Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 apr. 2012 om 05:27
draco:
mrunibet:
mrunibet:
Vanochtend lag de site er weer uit, vandaar deze late post. Ik speel voor vanavond: CS Mioveni - FC Otelul Galati 2 (1,70) Fulham FC - Chelsea FC Over 1.5 (1.25) Sligo Rovers FC - Monaghan United FC 1 (,22) Notering: 2.59
Binnen! :)
Well done mate (y) Jammer voor mij dat Sporting Lisbon bleef steken op 1 goal ; maar dankzij de systeemcombo 4/5 toch nog mijn inzet en (kleine) winst bovenop Morgen opnieuw en (iets) beter Thanks (y)

Jammer Draco, maar hopen op winst Sheffield vanavond, speel je 'm mee ?
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
draco:
mrunibet:
mrunibet:
Vanochtend lag de site er weer uit, vandaar deze late post. Ik speel voor vanavond: CS Mioveni - FC Otelul Galati 2 (1,70) Fulham FC - Chelsea FC Over 1.5 (1.25) Sligo Rovers FC - Monaghan United FC 1 (,22) Notering: 2.59
Well done mate (y) Jammer voor mij dat Sporting Lisbon bleef steken op 1 goal ; maar dankzij de systeemcombo 4/5 toch nog mijn inzet en (kleine) winst bovenop Morgen opnieuw en (iets) beter Thanks (y)

Sheffield stond idd al aangekruist om te spelen , maar ik denk opnieuw een (systeem) combo te maken , dit maal in combinatie met Aalen ( stond hier mooie voorbeschouwing van in topic ) + Koln II ( idem als voor Aalen ) + Linfield
http://www.soccerway.com/matches/2012/04/10/germany/3-liga/vfr-aalen-1921-ev/fc-carl-zeiss-jena-ev/1125093/
http://www.soccerway.com/matches/2012/04/10/germany/regionalliga/1-fc-koln-ii/fortuna-dusseldorf-ii/1139033/
http://www.soccerway.com/matches/2012/04/10/northern-ireland/ifa-premiership/linfield-fc/cliftonville-fc/1276386/
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 apr. 2012 om 13:09
Ik zie dat er toch veel mensen Ac Milan spelen, waar ik zelf niet zo'n lekker gevoel bij heb. Als ik me goed heb laten informeren zouden de volgende spelers afwezig zijn bij Milan: Van Bommel, Silva, Antonini, Boateng, Mesbah, Inzaghi, Pato, Cassano, Flamini, merkel en Strasser. Daarentegen mist Chievo ook sowieso 2 spelers. Ik speel hem toch mee vanavond met 6/10.
0 Vind ik leuk's
+ je mist Daniele Bonera en Alberto Aquilani. Beide ontbreken door de gele kaart die ze ontvingen in het duel tegen Fiorentina.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 apr. 2012 om 13:42
joostvwillegen:
+ je mist Daniele Bonera en Alberto Aquilani. Beide ontbreken door de gele kaart die ze ontvingen in het duel tegen Fiorentina.

Nog even het overzicht hier van de afwezigen:
Chievo Verona: Dramé, Uribe, Sardo, Jokic, Acerbi, Gulan, Moscardelli, Mandelli
AC Milan: Van Bommel, Abate, Antonini, Thiago Silva, Inzaghi, Roma, Boateng, Pato, Mesbah, Bonera, Aquilani, Ambrosini
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 apr. 2012 om 20:41
mrunibet:
Ik zie dat er toch veel mensen Ac Milan spelen, waar ik zelf niet zo'n lekker gevoel bij heb. Als ik me goed heb laten informeren zouden de volgende spelers afwezig zijn bij Milan: Van Bommel, Silva, Antonini, Boateng, Mesbah, Inzaghi, Pato, Cassano, Flamini, merkel en Strasser. Daarentegen mist Chievo ook sowieso 2 spelers. Ik speel hem toch mee vanavond met 6/10.

Nou, Milan de 0-1 tóch over de streep getrokken, al was het niet best zoals ik al had verwacht. (y)
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 apr. 2012 om 20:42
mrunibet:
Voor morgen:
Single:
Rochdale FC - Sheffield Utd 2 (1,75)

0 Vind ik leuk's
draco:
mrunibet:
draco:
mrunibet:
mrunibet:

Sheffield stond idd al aangekruist om te spelen , maar ik denk opnieuw een (systeem) combo te maken , dit maal in combinatie met Aalen ( stond hier mooie voorbeschouwing van in topic ) + Koln II ( idem als voor Aalen ) + Linfield
http://www.soccerway.com/matches/2012/04/10/germany/3-liga/vfr-aalen-1921-ev/fc-carl-zeiss-jena-ev/1125093/
http://www.soccerway.com/matches/2012/04/10/germany/regionalliga/1-fc-koln-ii/fortuna-dusseldorf-ii/1139033/
http://www.soccerway.com/matches/2012/04/10/northern-ireland/ifa-premiership/linfield-fc/cliftonville-fc/1276386/

Deze is ook binnen (y) (y) (y)
Proficiat voor ons beiden , en thanks voor tip Sheffield ;-)
Benieuwd naar de tip voor morgen
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 apr. 2012 om 20:58
Inderdaad Draco (y)
Ik zet nét voordat Caroll scoort nog in op over 0.5 goal rest of the game haha (h)
Voor morgen:
Combo 1:
Atletico Madrid - Real Madrid 2 (1,60)
Inter Milan - AC Siena 1 (1,55)
Combo 2:
Wigan Athletic - Manchester United 2 (1,40)
SC Heerenveen - Ajax 2 (1,90)
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 11 apr. 2012 om 11:23
Nog een combo voor vandaag:
Juventus Turin - Lazio Roma 1 (1,42)
Manchester City - West Bromwich Albion 1 (1,25)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.