Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
draco:
mrunibet:
Naast de single match van Charlton winst ook nog 2 kleine combo's: Sampdoria - Vicenza 1 (1,48) Brescia - Ascoli B 1 (1,62) --------------------------------------- AB Copenhagen - Blokhus FC 1 (1,55) Næstved - Esbjerg Over 2.5 (1,50)
heb van jouw tips volgende combo gemaakt die ik "meespeel" Brescia - Ascoli : 1 AB Copenhagen - Blokhus FC : 1 Naestved - Esbjerg : over 2,5 thanks en succes (y) Naast de single match van Charlton winst ook nog 2 kleine combo's: Sampdoria - Vicenza 1 (1,48) Brescia - Ascoli B 1 (1,62) --------------------------------------- AB Copenhagen - Blokhus FC 1 (1,55) Næstved - Esbjerg Over 2.5 (1,50)
De Italianen laten het weer afweten, zoals zo vaak veel verrassingen in Italië.
Thanx, had deze met je meegespeeld tegen 3/10 :-)
Hakuna Matatttta.
Mooi Mario (y)
Esbjerg maakt m'n dag ook weer goed vandaag, dik in de blessuretijd nog 2-3, nadat ze 2-0 achter hebben gestaan. Vanavond heb ik alleen nog winst Riverplate lopen.
Esbjerg maakt m'n dag ook weer goed vandaag, dik in de blessuretijd nog 2-3, nadat ze 2-0 achter hebben gestaan. Vanavond heb ik alleen nog winst Riverplate lopen.
mrunibet:
Mooi Mario (y)
Mooi Mario (y)
Ja, kwam deze wedstrijd al eerder op het forum tegen. Wat een ontknoping zeg, ongelofelijk. Maak je niet vaak mee dat een uitploeg nog zo'n ommekeer teweeg weet te brengen. Gefeliciteerd! Morgen weer een nieuwe dag :-)
Hakuna Matatttta.
mrunibet:
Gisteren (y)
Voor vandaag speel ik alleen single:
Halifax - Charlton Athletic 2 (1,45)
Gisteren (y)
Voor vandaag speel ik alleen single:
Halifax - Charlton Athletic 2 (1,45)
Heb deze met je meegespeeld voor 7,5 euro (y)
hostedenis:
mrunibet:
Gisteren (y) Voor vandaag speel ik alleen single: Halifax - Charlton Athletic 2 (1,45)
Heb deze met je meegespeeld voor 7,5 euro (y) Gisteren (y) Voor vandaag speel ik alleen single: Halifax - Charlton Athletic 2 (1,45)
(y) (y)
mrunibet:
Voor vanavond kleine combo;
Frankrijk Onder 21 - Slowakije Onder 21 Over 1.5 (1,22)
Spanje Onder 21 - Zwitserland Onder 21 1 (1,25)
Brazilië - Egypte 1 (1,37)
Voor vanavond kleine combo;
Frankrijk Onder 21 - Slowakije Onder 21 Over 1.5 (1,22)
Spanje Onder 21 - Zwitserland Onder 21 1 (1,25)
Brazilië - Egypte 1 (1,37)
En hij is binnen ... (y)
Voor vanavond:
Portugal - Bosnië 1
Duitsland - Nederland 1
Portugal móet nog en gaat het denk ik ook wel laten zien vanavond. In de uitwedstrijd redelijk wat kansen, maar niet afgemaakt. Vanavond krijgen ze een herkansing. Nederland mist wat spelers vanavond, verwacht toch een sterker Duits elftal vanavond, zeker met het thuisvoordeel...
Portugal - Bosnië 1
Duitsland - Nederland 1
Portugal móet nog en gaat het denk ik ook wel laten zien vanavond. In de uitwedstrijd redelijk wat kansen, maar niet afgemaakt. Vanavond krijgen ze een herkansing. Nederland mist wat spelers vanavond, verwacht toch een sterker Duits elftal vanavond, zeker met het thuisvoordeel...
mrunibet:
Voor vanavond: Portugal - Bosnië 1 Duitsland - Nederland 1 Portugal móet nog en gaat het denk ik ook wel laten zien vanavond. In de uitwedstrijd redelijk wat kansen, maar niet afgemaakt. Vanavond krijgen ze een herkansing. Nederland mist wat spelers vanavond, verwacht toch een sterker Duits elftal vanavond, zeker met het thuisvoordeel...
Voor vanavond: Portugal - Bosnië 1 Duitsland - Nederland 1 Portugal móet nog en gaat het denk ik ook wel laten zien vanavond. In de uitwedstrijd redelijk wat kansen, maar niet afgemaakt. Vanavond krijgen ze een herkansing. Nederland mist wat spelers vanavond, verwacht toch een sterker Duits elftal vanavond, zeker met het thuisvoordeel...
Gisteren toch vrij makkelijk weer een leuk zakcentje erbij (y)