Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
mrunibet:
Dinsdag 25.09.2012
Hyde United - Alfreton Town
Pick: Over 2,5 1.62
Padova - FC Empoli
Pick: Over 1,5 1.30
Dinsdag 25.09.2012
Hyde United - Alfreton Town
Pick: Over 2,5 1.62
Padova - FC Empoli
Pick: Over 1,5 1.30
Hyde afgelast, Padova binnen.
mrunibet:
Dinsdag 25.09.2012
Ebbsfleet United - Woking
Pick: Over 2,5 1.70
Macclesfield Town - Mansfield Town
Dinsdag 25.09.2012
Ebbsfleet United - Woking
Macclesfield Town - Mansfield Town
1e binnen, 2e afgelast.
Woensdag 26.09.2012
Fc Utrecht - Ajax 2 (1,72)
Stuttgart - Hoffenheim Over 2.5 (1,56)
Napoli - Lazio Over 1.5 (1,22)
Durf je Ajax te pakken? Ze hebben het altijd lastig tegen het stugge Utrecht. Daarnaast hebben ze afgelopen weekend gelijk gespeeld tegen ADO Den Haag, daarvoor verloren van Dortmund, en dit is hun 3e wedstrijd in 8 dagen. Ook hebben ze de afgelopen 3 wedstrijden verloren in Utrecht. Persoonlijk vind ik Utrecht +1 (1.94) er wel goed uit zien. De andere twee zie ik wel helemaal goed komen, Napoli misschien zelfs ook over 2.5.
Succes in ieder geval!
Succes in ieder geval!
debelgique:
Durf je Ajax te pakken? Ze hebben het altijd lastig tegen het stugge Utrecht. Daarnaast hebben ze afgelopen weekend gelijk gespeeld tegen ADO Den Haag, daarvoor verloren van Dortmund, en dit is hun 3e wedstrijd in 8 dagen. Ook hebben ze de afgelopen 3 wedstrijden verloren in Utrecht. Persoonlijk vind ik Utrecht +1 (1.94) er wel goed uit zien. De andere twee zie ik wel helemaal goed komen, Napoli misschien zelfs ook over 2.5. Succes in ieder geval!
Durf je Ajax te pakken? Ze hebben het altijd lastig tegen het stugge Utrecht. Daarnaast hebben ze afgelopen weekend gelijk gespeeld tegen ADO Den Haag, daarvoor verloren van Dortmund, en dit is hun 3e wedstrijd in 8 dagen. Ook hebben ze de afgelopen 3 wedstrijden verloren in Utrecht. Persoonlijk vind ik Utrecht +1 (1.94) er wel goed uit zien. De andere twee zie ik wel helemaal goed komen, Napoli misschien zelfs ook over 2.5. Succes in ieder geval!
Hallo,
Ik durf Ajax inderdaad wel aan ja, puur op mijn gevoel, net als dat ik voelde dat Psv ging winnen afgelopen zondag. Ik zie Utrecht niet nog zo'n wedstrijd spelen net als afgelopen keer tegen Psv. Ze zullen veel strijd leveren vanavond, maar ik denk persoonlijk dat dat niet genoeg zal zijn.
Succes iniedergeval als je zelf Utrecht speelt.
Nog een voor vanavond:
Hannover 96 - 1. FC Nürnberg Over 2.5
FC Zurich - FC St. Gallen Over 2.5
Notering 3.24
mrunibet:
Woensdag 26.09.2012
Woensdag 26.09.2012
........
mrunibet:
........
mrunibet:
Woensdag 26.09.2012
Woensdag 26.09.2012
........
Lijkt me al binnen he ;) nice weer (Y)
84lange84:
mrunibet:
........
mrunibet:
Woensdag 26.09.2012
Woensdag 26.09.2012
........
Lijkt me ook wel ja (y)
debelgique:
Durf je Ajax te pakken? Ze hebben het altijd lastig tegen het stugge Utrecht. Daarnaast hebben ze afgelopen weekend gelijk gespeeld tegen ADO Den Haag, daarvoor verloren van Dortmund, en dit is hun 3e wedstrijd in 8 dagen. Ook hebben ze de afgelopen 3 wedstrijden verloren in Utrecht. Persoonlijk vind ik Utrecht +1 (1.94) er wel goed uit zien. De andere twee zie ik wel helemaal goed komen, Napoli misschien zelfs ook over 2.5.
Succes in ieder geval!
Succes in ieder geval!
En m'n gevoel bleek weer te kloppen :)
op de goeie weg hé (y)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet