Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nottripping:
Eindhoven tussenstand 0-2 (y)
1-2 gewonnen, en aardig wat €,- erbij (y)
Lekker avondje (y)
Zal morgen wel even m'n combo's van vanavond posten.
Zal morgen wel even m'n combo's van vanavond posten.
mrunibet:
1-2 gewonnen, enaardig wat €,- erbij (y)
nottripping:
1-2 gewonnen, enaardig wat €,- erbij (y)
Gefeliciteerd :-)
Nu nog even wachten op de winst van Sevilla en we kunnen rustig gaan slapen. Doe ik sowieso al na winst van achilles, heerenveen en dus Eindhoven :-)
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
mrunibet:
Gefeliciteerd :-) Nu nog even wachten op de winst van Sevilla en we kunnen rustig gaan slapen. Doe ik sowieso al na winst van achilles, heerenveen en dus Eindhoven :-)nottripping:
1-2 gewonnen, enaardig wat €,- erbij (y) Eindhoven tussenstand 0-2 (y)
Had je Man Utd en Barca nog meegespeeld ? (y)
Voor vanavond speel ik 4 wedstrijden single;
Ajax
Inter dnb
Mallorca
Levante
Alle 4 op de winst.
Ajax
Inter dnb
Mallorca
Levante
Alle 4 op de winst.
Ook Vitesse - Den Haag 1 (single)
Levante, Ajax en Vitesse zijn binnen (y) Inter gelijk, dus geld terug. Nu Mallorca nog.
Vanacht 1 single game:
U. de Chile - Flamengo-RJ 1 (1,60)
U. de Chile - Flamengo-RJ 1 (1,60)
mrunibet:
Levante, ajax en Vitesse zijn binnen (y) Inter gelijk, dus geld terug. Nu Mallorca nog.
Levante, ajax en Vitesse zijn binnen (y) Inter gelijk, dus geld terug. Nu Mallorca nog.
Lekker man! MrUnibet still in the game :)!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden