Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zo voor morgen:
Lindstedt/Nestor vs. Fleming/Marray @2.36 7/10
Lindstedt/Nestor vind ik niet zo'n geslaagd duo. Verliezen afgelopen tijd vaak van mindere duo's. Zowel in Eastbourne als Queens vlogen ze in 1e ronde eruit tegen Del Potro/Cilic en Matkowski/Nielsen. Fleming/Marray schat ik nog hoger in dan deze twee duo's en voor eigen publiek denk ik een overwinning voor de Engelsen. Recente resultaten en hoe ik ze heb zien spelen vind ik ze ook erg overtuigend en daarom bet ik ook op hun. Odd vind ik veels te hoog en daarom maar flinke stake erop. Verwacht dat deze morgenochtend stuk lager zal liggen dan @2.36.
Mirnyi/Tecau vs. Dodig/Melo @1.60 5/10
Mir/Tec hebben goeie aanloop gehad naar Wimbledon (winst in Rosmalen), alleen 1e 2 rondes hebben ze wat moeite gehad met wat mindere duo's. Toch verwacht ik dat ze van Dodig/Melo winnen, omdat ik hun ook niet erg overtuigend vind laatste tijd. De 1e 2 rondes wonnen ze wel overtuigend, maar dat mocht ook verwacht worden tegen die duo's. Daarnaast moet Dodig daarvoor ook nog enkelen, dus dat zal ook nog enigszins meespelen denk ik. Vandaar weer met redelijke stake op Mir/Tec!
Levine/Pospisil vs. Bhupati/Knowle @1.45 5/10
Levine/Pospisil voor mij enige onbekende duo dat er nog in zit. Wel knappe overwinningen geboekt, maar tegen Bhupati/Knowle gaan ze het niet redden denk ik. Puur omdat ze betere dubbelaars zijn en meer ervaring hebben. @1.45 is zeker nog een redelijke odd om ze te pakken.
Peya/Soares vs. Bopanna/Roger-Vasselin @1.43 5/10
Deze hoef ik niet echt uit te leggen denk ik. Speel bijna altijd op Peya/Soares. Vorige ronde zeer moeilijk tegen Hanley/Smith, maar die stonden dan ook zeer goed te spelen. Bop/Rog wonnen nipt van Brands/Rosol in 5 sets. Verwacht een overwinning voor mijn duo ;)
Bryan/Bryan vs. Huey/Inglot -1,5 set @1.25 5/10
Llodra/Mahut vs. Blake/Melzer @3.40 2/10
Blake/Melzer speelde ik vorige ronde al niet tegen Murray/Peers, omdat ze los van elkaar al eerder bewezen hebben goede dubbelaars te zijn. Nu ze Murray/Peers verslagen hebben ben ik ervan overtuigd dat ze samen ook wel potten kunnen breken tegen Llodra/Mahut. Helemaal omdat de Fransen vorige week in Rosmalen in 2 sets eraf gingen tegen Begemann/Emmrich. Schat Blake/Melzer minimaal gelijkwaardig in, oddje van @3.30 is daarom zeker de moeite waard om te pakken met kleine stake.
Edmund/Bouchard vs. Nielsen/Arvidsson @1.55 3/10
Edmund is geen dubbelaar en ook Bouchard niet echt bekend op WTA-tour. Nielsen uiteraard wel en die zal ook het verschil maken denk ik. Mooie odd om te spelen vind ik zo.
Combo: Nie/Arv, Bry/Bry, Pey/Soa, Mir/Tec, Bhu/Kno @5.6 2/10
Funcombo: Bla/Mel, Fle/Mar, Pey/Soa, Mir/Tec @17.8 1/10
0 Vind ik leuk's
De favorieten lieten het afweten vorige ronde. Morgen mooi weer op Blake/Melzer, die hebben zich wel bewezen dit toernooi en gaan denk ik in de finale komen tegen de Bryans. Ik zie ze wel afrekenen met Dodig/Melo.
Blake/Melzer vs. Dodig/Melo @1.92 5/10
3-0 sets (bwin) @5 1/10
-1,5 set (bwin) @2.45 3/10
0 Vind ik leuk's
Speel deze met je mee! Zag hem ook, best aardige quote
0 Vind ik leuk's
Djokovic/Murray finale @2.52 10/10 binnen :D
Was toch wel redelijk free money dit soort odds nadat Federer en Nadal eruit lagen.
0 Vind ik leuk's
Vandaag 5/10 op Bryan Bryan to win 3-0 in sets @2.35 (bwin)
en 5/10 op Bryan Bryan to win 3-1 in sets @3.75 (Unibet)
Ik zie ze eerlijk gezegd geen 5 sets nodig hebben tegen Dodig/Melo, vandaar dat ik voor deze 'safe bet' ga!
0 Vind ik leuk's
Bryan/Bryan _O_ 8,75 units winst :D!
0 Vind ik leuk's
Vandaag wat dubbeltjes op het programma:
Murray/Peers @1.50 vs. Siljestrom/Zelenay 7/10
Davydenko/Tursunov @1.80 vs. Dlouhy/Klizan 2/10
Begemann/Emmrich @1.60 vs. Bednarek/Kowalczyk 3/10 (Ook nog eens in eigen land, moet goedkomen)
Copil/Tecau @1.65 vs. Hajek/Polasek 4/10 (Hebben al vaker samen gedubbeld in Davis cup voor Roemenie)
Combo: Mur/Pee, Cop/Tec, Dav/Tur, Beg/Emm @7.1 1/10
0 Vind ik leuk's
Lange tijd gewacht weer op een dubbelpot met value:
Donskoy/Istomin vs. Fleming/Marray @1.62 5/10
Helemaal op hardcourt moet dit goed gaan komen voor Fleming/Marray. Op gravel hadden ze nog wel problemen gekregen denk ik, want daar vind ik ze ook iets minder. Echter vind ik beide dubbelaars een klasse beter dan allebei hun tegenstanders, dus dit moet echt wel gaan lukken. 1.62 zeker de moeite waard. Had ze zelf rond de 1.45 gegeven voor de winst.
0 Vind ik leuk's
Speel hem mee, Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Heb hem ook meegespeeld!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.