Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Omdat ik gisteren een mailtje ontving of ik toch wat zou willen posten doe ik dat bij deze. Ik speel zelf niet, maar had als ik wel had gespeeld zou ik onderstaande combo hebben genomen voor vanavond:
Arsenal winst
Leverkusen winst
HJK winst
Arsenal winst
Leverkusen winst
HJK winst
mrunibet:
Omdat ik gisteren een mailtje ontving of ik toch wat zou willen posten doe ik dat bij deze. Ik speel zelf niet, maar had als ik wel had gespeeld zou ik onderstaande combo hebben genomen voor vanavond: Arsenal winst Leverkusen winst HJK winst
Omdat ik gisteren een mailtje ontving of ik toch wat zou willen posten doe ik dat bij deze. Ik speel zelf niet, maar had als ik wel had gespeeld zou ik onderstaande combo hebben genomen voor vanavond: Arsenal winst Leverkusen winst HJK winst
Gisteren was de combo eindelijk weer is binnen! Voor vanavond:
Twente winst
Tottenham Hcp-1
Schalke winst
Sporting - Lazio over 2.5
Celtic - Udinese X2
Dinamo Kiev winst
Psv Dnb
Eerste poultje is binnen....
En 2e poultje is ook binnen, met iets meer inzet....
Voor vanacht/morgen:
Kaiserslautern - VfB Stuttgart Over 1.5 (1,22)
Willem II - Sparta Rotterdam 1 (1,80)
Heracles Almelo - De Graafschap 1 (1,38)
Colo Colo - Audax Italiano Over 2.5 (1,50)
Frankfurt iniedergeval z'n werk gedaan vanavond..
mrunibet:
Voor vanacht/morgen:
Voor vanacht/morgen:
Lekker, combo met notering van 4.5 is binnen!
Wat tips voor morgen:
Man City
Bayern
Dortmund
St. Pauli Dnb
West Ham Dnb
Velez sarsfield
Boca
Sunderland Dnb
Benfica hcp-1
Vitesse over 2.5
Valencia
U. de Chile
Malaga
Zondag:
Stabaek
Ajax
Psv
Tottenham Dnb
Barcelona over 2.5 + Hcp-1
Real Madrid
Palermo Dnb
Udinese
OB
Nordsjaelland
Er stond gisteren ook een Japanse wedstrijd bij, die heb ik geschrapt, gelukkig maar, want Omiya miste 2 belangrijke spelers, hoop dus dat niemand die heeft meegespeeld, zowel.. sorry!
Ik heb de over 2.5 wedstrijden er wel bij gezet, maar ben hier zelf altijd voorzchtig mee. Gebruik van bovenstaande wat je wilt gebruiken en succes allemaal weer dit weekend!!
Man City
Bayern
Dortmund
St. Pauli Dnb
West Ham Dnb
Velez sarsfield
Boca
Sunderland Dnb
Benfica hcp-1
Vitesse over 2.5
Valencia
U. de Chile
Malaga
Zondag:
Stabaek
Ajax
Psv
Tottenham Dnb
Barcelona over 2.5 + Hcp-1
Real Madrid
Palermo Dnb
Udinese
OB
Nordsjaelland
Er stond gisteren ook een Japanse wedstrijd bij, die heb ik geschrapt, gelukkig maar, want Omiya miste 2 belangrijke spelers, hoop dus dat niemand die heeft meegespeeld, zowel.. sorry!
Ik heb de over 2.5 wedstrijden er wel bij gezet, maar ben hier zelf altijd voorzchtig mee. Gebruik van bovenstaande wat je wilt gebruiken en succes allemaal weer dit weekend!!
welke tips zou jij spelen dan?
want ik volg jou al een tijd en jou tips zijn altijd perfectos
12koeto48:
welke tips zou jij spelen dan? want ik volg jou al een tijd en jou tips zijn altijd perfectos
welke tips zou jij spelen dan? want ik volg jou al een tijd en jou tips zijn altijd perfectos
Stabaek sowieso, met Man City en dortmund bijv.