Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
draco:
mrunibet:
01.08.2012 Fenerbahce - SC Vaslui 1 (1,42) Spain - Morocco 1 (1,55) Brazil - New Zealand Handicap (0:1) 1 (1,45)
Mooie tip , enkel van Spanje ben ik niet zo zeker: hebben tot heden nog geen match gewonnen en spelen ook nergens meer voor, kunnen hooguit 3é worden ( dus gaan hierna terug naar huis ) en Marokko kan nog 2é worden en doorgaan als ze winnen van Spanje. Marokko heeft trouwens ook gelijkspel gespeeld tegen Honduras (2-2) daar waar Spanje verloor met 0-1 van Honduras. De andere 2 zie ik beter lukken Succes (y) (y) PS : in plaats van Spanje speel ik over 2,5 goals bij Maribor ( @1,42 )01.08.2012 Fenerbahce - SC Vaslui 1 (1,42) Spain - Morocco 1 (1,55) Brazil - New Zealand Handicap (0:1) 1 (1,45)
Draco,
Spanje inderdaad nog niets gewonnen, maar ik ga er vanuit dat ze niet met 0 punten terug willen keren richting Spanje. Wel een linke bet, maar ik ga er toch voor. Als je kijkt wat voor spelers ze hebben rondlopen, moet het er toch een keer uitkomen & ik ga er van uit dat dat vanavond gaat gebeuren. Ze hebben niets te verliezen, dus kunnen zonder druk spelen.
mrunibet:
Draco,
Spanje inderdaad nog niets gewonnen, maar ik ga er vanuit dat ze niet met 0 punten terug willen keren richting Spanje. Wel een linke bet, maar ik ga er toch voor. Als je kijkt wat voor spelers ze hebben rondlopen, moet het er toch een keer uitkomen & ik ga er van uit dat dat vanavond gaat gebeuren. Ze hebben niets te verliezen, dus kunnen zonder druk spelen.
draco:
mrunibet:
01.08.2012 Fenerbahce - SC Vaslui 1 (1,42) Spain - Morocco 1 (1,55) Brazil - New Zealand Handicap (0:1) 1 (1,45)
Mooie tip , enkel van Spanje ben ik niet zo zeker: hebben tot heden nog geen match gewonnen en spelen ook nergens meer voor, kunnen hooguit 3é worden ( dus gaan hierna terug naar huis ) en Marokko kan nog 2é worden en doorgaan als ze winnen van Spanje. Marokko heeft trouwens ook gelijkspel gespeeld tegen Honduras (2-2) daar waar Spanje verloor met 0-1 van Honduras. De andere 2 zie ik beter lukken Succes (y) (y) PS : in plaats van Spanje speel ik over 2,5 goals bij Maribor ( @1,42 )01.08.2012 Fenerbahce - SC Vaslui 1 (1,42) Spain - Morocco 1 (1,55) Brazil - New Zealand Handicap (0:1) 1 (1,45)
Draco,
Das juist , zo idd een blamage voor Spanje zijn mochten ze geen enkel punt pakken, laat staan een match winnen. Daarin heb je gelijk, maar misschien om dat ze weten dat het reeds voorbij is dat ze deze avond de "reserve" laten spelen. Maar op papier moeten ze winnen van Marokko, dus toch een grotere kans op winst. Veel succes
We gaan het zien Draco. Ik speel nóg een combo:
NK Maribor - F91 Dudelange Handicap (0:1) 1 (1,57)
FC Copenhagen - Club Brugge Over 1.5 (1,27)
RSC Anderlecht - FK Ekranas Handicap (0:1) 1 (1,40)
mrunibet:
Deze speel ik blind mee , had bijna (95%) dezelfde gemaakt.
Tipje : heb een topic aangemaakt over wie geschorst en/of gekwetst is en daar zijn voor de matchen van Anderlecht en Brugge toch een spelers bij
https://www.voetbalwedden.net/topic/wie-is-gekwetst-en-wie-is-geschorst--1251/
mrunibet:
Spanje helaas af laten weten (n)
Nu is mijn hoop gevestigd op bovenstaande combo..
mrunibet:
mrunibet:
Heb hem met over 2.5 en zonder handicap bij maribor, dat gaat hem niet meer worden denk ik, hoop voor je dat boven 1.5 lukt en maribor er nog 1 inknalt.
hv08:
mrunibet:
Heb hem met over 2.5 en zonder handicap bij maribor, dat gaat hem niet meer worden denk ik, hoop voor je dat boven 1.5 lukt en maribor er nog 1 inknalt.mrunibet:
We gaan het zien Draco. Ik speel nóg een combo: NK Maribor - F91 Dudelange Handicap (0:1) 1 (1,57) FC Copenhagen - Club Brugge Over 1.5 (1,27) RSC Anderlecht - FK Ekranas Handicap (0:1) 1 (1,40)
Spanje helaas af laten weten (n) Nu is mijn hoop gevestigd op bovenstaande combo..We gaan het zien Draco. Ik speel nóg een combo: NK Maribor - F91 Dudelange Handicap (0:1) 1 (1,57) FC Copenhagen - Club Brugge Over 1.5 (1,27) RSC Anderlecht - FK Ekranas Handicap (0:1) 1 (1,40)
Haha, heb je Hcp Anderlecht en Maribor goed, wordt er niet gescoord bij Kopenhagen Brugge (n)
Geloof niet dat er veel jongens goed zaten gisteren. Altijd ellende met de CL :d
Maar we gaan gezellig door (y)
Maar we gaan gezellig door (y)
-
nottripping:
Geloof niet dat er veel jongens goed zaten gisteren. Altijd ellende met de CL :d Maar we gaan gezellig door (y)
Geloof niet dat er veel jongens goed zaten gisteren. Altijd ellende met de CL :d Maar we gaan gezellig door (y)
Inderdaad nottripping, we gaan gewoon door waar we begin van de week zijn gebleven, vanavond even gisteren rechtzetten :p
mrunibet:
Inderdaad nottripping, we gaan gewoon door waar we begin van de week zijn gebleven, vanavond even gisteren rechtzetten :p
nottripping:
This is the spirit (y)
Na regen komt zonneschijn.
Dus zeer benieuwd naar je bets voor deze avond
Succes ;-)