Tips (tennis) van: Santi21
Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5
Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5
Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vandaag nieuwe poging:
Granollers/Lopez vs. Marrero/Verdasco @2.02 4/10
Deze hoef ik hier niet meer toe te lichten denk ik. Vrij recent al 2x eerder tegen elkaar en 2x won Marrero/Verdasco. En toch blijft de bookmakers Gran/Lop elke keer als favoriet aanwijzen :S.
Husarova/Lisicki vs. Pavlyuchenkova/Safarova @2.42 4/10
Gisteren had ik ook ingezet op Lisicki/Husarova @3.75 tegen Petrova/Srebotnik en die wonnen ze, weliswaar met moeite. Maar Lisicki stond zeer goed te enkelen in de vorige ronde en Husarova een zeer goede dubbelspeelster. Dit is zeker een leuke bet om te spelen!
Bhupatti/Bopanna vs. Monaco/Zeballos @2.66 2/10
Het proberen waard. Vooral Monaco vind ik laatste tijd erg overtuigend spelen en Zeballos heeft al veel ervaring in de dubbel. Bhupatti/Bopanna konden het afgelopen jaar mij niet echt overtuigen in de keren dat ze samen speelde. Speel hem niet met grote stake, dit blijft een gok.
Melzer/Paes vs. Haas/Stepanek @2 2/10
Haas en Stepanek zijn zeer degelijke enkelaars en dubbelen laatste tijd steeds vaker met elkaar en raken op elkaar ingespeeld. Gister wonnen ze ook weer van Dmitrov/Raonic wat toch geen verkeerde dubbel is. Melzer/Paes zie ik het op gravel lastig krijgen tegen hun twee.
Granollers/Lopez vs. Marrero/Verdasco @2.02 4/10
Deze hoef ik hier niet meer toe te lichten denk ik. Vrij recent al 2x eerder tegen elkaar en 2x won Marrero/Verdasco. En toch blijft de bookmakers Gran/Lop elke keer als favoriet aanwijzen :S.
Husarova/Lisicki vs. Pavlyuchenkova/Safarova @2.42 4/10
Gisteren had ik ook ingezet op Lisicki/Husarova @3.75 tegen Petrova/Srebotnik en die wonnen ze, weliswaar met moeite. Maar Lisicki stond zeer goed te enkelen in de vorige ronde en Husarova een zeer goede dubbelspeelster. Dit is zeker een leuke bet om te spelen!
Bhupatti/Bopanna vs. Monaco/Zeballos @2.66 2/10
Het proberen waard. Vooral Monaco vind ik laatste tijd erg overtuigend spelen en Zeballos heeft al veel ervaring in de dubbel. Bhupatti/Bopanna konden het afgelopen jaar mij niet echt overtuigen in de keren dat ze samen speelde. Speel hem niet met grote stake, dit blijft een gok.
Melzer/Paes vs. Haas/Stepanek @2 2/10
Haas en Stepanek zijn zeer degelijke enkelaars en dubbelen laatste tijd steeds vaker met elkaar en raken op elkaar ingespeeld. Gister wonnen ze ook weer van Dmitrov/Raonic wat toch geen verkeerde dubbel is. Melzer/Paes zie ik het op gravel lastig krijgen tegen hun twee.
Marrero-Verdasco 7-6 en 6-3! Bedankt voor de tip, was een leuke :p
Jammer van Lisicki in de tiebreak!
Carpe diem!
stvv44:
Ja stonden 2e set zelfs 5-0 voor ! Zonde van die twee andere bets; dwongen allebei supertiebreak af maar konden hem niet winnen.
Kleine winst overgehouden gisteren, zonde van die andere 2. Dwongen allebei een supertiebreak af maar vielen allebei de verkeerde kant op.
Vandaag:
Bryan/Bryan vs. Haas/Stepanek @1.30 7/10
Mooie odd om te spelen. Oddje van 1.20/1.25 was op zijn plaats geweest.
Bij deze pak ik ook mooi -1,5 set mee @1.94! Zo'n hoge odd krijgen de gebroeders Bryan niet vaak voor winnen in 2 sets (meestal @1.50) en volgens mij overschatten ze hier de dubbel Haas/Stepanek.
Lindstedt/Nestor vs. Peya/Soares @1.82 2/10
Peya/Soares mijn een van mijn favo dubbels om te spelen, dus vandaag ook weer. Tegenstanders zijn wel gelijkwaardig, maar verwacht dat Peya/Soares aan het langste eind trekken.
Chardy/Kubot vs. Bhupatti/Bopanna +1,5 set @1.54 2/10
Wonnen onverwacht dik van Qureshi/Rojer in vorige ronden en Bhu/Bop hadden het gister al moeilijk genoeg tegen Monaco/Zeballos. Verwacht dat ze wel een setje kunnen pakken. Ditmaal maar geen risico wat betreft de supertiebreak en gewoon een +1,5 set.
Pavlyuchenkova/Safarova vs. Mladenovic/Voskoboeva @2.28 2/10
Wonnen gister zeer verrassend van Makarova/Vesnina. Denk dat ze ook wel van Pav/Saf kunnen winnen. Voor een odd van 2.28 het proberen waard, weliswaar small stake.
Vandaag:
Bryan/Bryan vs. Haas/Stepanek @1.30 7/10
Mooie odd om te spelen. Oddje van 1.20/1.25 was op zijn plaats geweest.
Bij deze pak ik ook mooi -1,5 set mee @1.94! Zo'n hoge odd krijgen de gebroeders Bryan niet vaak voor winnen in 2 sets (meestal @1.50) en volgens mij overschatten ze hier de dubbel Haas/Stepanek.
Lindstedt/Nestor vs. Peya/Soares @1.82 2/10
Peya/Soares mijn een van mijn favo dubbels om te spelen, dus vandaag ook weer. Tegenstanders zijn wel gelijkwaardig, maar verwacht dat Peya/Soares aan het langste eind trekken.
Chardy/Kubot vs. Bhupatti/Bopanna +1,5 set @1.54 2/10
Wonnen onverwacht dik van Qureshi/Rojer in vorige ronden en Bhu/Bop hadden het gister al moeilijk genoeg tegen Monaco/Zeballos. Verwacht dat ze wel een setje kunnen pakken. Ditmaal maar geen risico wat betreft de supertiebreak en gewoon een +1,5 set.
Pavlyuchenkova/Safarova vs. Mladenovic/Voskoboeva @2.28 2/10
Wonnen gister zeer verrassend van Makarova/Vesnina. Denk dat ze ook wel van Pav/Saf kunnen winnen. Voor een odd van 2.28 het proberen waard, weliswaar small stake.
Altijd goed cashen met de gebroeders Bryan :D Zonde dat die dames het weer verkloten in die STB.
Vandaag al een goede dag achter de rug en ik kwam deze nog tegen om 17.30!
Challenger dubbel met veel value (Bordeaux):
Cabal/Farah vs. Schwank/Souza @1.50 7/10
Goede dubbelaars met name op gravel en laten ze daar nu net op spelen. Odd van 1.50 vind ik veels te hoog en dus speel ik cabal/farah met een grotere stake dan normaal!
Challenger dubbel met veel value (Bordeaux):
Cabal/Farah vs. Schwank/Souza @1.50 7/10
Goede dubbelaars met name op gravel en laten ze daar nu net op spelen. Odd van 1.50 vind ik veels te hoog en dus speel ik cabal/farah met een grotere stake dan normaal!
Hij wordt jammer genoeg niet aangeboden op unibet..
thesluziger:
Volgens mij komt hij na de wedstrijd van Mahut/Roger-vasselin vs. Bednarek/Kowalczyk, daar kun je live op wedden bij Unibet en is ook live-stream van. Zal Cabal/Farah ook wel live uitgezonden worden en dus ook beschikbaar zijn om op te betten!
Gok dat die rond 6 uur begint, gezien de stand bij Mahut.
Gold tips hier beschikbaar! :D
Uitzondering op de tennistips. Songfestival waar ik vorig jaar veel winst mee heb kunnen pakken!
Altijd leuk en winstgevend om op te wedden:
(Definitieve poll semi 1 van media)
http://d1ts6jfd4blh12.cloudfront.net/medium/2875c4d6-bc8f-11e2-8223-12313b003815.jpg">
Voor vanavond speel ik deze:
Denmark to win semi @2 10/10
Denmark top 3 in semi 1 @1.12 10/10
Netherlands top 3 in semi 1 @3.8 2/10
Belgium to qualify @3.2 1/10
Austria to qualify @2.9 1/10
Croatia not to qualify @3.2 2/10
Cyprus not to qualify @1.28 5/10 (Griekenland ook niet in deze semi, dus vallen hun punten ook nog weg)
Estonia not to qualify @1.80 2/10 (Vissen in dezelfde vijver als Ukraine en Rusland, alleen zijn hun liedjes beter volgens de kenners)
Litouwen to qualify pak ik misschien live. Staat aan @3.80, maar is een van de weinige popliedjes en als uitvoering goed is, zie ik dit nog wel gebeuren
Altijd leuk en winstgevend om op te wedden:
(Definitieve poll semi 1 van media)
http://d1ts6jfd4blh12.cloudfront.net/medium/2875c4d6-bc8f-11e2-8223-12313b003815.jpg">
Voor vanavond speel ik deze:
Denmark to win semi @2 10/10
Denmark top 3 in semi 1 @1.12 10/10
Netherlands top 3 in semi 1 @3.8 2/10
Belgium to qualify @3.2 1/10
Austria to qualify @2.9 1/10
Croatia not to qualify @3.2 2/10
Cyprus not to qualify @1.28 5/10 (Griekenland ook niet in deze semi, dus vallen hun punten ook nog weg)
Estonia not to qualify @1.80 2/10 (Vissen in dezelfde vijver als Ukraine en Rusland, alleen zijn hun liedjes beter volgens de kenners)
Litouwen to qualify pak ik misschien live. Staat aan @3.80, maar is een van de weinige popliedjes en als uitvoering goed is, zie ik dit nog wel gebeuren