Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor morgen:
Litouwen Onder 21 - Zweden Onder 21 2 (1,40)
Moldavië Onder 21 - Portugal Onder 21 2 (1,30)
Litouwen Onder 21 - Zweden Onder 21 2 (1,40)
Moldavië Onder 21 - Portugal Onder 21 2 (1,30)
Mensen,
Ik ga mijn tips voortaan op Wedlog zetten, de mensen die interesse hebben kunnen dagelijks kijken op:
http://mrunibet.wedlog.net/
(y)
Ik ga mijn tips voortaan op Wedlog zetten, de mensen die interesse hebben kunnen dagelijks kijken op:
http://mrunibet.wedlog.net/
(y)
Ik ga mijn topic weer actiever bijhouden, voor vanavond de volgende combo:
York City - Bath City 1 @1.45
Barcelona - Ac Milan 1 @1.22
Genk - Valencia dnb 2 @1.28
Notering: 2,26
Verder nog een combo met een iets mindere inzet op:
Apoel - Zenith Dnb 2 @1.60
Chelsea - Leverkusen 1 @1.53
Telford - Luton 2 @1.80
Tip om notering iets op te hogen: Rochdale - Scunthorpe over 1.5 @1.25
Succes allemaal vanavond.
York City - Bath City 1 @1.45
Barcelona - Ac Milan 1 @1.22
Genk - Valencia dnb 2 @1.28
Notering: 2,26
Verder nog een combo met een iets mindere inzet op:
Apoel - Zenith Dnb 2 @1.60
Chelsea - Leverkusen 1 @1.53
Telford - Luton 2 @1.80
Tip om notering iets op te hogen: Rochdale - Scunthorpe over 1.5 @1.25
Succes allemaal vanavond.
Gisteren aardig wat 'pech' gehad met Barcelona, maar voor vandaag hopelijk beter. Ik speel vanavond:
SpVgg Unterhaching - Werder Bremen II 1 @1.57
Inter - Trabzon 1 @1.40
Zagreb - Real Madrid 2 @1.25
Zagreb - Real Madrid over 2.5 @1.57
Man City - Napoli over 2.5 @1.57
Als je bij Unterhaching naar de statistieken kijkt weet je genoeg, hoewel het altijd een lagere divisie blijft, heb ik hier wel vertrouwen in.
SpVgg Unterhaching - Werder Bremen II 1 @1.57
Inter - Trabzon 1 @1.40
Zagreb - Real Madrid 2 @1.25
Zagreb - Real Madrid over 2.5 @1.57
Man City - Napoli over 2.5 @1.57
Als je bij Unterhaching naar de statistieken kijkt weet je genoeg, hoewel het altijd een lagere divisie blijft, heb ik hier wel vertrouwen in.
Als iemand een opmerking heeft op bovenstaande combo, of zelf een tip heeft dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
Ben benieuwd vanavond!
Ben benieuwd vanavond!
mrunibet:
Als iemand een opmerking heeft op bovenstaande combo, of zelf een tip heeft dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! Ben benieuwd vanavond!
Als iemand een opmerking heeft op bovenstaande combo, of zelf een tip heeft dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! Ben benieuwd vanavond!
ik moet Unterhaching nog hebben voor m'n combi :)
Zag em vanmorgen staan in je topic dus die heb ik meegenomen ;)
Verder SonderjyskE en Tianjin Teda al goed van de combi dus good luck!!
onzemichael:
mrunibet:
Mooi dat je hem hebt meegepakt (y) Nu moeten ze het alleen nog even waarmaken! Ik speel naast bovenstaande ook nog Ajax over 1.5 @1.25
@Michael:
Ben bang dat de Duitsers het vanavond af laten weten (n)
Ben bang dat de Duitsers het vanavond af laten weten (n)
Voor as. weekend hou ik het bij de volgende wedstrijden:
Groningen - Excelsior 1
Feyenoord - De graafschap 1
Aalesund - Sarpsborg 08 1
Levante - Real MAdrid 2
Fulham - Man City 2
Rosenborg - Start 1
Groningen - Excelsior 1
Feyenoord - De graafschap 1
Aalesund - Sarpsborg 08 1
Levante - Real MAdrid 2
Fulham - Man City 2
Rosenborg - Start 1
Ondanks het slechte resultaat bij Manchester City toch nog een leuk poultje goed vandaag.