Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: de-4-musketiers

Hallo,
Wij zijn een groep van 4 vrienden die al een geruime tijd betten op voetbal en NBA, wij willen onze tips graag met jullie delen vandaar dat we dit topic openen. Wij spelen voornamelijk singles en af en toe ook combies maar met een odd van 2
Onze combi van vandaag is:
Oostende - Anderlecht (2) Anderlecht to win 1.45
Real madrid - Sevilla (1) Real madrid to win 1.17
Juventus - Catania (1) Juventus to win 1.15
Odd: 1.94
Succes voor diegene die meespelen !! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar de-vier-musketie
Country flagde-vier-musketie in 30-10-2013 14:45 Leden topics
in 30-10-2013 14:45 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik volg jullie en speel hem uiteraard weer mee.
0 Vind ik leuk's
Passen jullie de verdubbelingsstrategie ook toe wanneer jullie een weddenschap verliezen of blijven jullie telkens 20 euro inzetten voor een weddenschap, ook al verlies jel 2 weddenschappen op rij?
0 Vind ik leuk's
hello1982:
Passen jullie de verdubbelingsstrategie ook toe wanneer jullie een weddenschap verliezen of blijven jullie telkens 20 euro inzetten voor een weddenschap, ook al verlies jel 2 weddenschappen op rij?

Hallo hello :)
Nee, doen we liever niet. We spelen de combinaties elke x met 20 euro. Het kan zo zijn dat er een negatieve reeks uit komt, en dan gaan de bedragen rap omhoog. Er zijn al veel mensen (en topics) de mist in gegaan met dit systeem. Als we gewoon zo door blijven spelen, en de combinaties zijn goed maken we ook winst.
De tip komt uit voor 17:00!
Succes!
0 Vind ik leuk's
Een voor allen, allen voor een.
Werk ook even jullie wins/losses tabel bij, ben benieuwd hoe het ervoor staat (a)
0 Vind ik leuk's
fullpilot:
Werk ook even jullie wins/losses tabel bij, ben benieuwd hoe het ervoor staat (a)

Sinds vorige week woensdag staan we nog op + 40 als het goed is. We werken het elke maandag bij (per weeknr.)
0 Vind ik leuk's
Een voor allen, allen voor een.
De combinatie voor vandaag:
AZ Alkmaar - Shayktor Karagandy (1) AZ Alkmaar to win (1.18)
Standard de Liege - Redbull Salzburg over 1.5 (1.20)
Pandurii Targu Jiu - Fiorentina over 1.5 (1.26)
PSV Eindhoven - Dinamo Zagreb under 4.5 (1.13)
Odd: 2.02
Succes!
0 Vind ik leuk's
Een voor allen, allen voor een.
Jongens ik heb zo veel vertrouwen in jullie dat ik er 100 op zet. En nu maar duimen!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mee, succes (y)
0 Vind ik leuk's
Alleen az nogg. ComeOnnnnn!!
0 Vind ik leuk's
thanx mannen, goede bet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.