Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nottripping:
Hoop dat je niet teveel verloren hebt op Inter en Luton
Gelukkig niet nottripping. Zoals ik boven al aangaf had ik bij Inter sowieso weinig inzet. Ik had gelukkig Villarreal nog goed gisteren, die speel ik samen met Malaga vanavond. Als m'n combo's vanavond goed zijn heb ik nog lekkere winst, even afwachten!
Nog even samengevat wat ik vanavond speel:
Racing Santander - Real Madrid 2 (1,22)
Juventus - Bologna 1 (1,40)
Atlético Madrid - Sporting de Gijón 1 (1,38)
Ac Milan - Udinese over 2.5 1.85
Valencia - Barcelona over 2.5 1.60
Racing Santander - Real Madrid 2 (1,22)
Juventus - Bologna 1 (1,40)
Atlético Madrid - Sporting de Gijón 1 (1,38)
Ac Milan - Udinese over 2.5 1.85
Valencia - Barcelona over 2.5 1.60
mrunibet:
nottripping:
Gelukkig niet nottripping. Zoals ik boven al aangaf had ik bij Inter sowieso weinig inzet. Ik had gelukkig Villarreal nog goed gisteren, die speel ik samen met Malaga vanavond. Als m'n combo's vanavond goed zijn heb ik nog lekkere winst, even afwachten! Hoop dat je niet teveel verloren hebt op Inter en Luton
Coach van Inter ontslagen, volgende wedstrijd zeker winst ivm shockeffect (Y) (y)
Inderdaad Michael, eindelijk ontslagen. Ik kreeg gisteren gewoon het gevoel dat de spelers er weinig aan deden om zo eindelijk van die trainer af te zijn. Denk dat we nu een heel ander Inter te zien gaan krijgen, ben benieuwd naar de nieuwe trainer.!
Real stelde weer erg teleur vanavond. Dankzij Malaga winst en Barca over 2.5 (die al snel binnen was) toch nog kleine winst behaald vanavond.
Ik speel voor morgen alleen:
Aalesund - Start 1 (1,55)
Rosenborg - Sogndal (0-1) 1 (1,54)
Notering 2.39
Ik speel voor morgen alleen:
Aalesund - Start 1 (1,55)
Rosenborg - Sogndal (0-1) 1 (1,54)
Notering 2.39
mrunibet:
Real stelde weer erg teleur vanavond. Dankzij Malaga winst en Barca over 2.5 (die al snel binnen was) toch nog kleine winst behaald vanavond. Ik speel voor morgen alleen: Aalesund - Start 1 (1,55) Rosenborg - Sogndal (0-1) 1 (1,54) Notering 2.39
Real stelde weer erg teleur vanavond. Dankzij Malaga winst en Barca over 2.5 (die al snel binnen was) toch nog kleine winst behaald vanavond. Ik speel voor morgen alleen: Aalesund - Start 1 (1,55) Rosenborg - Sogndal (0-1) 1 (1,54) Notering 2.39
op bwin staat dat aalesund-start op 3 oktober wordt gespeeld..
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
stravados:
mrunibet:
Vanavond is de bekerwedstrijd ;)
mrunibet:
Op Unibet vanavond :s
bij bwin staat ie ook gewoon voor vanavond :)
aapieh:
mrunibet:
bij bwin staat ie ook gewoon voor vanavond :)Op Unibet vanavond :s
ah ok excuses , slecht gekeken dan :s
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof