt wel met Kvitova dus daarmee heeft ze wel een goede partner, maar ze staat tegenover 2 meer ervaren dubbelspeelsters en ik denk dat zij aan het langste eind zullen trekken. +1,5 set bij SBO @1.44 vind ik te laag, maar misschien stijgt deze nog later vanavond. Anders speel ik die ook nog met een iets grotere stake.
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook een keertje mee :)
0 Vind ik leuk's
Speel Marosi/Moulton mee voor 25 eetjes (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Volgende keer beter (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ja, inderdaad zonde. Vooral die damesdubbel die ik volgde kon alle kanten op, maar helaas viel dat de verkeerde kant op. Gelukkig die ook maar small stake gespeeld, vanavond weer dameswedstrijden waarin ik een favoriet zie met mooie odds en dus ook iets grotere stake speel:
Grandin/Jurak vs. King/Kleybanova @1.92 (SBO) 4/10
Mijn twee favoriete damesdubbelduo's hebben gewisseld van partner. Ik speelde altijd graag op Jurak/Marosi en Grandin/Uhlirova, want die versloegen 9/10 keer altijd de mindere dubbelduo's tegen odds van rond de 1.50. Nu vormt Grandin een duo samen met Jurak en speelden vorige week al samen in Toronto, waar ze in supertiebreak verloren van Zheng/Mirza. De tegenstander King heb ik wel eens voorbij zien komen in het dubbelcircuit, maar zegt mij niet veel qua resultaten en datzelfde geldt voor Kleybanova. Grandin/Jurak is wat mij betreft dus favoriet, terwijl de odds het een 50/50 match vinden. Value dus op Grandin/Jurak imo.
Black/Erakovic vs. Kerber/Petkovic @1.60(Unibet) 4/10
Black/Erakovic vind ik nog altijd een goed duo en degene die mij al wat langer volgen weten dat ik ze redelijk vaak speel. 2 weken terug wonnen ze nog van Huber/Llagostera Vives, ook een van de betere duo's op de tour, terwijl Kerber/Petkovic sinds Roland Garros geen wedstrijd meer heeft gespeeld. Hun laatst gespeelde wedstrijd op Roland Garros was ook tegen Black/Erakovic waar Blackie met 2-0 in sets won. Genoeg reden voor mij om op Black/Erakovic te spelen.
Husarova/Niculescu vs. Groenefeld/Peschke @3(Unibet) 2/10
Husarova won 2 weken terug nog met Chan samen van Groenefeld/Peschke en krijgt vaak odds van rond de @3 tegen goede dubbelduo's. Ik vind haar een van de beste dubbelaarsters op de tour en heeft al zeer veel ervaring. Nu speelt ze met Niculescu wat op zich geen verkeerd speelster is alleen wel veel slice gebruikt. Toch denk ik dat ze een redelijke kans hebben en de odds dichter bij elkaar horen te liggen. Odd van @3 is zeker de moeite waard om small stake te proberen.
Zometeen overigens nog kijken of ik een live-betje kan plaatsen bij Unibet op Brown/Marx in challenger dubbelspel Meerbusch (Dui). Die staan pre-match aan 1.33, bij een iets hogere odd of bij 1e setverlies, ook zeker de moeite waard om te pakken.
Succes voor degene die meespelen!
0 Vind ik leuk's
Loopt niet echt lekekr he laatste dagen als ik het zo volg..
0 Vind ik leuk's
Klopt, afgelopen 2 dagen niet, daarvoor had ik een mooie winning streak. Komt met name doordat ik damesdubbels speelde afgelopen 2 dagen, dus vanavond maar weer gewoon herendubbels ;)
0 Vind ik leuk's
Heb niet heel veel tijd om uit te typen, dus mocht je nog vraag hebben kun je ff pm'en
Vanavond:
LLodra/Mahut vs. Fyrstenberg/Matkowski @1.87 2/10
Bereikten weliswaar finale op Roland Garros, maar daarna loopt het eigenlijk niet goed bij de Fransen. Geen geweldige resultaten meer geboekt in de dubbel en vandaag tegen Fyr/Mat zie ik die kans vrij klein. De polen speelden vorige week in Montreal vrij goed toernooi en wonnen o.a. van Mirnyi/Tecau en Granollers/Lopez. Dan moet Llodra/Mahut voor hun ook zeker te doen zijn.
Peya/Soares vs. Mirnyi/Tecau @2.10 2/10
Blijft mijn duo om te spelen en vandaag hebben ze een leuke odd tegen Peya/Soares. Deze duo's zijn zeer aan elkaar gewaagd en is een echte 50/50 match imo. Zie Mirnyi/Tecau toch aan het langste eind trekken en een oddje van 2.10 is mooi om te spelen.

Bopanna/Roger-Vasselin vs. Seppi/Youzhny @1.68 3/10
Puur gebaseerd op wel ervaren dubbelaars tegen twee enkelaars in het ATP-toernooi. Verwacht dat de ervaring bij Bop/Rog de doorslag zal geven en zij redelijk simpel zullen winnen.
Fish/Melzer vs. Granollers/Lopez @2.33 2/10
Dit zou wel eens een verrassing kunnen worden. Fish heeft al vaker redelijke goede resultaten geboekt in het dubbelspel en ook Melzer is ervaren. Granollers/Lopez redelijk wisselvallig en kunnen vandaag zomaar van hun verliezen. Voor deze odd wil ik die gok wel wagen.
Janowicz/Kubot vs. Kohlschreiber/Tipsi @1.75 3/10
Tipsi is al een tijdje uit vorm en niet meer zo degelijk en met Kohlschreiber heeft hij wel een redelijk speler aan zijn zijde, maar Janowicz/Kubot is in dubbelspel een klasse beter. Janowicz met zijn service al belangrijk en Kubot heeft al veel mooie overwinningen geboekt met Chardy in het verleden met dubbelspel. Verwacht daarom een overwinning voor de Polen.
Hlavackova/Raymond vs. Kerber/Petkovic @2.10 1/10
Eindstation voor Kerber/Petkovic nu. Gister hadden Black en Erakovic hun er al uit moeten gooien, maar door 10 dubbele fouten en 10 breakkansen onbenut verloren ze 2x in tiebreak. Nu moeten de Duitsers weer tegen 2 ervaren dubbelaars en zie ze dat niet weer winnen. Daarnaast ook een mooie odd om te spelen.
Goerges/Zahlavova vs. Flipkens/Kvitova @1.60 1/10
Ingespeeld damesduo tegen naar mijn mening slecht duo. Flipkens is met haar spel niet echt gemaakt om dubbel te spelen. Toch wonnen ze vorige ronde wel knap, maar ik denk dat het nu wel gedaan is.
Combo: Janowicz/Kubot, Bopanna/Vasselin en Goerges/Zahlavova @4.71 2/10
0 Vind ik leuk's
Vorige ronde kleine winst overgehouden en deze week maar weer opnieuw proberen met WTA/ATP dubbels. Straks om 20.00 een van mijn favoriete damesduo's om te spelen Chan/Husarova.
Chan/Husarova vs. Hradecka/Zakopalova @1.92 (SBO) 5/10
Chan/Husarova haalde 2 weken terug nog de finale in Carlsbad door o.a. overwinningen op Jankovic/Srebotnik en Groenefeld/Peschke, maar verloren daarin wel helaas. Nu moeten ze tegen een duo wat nog nooit met elkaar gespeeld heeft, maar apart zijn het allebei wel redelijke dubbelaars. Hradecka heeft mooie resultaten geboekt met Hlavackova in t verleden, maar Zakopalova niet echt. Daarnaast speel Husarova samen met Chan toch wel het beste van alle medespeelsters die ze tot nu toe gehad heeft. Daarom speel ik op hun en ik ben er van overtuigd dat ze zullen gaan winnen.
Grandin/Jurak vs. Medina/Srebotnik @3.30 1/10
Deze wedstrijd ligt een stuk dichter bij elkaar dan de bookmakers hier doen vermoeden. Blijft een lastige pot voor Grandin/Jurak maar ik zie ze wel voor een verrassing zorgen, dus een kleine stake erop.
Bryan/Bryan vs. Granollers/Lopez -1,5 set @1.90 3/10
Gebroeders Bryan verloren gisteren weliswaar een setje van Gonzales/Lipsky, maar vaak winnen ze een wedstrijd wel in 2 sets ook tegen de wat betere duo's op de tour. Voor een odd van 1.90 vanavond is deze zeker de moeite waard om te proberen!
Sijsling/Seppi vs. Begemann/Emmrich @2.09 2/10
Sijsling staat laatste tijd goed te dubbelen en bereikte afgelopen 2 ATP toernooien finale samen met Roger-Vasselin. Nu speelt hij met Seppi die ook zijn dubbeltoernooitjes meepakt waar hij kan en meestal niet heel onverdienstelijk. Ze moeten tegen Begemann/Emmrich, op zich een goede tegenstander maar hebben nog niet op hard court gespeeld tot nu toe, waar Sijsling en Seppi dat wel hebben gedaan. Daarom zie ik hun als favoriet in deze match en ga ik dus voor Sijsling/Seppi.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.