Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
datel13:
@mrunibet Ik volg nu al een tijdje je log en wat mij opvalt is dat je eigenlijk amper odds van boven de 2 speelt en voornamelijk combo's. Kan je mij uitleggen waarom? Mij is meestal uitgelegd dat een goede wedder met singles ook een prima winst haalt en dat combo's meer voor de lucky beters is. Daarnaast zie ik je ook nooit gelijke spelen spelen terwijl die over het algemeen toch altijd 3+ opleveren qua odd. Zou je mij kunnen uitleggen waarom niet?
@mrunibet Ik volg nu al een tijdje je log en wat mij opvalt is dat je eigenlijk amper odds van boven de 2 speelt en voornamelijk combo's. Kan je mij uitleggen waarom? Mij is meestal uitgelegd dat een goede wedder met singles ook een prima winst haalt en dat combo's meer voor de lucky beters is. Daarnaast zie ik je ook nooit gelijke spelen spelen terwijl die over het algemeen toch altijd 3+ opleveren qua odd. Zou je mij kunnen uitleggen waarom niet?
Datel,
Ieder heeft zo zijn eigen 'speelstijl'. Waarom speelt bijv. het ene team wél met buitenspelers en het andere team niet ? Dat is met het wedden in principe ook. Gelijke spelen speel ik zelf niet inderdaad, heb ik nooi zo'n vertrouwen in. Ik speel daarentegen wél singles, alleen plaats ik niet al mijn weddenschappen hier. Als je dat wil zal ik die ook gaan plaatsen. Ik zal je laten zien met een screenshot dat ik wél singles speel, afgelopen weekend nog. Zie onderstaand...
http://img1.uploadplaatjes.nl/20120306/457391.jpg">
Groeten..
mrunibet:
Datel,
Ieder heeft zo zijn eigen 'speelstijl'. Waarom speelt bijv. het ene team wél met buitenspelers en het andere team niet ? Dat is met het wedden in principe ook. Gelijke spelen speel ik zelf niet inderdaad, heb ik nooi zo'n vertrouwen in. Ik speel daarentegen wél singles, alleen plaats ik niet al mijn weddenschappen hier. Als je dat wil zal ik die ook gaan plaatsen. Ik zal je laten zien met een screenshot dat ik wél singles speel, afgelopen weekend nog. Zie onderstaand...
Groeten..
datel13:
Datel,
Groeten..
Kom je juist bij deze single weer erg goed weg, was zelf aanwezig bij deze wedstrijd en je voelde aan alles dat er een doelpuntje van MSV aan zat te komen, tegen de verhouding in valt de 1-0 en later ook nog de 2-0, maarja dat zal het geluk wel zijn dat je tot een goede gokker maakt.. ;)
Via welke site heb je deze single eigenlijk gespeeld?
giertjenl:
mrunibet:
Kom je juist bij deze single weer erg goed weg, was zelf aanwezig bij deze wedstrijd en je voelde aan alles dat er een doelpuntje van MSV aan zat te komen, tegen de verhouding in valt de 1-0 en later ook nog de 2-0, maarja dat zal het geluk wel zijn dat je tot een goede gokker maakt.. ;) Via welke site heb je deze single eigenlijk gespeeld?datel13:
Datel, Ieder heeft zo zijn eigen 'speelstijl'. Waarom speelt bijv. het ene team wél met buitenspelers en het andere team niet ? Dat is met het wedden in principe ook. Gelijke spelen speel ik zelf niet inderdaad, heb ik nooi zo'n vertrouwen in. Ik speel daarentegen wél singles, alleen plaats ik niet al mijn weddenschappen hier. Als je dat wil zal ik die ook gaan plaatsen. Ik zal je laten zien met een screenshot dat ik wél singles speel, afgelopen weekend nog. Zie onderstaand... http://img1.uploadplaatjes.nl/20120306/457391.jpg"> Groeten..@mrunibet Ik volg nu al een tijdje je log en wat mij opvalt is dat je eigenlijk amper odds van boven de 2 speelt en voornamelijk combo's. Kan je mij uitleggen waarom? Mij is meestal uitgelegd dat een goede wedder met singles ook een prima winst haalt en dat combo's meer voor de lucky beters is. Daarnaast zie ik je ook nooit gelijke spelen spelen terwijl die over het algemeen toch altijd 3+ opleveren qua odd. Zou je mij kunnen uitleggen waarom niet?
Het is vaak ook andersom Giert, geluk is soms ook nodig inderdaad ;) Ik heb deze niet via een site gespeeld, maar gewoon zelf gekeken.
Ik denk dat giertjenl je bookmaker bedoelde, maar dat lijkt me duidelijk toch, hij heet mrunibet :p de layout is van unibet en in zijn tekst eronder staat: bookmaker:unibet.
Ik snap het mrunibet, toch vind ik het grappig er zit best veel value in gelijkespelen, net als in hogere odds. Want nu moet jij eigenlijk 2 op de 1 goed hebben terwijl met een gelijke spel 1 op de 3 al goed genoeg is. Maar ik blijf je in ieder geval volgen hoor daar niet van je resultaten/bankroll spreken boekdelen wat dat betreft
Ik snap het mrunibet, toch vind ik het grappig er zit best veel value in gelijkespelen, net als in hogere odds. Want nu moet jij eigenlijk 2 op de 1 goed hebben terwijl met een gelijke spel 1 op de 3 al goed genoeg is. Maar ik blijf je in ieder geval volgen hoor daar niet van je resultaten/bankroll spreken boekdelen wat dat betreft
It's not gambling if you always win
Die heeft hij bij Tipico gespeeld kun je aan de lay out zien.
datel13:
Ik denk dat giertjenl je bookmaker bedoelde, maar dat lijkt me duidelijk toch, hij heet mrunibet :p de layout is van unibet en in zijn tekst eronder staat: bookmaker:unibet. Ik snap het mrunibet, toch vind ik het grappig er zit best veel value in gelijkespelen, net als in hogere odds. Want nu moet jij eigenlijk 2 op de 1 goed hebben terwijl met een gelijke spel 1 op de 3 al goed genoeg is. Maar ik blijf je in ieder geval volgen hoor daar niet van je resultaten/bankroll spreken boekdelen wat dat betreft
Ik denk dat giertjenl je bookmaker bedoelde, maar dat lijkt me duidelijk toch, hij heet mrunibet :p de layout is van unibet en in zijn tekst eronder staat: bookmaker:unibet. Ik snap het mrunibet, toch vind ik het grappig er zit best veel value in gelijkespelen, net als in hogere odds. Want nu moet jij eigenlijk 2 op de 1 goed hebben terwijl met een gelijke spel 1 op de 3 al goed genoeg is. Maar ik blijf je in ieder geval volgen hoor daar niet van je resultaten/bankroll spreken boekdelen wat dat betreft
Dit was inderdaad via Tipico gespeeld jongens (y)
Woensdag 7 maart:
Single:
West Ham Utd - Watford 1 (1,55)
Single:
West Ham Utd - Watford 1 (1,55)
Ik ga hem meespelen (y)
Jammer van Charlton!
Jammer van Charlton!
thai1992:
Ik ga hem meespelen (y) Jammer van Charlton!
Ik ga hem meespelen (y) Jammer van Charlton!
Succes vanavond! (y)